Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Babymatdietten

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-11, 20:53   #1
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Babymatdietten

Hei,

Tenkte å prøve meg på babymat dietten. Kommer til å erstatte babymat med frokost, lunsj og kvelds og spise en sunn middag. samt litt frukt.
Kommer heller ikke til å følge det slavisk, får jeg lyst å en god sunn salat, eller knekkebrød til lunsj spiser jeg det. Men skal prøve å ikke overstride kaloriinntaket.

Er 167 cm, usikker på vekt, bruker målebånd, men vet jeg vil ned noen kg, 54-55 er der jeg alltid har ligget..men gir det god tid om det trengs.

Går tur hver dag på alt fra 4 km til 10 km.

Babymat er KJEMPEGODT og inneholder ca 140 kcal i en porsjon. Favoritten er potet og kalkun

Noen som vil være med? Har venninner som har gått ned på denne dietten, og også lest mye med den. Snakket litt lett med legen min om det og han mente det ikke var skadelig å gjøre det på denne måten.


Sist redigert av BellaIsa : 05-06-11 kl 22:58.
BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 20:56   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Jeg regner med dette ikke er et seriøst innlegg?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:01   #3
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Jo, det er nok det. Synes det er dumt at veldig mange reagerer på at det nettopp er babymat. DET inneholder mye næring, så er en ok blanding. For oss som sliter med å kontrollere kaloriinntaket i en hektisk hverdag er dette veldig greit en periode. (jeg har jo spist det av og til fordi jeg synes det er godt, så smaken liker jeg).

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:05   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Men det er jo ikke kaloriene som avgjør vekta, det er gammel og foreldet teori. Det er sammensetningen av maten som er viktig.
Om du har fått grønt lys for dette av en seriøs lege burde noen anmelde ham! Selv de hjernedøde kjendisene som har fulgt denne dietten har jo innrømmet at de blir syke av det!
Hvor gammel er du? Og hvor mye kunnskap om sammensetning av mat har du satt deg inn i før du starter dette prosjektet?
Husk at de fleste av oss som er på dette forumet har mye å gå ned nettopp pga slike idiotiske forsøk som du skal i gang med!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:09   #5
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Jeg er 26 år og ikke dum. Skal som sagt spise en vanlig sunn middag. Og om jeg får lyst på to knekkebrød med suntpålegg samt litt paprika, agurk spiser jeg selvfølgelig det ved siden av babymaten. Hvordan kan jeg bli syk av dette? Er ikke akkurat som om jeg BARE spiser babymat, kommer til å ligge ett sted mellom 12-1500 kalorier hver dag. Får i meg proteiner, karbohydrater og fett..så forklar hvorfor du tror at det er så feil.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:11   #6
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Når man tenker på hvor mange kg unger legger på seg i mnd av babymat tror jeg at jeg hadde funnet på noe annet

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:12   #7
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Seriøst. Kjenner jeg også lokker mot en quik fix innimellom, men sannheten er og blir at veien til et varig lettere liv ikke er verken enkel eller kort. Det handler om så mye mer en mat, det handler om vaner, tankemønster osv. Oppi det hele syns jeg at det er viktig at vi lærer å lage mat fra bunn, lærer at en ikke bare kan kjøpe noe og putte i microen.

Min oppfattning av halvfabrikkat er at det også er halvfordøyd, kroppen for ikke noe å gjøre, og maten glir bare gjennom uten å gi noe nytte.

Og når det kommer til barnemat så har jeg 3 jenter og har nok ikke bidrat særlig mye til barnematindustrien- lager det meste selv, det er det de liker best, alle tre

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:13   #8
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Det er sikkert helt greit å spise babymat, BellaIsa. Det er jo til og med godt. Men det skal vel noe til at du får noe særlig med positiv respons på det her på et lavkarbo-forum.

Lykke til likevel!

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:14   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Babymat har en næringssammensetning tilpasse små mennesker som skal vokse masse fort!
Det er vel ikke det du er ute etter, eller?

Og du kommer nok ikke til å gå fort ned i vekt uansett. Du er midt på treet normalvektig og vil derfor ikke gå ned stort. I hvert fall ikke når målet ditt er å bli undervektig med en BMI under 20!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:14   #10
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

takk,

var usikker på forumvalg ja. Har aldri skrevet på forum før, noen som har forslag til andre nettsteder enn dette? takk

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:16   #11
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Babymat har en næringssammensetning tilpasse små mennesker som skal vokse masse fort!
Det er vel ikke det du er ute etter, eller?

