Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Skaldeman når det er skikkelig varmt

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-06, 00:04   #26
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Skaldeman når det er skikkelig varmt

Jeg vil også høre mer om livet du lever i LA. Høres hærlig ut. PM meg også om du vil.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-05-06, 18:54   #27
Miroslav
Medlem
 
Miroslav sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Los Angeles
Alder: 52
Innlegg: 98
Miroslav er ny på veien

Sv: Skaldeman når det er skikkelig varmt

Tid for status igjen kanskje?

Denne våren har vært kaldere enn vanlig, lokalbefolkningen er sjokkert over sjokkulden (det har nemlig vært dagesvis da det ikke blir varmere enn 15 grader denne våren ), men nå begynner det da endelig å dra seg til med litt skikkelige tempraturer.

Erfaringen sålangt er at hvis jeg spiser som vanlig på en dag det blir varmt, så blir kroppen rett og slett ubehaglig varm, jeg merker også at jeg sliter mye mer med trangen til å spise karbohydrater nå enn jeg har gjort noen sinne tidligere på dietten. Foreløpig greier jeg å holde meg nogenlunde til kostholdet, og det har funket utmerket, men så har tempraturen bare såvidt presset seg over 30 grader da, når det blir 15 grader varmere tror jeg nok rett og slett at jeg må holde meg unna fettet i stor grad.

Jeg håper at jeg greier å erstatte fettet med grønnsaker, men jeg har veldig dårlig erfaring med å spise i hovedsak grønt. Vel vel, vi får se...

Miroslav er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-05-06, 22:39   #28
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Skaldeman når det er skikkelig varmt

Artig å lese om livet i LA. Kan det bli 45 grader der?? Hvor lenge da?

Når er det best å besøke LA og California egentlig? Sett noen kjendiser eller?

Håper du har aircondition da.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no