Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-10, 17:39   #251
illafanten
Juniormedlem
 
illafanten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 39
Innlegg: 21
illafanten er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

I dag er min veiedag, etter første uken er jeg minus 4,2 kg. Mannen min har gått ned 8 kg Er veldig fornøyd med det og håper at vi fortsetter å gå ned begge to Har ingen særlige problemer med at jeg har lyst på noe som helst annet enn maten jeg skal spise.

Men vi har hatt litt trøbbel med brødmåltidene da vi syns spis deg slank brødene smaker forferdelig. Nå har jeg handlet inn og skal prøve diverse oppskrifter, men kan ikke fordra linfrø som fins i nesten alle brødene så det må nok droppes.

__________________



Startdato: 26/10-10.
illafanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 19:52   #252
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Ny 14-dagers ladning i hus *gleder seg* - selv om pepsimaxen nå må vike ihvertfall for de neste to ukene! Fornøyd med å ha gått ned 5 kg på 4 uker spisdegslank i april - deretter 5 kg alene på spisdegslank laget selv mat

Har holdt vekta hele tiden etterpå selv om jeg har blitt matlei, spist for mye "alternativer" og for lite variert, drukket for mye pepsimax... MEN begynt å trent med utrolig resultat på lavkarbo - føler meg sterk og fin i energien

Wohooo - detta blir gøy!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:04   #253
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

I kveld skal jeg hente min første ladning med spis deg slank! Veldig dårlig form for tiden, så det skal bli godt å slippe å lage mat. Slippe å telle karber blir en lettelse

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 00:43   #254
tantess
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 12
tantess er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

I dag har jeg for første gang forsøkt pølsene (middagspølse) de har begynt med. Jeg ble veldig overrasket over hvor gode de var, så nå blir det nok noen pølsemiddager fremover

__________________


tantess er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis Deg Slank Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 22:08   #255
illafanten
Juniormedlem
 
illafanten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 39
Innlegg: 21
illafanten er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av tantess, her.

I dag har jeg for første gang forsøkt pølsene (middagspølse) de har begynt med. Jeg ble veldig overrasket over hvor gode de var, så nå blir det nok noen pølsemiddager fremover

Jeg har også bestilt kjøttpølsene, men her er det levering annenhver mandag så jeg får dem til uka. Bra å høre at de smaker godt! Har også bestilt middag for 2 nye uker, med unntak av 4 middager hvor vi skal ha fisk. Syns laksen til spis deg slank er god, men tilbehøret er pyton så da kan vi heller lage vår egen

__________________



Startdato: 26/10-10.
illafanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 15:28   #256
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Noen som vet om en kan bruke smør på spis-deg-slank dietten?
Har ikke lest boka, bare bestillt maten (skal bestille boka sammen med neste ladning).
Ser på nettsiden deres at man kan bruke allt pålegg som har 5 karber eller mindre, men i og med at denne dietten også er kalori begrenset vet jeg ikke om jeg kan bruke smør...
Noen som vet?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 15:45   #257
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som vet om en kan bruke smør på spis-deg-slank dietten?
Har ikke lest boka, bare bestillt maten (skal bestille boka sammen med neste ladning).
Ser på nettsiden deres at man kan bruke allt pålegg som har 5 karber eller mindre, men i og med at denne dietten også er kalori begrenset vet jeg ikke om jeg kan bruke smør...
Noen som vet?

Du kan bruke smør på brødskiva di Jeg har pleid å bruke smør og syltetøyet deres (som er DELICIOUS), men nå går det i salami og majones, eller makrell i tomat (4-pakken som har kommet på markedet med mindre karb) og majones. Det er så lite kcalorier i maten at det er nok ingen problem å ha litt fettholdig pålegg på skiva - jeg har ihvertfall ikke opplevd det som negativt.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 16:29   #258
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du kan bruke smør på brødskiva di Jeg har pleid å bruke smør og syltetøyet deres (som er DELICIOUS), men nå går det i salami og majones, eller makrell i tomat (4-pakken som har kommet på markedet med mindre karb) og majones. Det er så lite kcalorier i maten at det er nok ingen problem å ha litt fettholdig pålegg på skiva - jeg har ihvertfall ikke opplevd det som negativt.