Og du kommer nok ikke til å gå fort ned i vekt uansett. Du er midt på treet normalvektig og vil derfor ikke gå ned stort. I hvert fall ikke når målet ditt er å bli undervektig med en BMI under 20!

Målet mitt er absolutt ikke å bli undervektig. Jeg har alltid veid 54-55 kg inntil ifjor. Jeg er selv på 54-55 ikke TYNN, men slank med "litt ekstra". Vi er bygd forskjellig og har forskjellig benbygging, så der tar du sannelig feil.
Jeg føler meg KJUKK nå, har mye rundt magen, armene, ansiktet og lårene.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:17   #12
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Jeg vet ikke om noen forum som fronter slike dietter (men de finnes sikkert).
Men jeg lurer litt på: hva har du tenkt til å gjøre hvis/når du har gått ned det du ønsker på denne dietten? Begynner du å spise "vanlig" igjen, er du mer eller mindre garantert å gå opp igjen til det du veier nå, og kanskje enda litt til.

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:19   #13
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

takk,

var usikker på forumvalg ja. Har aldri skrevet på forum før, noen som har forslag til andre nettsteder enn dette? takk

Det er noe som heter slankenett.no. Kan jo hende du finner noe der!

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:19   #14
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Jeg vet ikke om noen forum som fronter slike dietter (men de finnes sikkert).
Men jeg lurer litt på: hva har du tenkt til å gjøre hvis/når du har gått ned det du ønsker på denne dietten? Begynner du å spise "vanlig" igjen, er du mer eller mindre garantert å gå opp igjen til det du veier nå, og kanskje enda litt til.

Jeg bytter jo bareut frokost og kvelds og kanskje lunsj. (tenker babymat pluss to knekkebrød med sunt pålegg og grønnsaker), så blir ikke vanskelig. Bytter ut frokosten med vanlig frokost på tilsvarende samme kalorimengde...og så bytter jeg vel ut kvelds sakte men sikkert også.

Tror problemet hos mange er at de går tilbake til samme kaloriinntak som det de gjorde før de gikk ned.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:20   #15
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Målet mitt er absolutt ikke å bli undervektig. Jeg har alltid veid 54-55 kg inntil ifjor. Jeg er selv på 54-55 ikke TYNN, men slank med "litt ekstra". Vi er bygd forskjellig og har forskjellig benbygging, så der tar du sannelig feil.
Jeg føler meg KJUKK nå, har mye rundt magen, armene, ansiktet og lårene.

Er du sikker på at det ikke finnes andre alternativer da? Har også hørt om denne dietten, men har aldri hørt at den virker og definitivt ikke at den er bra!

For hver gang du tar en quick fix for å komme ned i vekt risikerer du å kødde med forbrenninga etc, og kan i såfall legge enda lettere på deg, få større problemer med å gå ned i vekt osv....

Hva med å kjøre Atkins induksjon? Da får kroppen det den trenger uten å sultes ned i vekt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:20   #16
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Det er noe som heter slankenett.no. Kan jo hende du finner noe der!

Takk, skal prøve der og

Jeg vet som sagt ikke om dette funker på meg, men tenkte å prøve i to uker og se hvordan jeg føler meg. Vil som sagt ikke ned så mange kg på DISSE UKENE...dette er målet over SIKT. Kan gjerne oppdatere her om noen er interessert i å følge med. Blir ikke den strengeste dietten dog.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:22   #17
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Er du sikker på at det ikke finnes andre alternativer da? Har også hørt om denne dietten, men har aldri hørt at den virker og definitivt ikke at den er bra!

For hver gang du tar en quick fix for å komme ned i vekt risikerer du å kødde med forbrenninga etc, og kan i såfall legge enda lettere på deg, få større problemer med å gå ned i vekt osv....

Hva med å kjøre Atkins induksjon? Da får kroppen det den trenger uten å sultes ned i vekt

tuller jo ikke med forbrenningen. Kommer til å spise 5-6 ganger om dagen. Frokost, lunsj, middag og kvelds, samt to mellommåltider (frukt).