Takk for svar Har tenkt å prøve syltetøyet deres neste gange
Skal begynne med spis-deg-slank maten i morgen. Henta maten på torsdag, men hadde bursdag i går, så venter med å begynne med maten til i morgen...
Er så spent på om jeg liker maten, om jeg blir mett og om jeg kommer til å gå ned i vekt. Gleder meg til å begynne

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 16:33   #259
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Savner forresten å høre erfaringene til folk! Har lest hele denne tråden, men de fleste har bare fortalt om da de begynte på spis-deg-slank maten.

Noen som har lyst å fortelle litt mer?
F.eks når du starta, hvor lenge gikk du på maten, hvor lang tid før du begynte å lage maten selv (funka det like bra), har du prøvd ketolyse eller annen lavkarbodiett/funka spis-deg-slank bedre?? osv...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 16:51   #260
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Savner forresten å høre erfaringene til folk! Har lest hele denne tråden, men de fleste har bare fortalt om da de begynte på spis-deg-slank maten.

Noen som har lyst å fortelle litt mer?
F.eks når du starta, hvor lenge gikk du på maten, hvor lang tid før du begynte å lage maten selv (funka det like bra), har du prøvd ketolyse eller annen lavkarbodiett/funka spis-deg-slank bedre?? osv...

Kort fortalt (haha - sannsynlig at jeg klarer å uttrykke meg i korthet...)

Startet i fjor høst på generell lavkarbo med null potet/ris/pasta/brød/grønnsaker som vokser under jorden, og maks 5 gram karbo pr 100 gram i matvarer ellers. Gikk ikke ned et gram på 6 mnd - spiste så mye mat jeg orket Helsemessige resultat: Stort sett kvitt alle chrons symptomer, ingen mer leddsmerter, bedre energi osv. det skal sies at dette tok nok 6 mnd, med unntak av chronsen som ble bedre etter 4-6 ukers tid.
Kjempeutskeielse i to uker på høykarbo fordi jeg ikke gikk ned et gram... dette var et sorgens kapittel i to uker hehe... åh fy f... så dårlig jeg ble...

Så lete-lete-lete etter en lavkarbo-variant JEG kunne fungere på. Derav spis-deg-slank. Gikk 4 uker på ferdigmat og gikk vel ned5-6 kg, deretter gikk jeg ned 4 til på egenkomponert spisdegslank - mye samme maten, frøs ned osv. Altså tilsammen litt over 10 kg. Så ble jeg matlei, spiste mye det samme, mye atkins-barer og smoothies, begynte å drikke pepsi-max igjen og dermed mindre vann... Har holdt vekta - ikke gått opp mer enn 1 kg som jeg antar er vann. Etter tilsammen kanskje et par mnd stillstand nå er jeg i gang igjen med spisdegslank.

Minus 1 kg etter 3 dager sier vel at den ene kg pluss var vann Skal holde på i tilsammen 4 uker og målet er da minimum 5 kg til jul. Helst et par til så jeg har litt vannvekt å gå på i jula. Skal også bruke tiden til å gå gjennom hvorfor jeg blir matlei, hva jeg kan gjøre med det, ja i det hele tatt jobbe litt med det mentale.

Jeg har spist kanskje 3-4 kakestykker på dette året, og muligens et par småsmaker av andre ting - men det er ikke verdt å nevne nesten - siden det har blitt med et par småting. Jeg tenker lavkarbo og har ingen cravings mot høykarbomat slik det er idag. Har jeg lyst på noe snadder har jeg nå så mange lavkarbo-alternativer å velge imellom at det hender ikke at jeg skeier ut. Det kan gå en baconostepølse på bensinstasjon når vi er på tur (UTEN brød eller lompe), men det er vanligvis det

Jeg må altså redusere kcaloriene i tillegg til å ha kontroll på karboene. Sånn er det bare - og det går faktisk helt fint selv om jeg er et matvrak av dimensjoner

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:56   #261
tantess
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 12
tantess er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Du har vært flink Nerthus

Jeg startet med "spis deg slank" i midten av august etter at flere venner hadde gått ned mange kilo på kuren.
De første ukene var alt fryd og gammen, ikke var jeg sulten, ikke hadde jeg lyst på søtsaker og bare det å kunne gå ned kilo og samtidig spise så mye mat var deilig. Ved tidligere slankekurer har jeg vært konstant sulten og det har alltid resultert i at jeg har sprukket.
Etter å ha gått noen uker på kuren ble jeg imidlertid veldig lei middagsmaten i kuren, og begynte å lage middager selv. Det har fungert godt, og kiloene renner fremdeles av. Nå kjøper jeg kun brød, frokostblanding og noen enkeltprodukter fra firmaet.
Jeg trener ikke, og kan ikke si jeg merker noe på formen.
Jeg har enda ikke forsøkt å spise noe "ulovlig" enda, og er spent på hvordan det vil bli når julebordene starter. Mellom festlighetene skal jeg selvfølgelig holde meg til kuren og om det ikke blir vektnedgang i ukene før jul så gjør det ingenting.