To av mine venninner har gått på en slik diett. Hun ene gikk ned altfor mye, men hun spiste bare babymat (7 glass om dagen) og var alltid mett. Dette fulgte hun i 2 mnd..
Hun andre gikk ned 3 kg tror jeg det var på 6-7 uker, og byttet ut enkelte måltider og fulgte ikke dietten slavisk.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:22   #18
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

tenker babymat pluss to knekkebrød med sunt pålegg og grønnsaker

Så du vil spise usunn mat beregnet på babyer sammen med usunn mat (knennebrød) som gjør folk syke over tid? Les deg litt opp på lavkarbo, det er garantert et bedre alernativ!

Jeg kjenner også folk som har gått på denne dietten. Hun ene er undervektig på grensen til anorektisk og har nå slitt i årevis med å bli gravid fordi kroppen hennes er ødelagt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:23   #19
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Er du sikker på at det ikke finnes andre alternativer da? Har også hørt om denne dietten, men har aldri hørt at den virker og definitivt ikke at den er bra!

For hver gang du tar en quick fix for å komme ned i vekt risikerer du å kødde med forbrenninga etc, og kan i såfall legge enda lettere på deg, få større problemer med å gå ned i vekt osv....

Hva med å kjøre Atkins induksjon? Da får kroppen det den trenger uten å sultes ned i vekt

Dette er ingen sultediett

Måtte bare legge til det..

Ja, kanskje det, men tenkte å teste dette. Kan ikke så mye om atkins så da må jeg lese meg opp til det først.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:24   #20
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så du vil spise usunn mat beregnet på babyer sammen med usunn mat (knennebrød) som gjør folk syke over tid? Les deg litt opp på lavkarbo, det er garantert et bedre alernativ!

Jeg kjenner også folk som har gått på denne dietten. Hun ene er undervektig på grensen til anorektisk og har nå slitt i årevis med å bli gravid fordi kroppen hennes er ødelagt.

Spiser hjemmelagede knekkebrød bestående av masse fiber, så det er nok ikke det verste jeg kan få i meg, med kalkunpålegg og grønt.

Nam.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:25   #21
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så du vil spise usunn mat beregnet på babyer sammen med usunn mat (knennebrød) som gjør folk syke over tid? Les deg litt opp på lavkarbo, det er garantert et bedre alernativ!

Jeg kjenner også folk som har gått på denne dietten. Hun ene er undervektig på grensen til anorektisk og har nå slitt i årevis med å bli gravid fordi kroppen hennes er ødelagt.

Hun har vel bare spist babymat hun da? og kanskje ikke nok engang? Det er LANGT IFRA det jeg skal gjøre.

Hun har nok blitt syk av kaloriunderskudd. Det blir man uansett hva man spiser om det er snakk om veldig lite.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:26   #22
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så du vil spise usunn mat beregnet på babyer sammen med usunn mat (knennebrød) som gjør folk syke over tid? Les deg litt opp på lavkarbo, det er garantert et bedre alernativ!

Jeg kjenner også folk som har gått på denne dietten. Hun ene er undervektig på grensen til anorektisk og har nå slitt i årevis med å bli gravid fordi kroppen hennes er ødelagt.

Hun sier jo selv at hun skal spise middag, knekkebrød, grønnsaker etc. ved siden av. Hun kommer neppe til å ødelegge kroppen sin på et sånt forsøk. Og babymat kan vel ikke sies å være usunn mat.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:26   #23
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Spiser hjemmelagede knekkebrød bestående av masse fiber, så det er nok ikke det verste jeg kan få i meg, med kalkunpålegg og grønt.

Nam.

Du vet, vi som spiser lavkarbo har liten tro på mager mat

Vi spiser begrenset med karbohydrater og gir i all hovedsak kroppen energi fra fett Ofte mye fett

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:27   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Babymatdietten

Men jeg skjønner ikke poenget med å spise dette i tillegg til vanlig mat? Hvorfor da ikke heller se på sammensetningen av denne maten?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:29   #25
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Hun sier jo selv at hun skal spise middag, knekkebrød, grønnsaker etc. ved siden av. Hun kommer neppe til å ødelegge kroppen sin på et sånt forsøk. Og babymat kan vel ikke sies å være usunn mat.

Takk, du har skjønt meg riktig.


Til dere andre, beklager veldig hvis dette ble veldig feil på forumet her. Skjønner det slik at dere følger lavkarbo, har tenkt på det og vurdert det, men er altfor glad i knekkebrød, brød osv. (spiser ikke brød så ofte dog pga dårlig mage).

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no