__________________


tantess er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis Deg Slank Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 09:06   #262
illafanten
Juniormedlem
 
illafanten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 39
Innlegg: 21
illafanten er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Veiedag og vekten viser minus 1 kg. Denne uken har vært lang. Har slitt veldig med alle måltider unntatt middagen. Spis deg slank brødet går absolutt ikke ned og det har vært vanskelig å finne alternativer som metter like godt. Har laget omelett i muffinsformer, pizzaen som det er oppskrift på her i forumet og bakt flere forskjellige brød. Mannen spiser nå salat til frokost og lunsj, mens jeg har klart å komme frem til et brød det går ann å spise uten at det er en pine. Løsningen ble å ta alle frøene i en mandelkvern og kutte ut de forferdelige linfrøene.

De siste to ukene har jeg følt at jeg har hatt en god unnskyldning for å ikke trene, siden kroppen skulle venne seg til dette nye opplegget. Men i går kom jeg endelig i gang med treningen igjen og det var godt. Syns det gikk overraskende bra!

__________________



Startdato: 26/10-10.
illafanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 11:21   #263
Marte83
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 54
Marte83 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

synd dere ikke liker brødet :/

Jeg synes brødene er kjempe gode.. med unntak av det lyset brødet som er de siste dagene på dietten, det synes jeg smaker modelleire *æsj* hehe..

Denne uka har jeg faktisk gått opp ? :O litt deprimert pga det, har ikke fått spist en eneste spis deg slank middag fordi det hele tida kommer noe i veien, som f.eks middag ute og alt mulig sånt.. men jeg har brukt sjønn når jeg har vært ute og spist, og brukt ketostix for å sjekke om jeg har gjort "riktige" valg.. og hatt høyt utslag hver gang..
så det er litt deprimerende at jeg går opp.. noen forslag til hva det kan skyldes? spiser jeg for mye? mener å ha lest ett sted at det ikke skal være mulig å gå opp i vekt av å spise lavkarbo ...

__________________


Alt går! enten så går det bra, eller så går det over!
Marte83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCLF Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 14:01   #264
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Marte83, her.

Denne uka har jeg faktisk gått opp ? :O noen forslag til hva det kan skyldes? spiser jeg for mye? mener å ha lest ett sted at det ikke skal være mulig å gå opp i vekt av å spise lavkarbo ...

Lavkarbo skal være vektregulerende, så det går fint an å gå opp...
Mener å ha lest at musklene kan bli større på lavkarbo, så det kan hende du får mer muskler og mindre fett. Har du målt deg? Kanskje du får mens snart? Mye som kan føre til at vekten ikke går nedover.
Hold ut, så går vekten nedover igjen

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 18:47   #265
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Marte83, her.

synd dere ikke liker brødet :/

Jeg synes brødene er kjempe gode.. med unntak av det lyset brødet som er de siste dagene på dietten, det synes jeg smaker modelleire *æsj* hehe..

Denne uka har jeg faktisk gått opp ? :O litt deprimert pga det, har ikke fått spist en eneste spis deg slank middag fordi det hele tida kommer noe i veien, som f.eks middag ute og alt mulig sånt.. men jeg har brukt sjønn når jeg har vært ute og spist, og brukt ketostix for å sjekke om jeg har gjort "riktige" valg.. og hatt høyt utslag hver gang..
så det er litt deprimerende at jeg går opp.. noen forslag til hva det kan skyldes? spiser jeg for mye? mener å ha lest ett sted at det ikke skal være mulig å gå opp i vekt av å spise lavkarbo ...

Brødmiksen fra spisdegslank synes jeg faktisk er bedre enn ferdigbrødet... ferdigbrødet oppleves som tungt og "vått"... litt ekkelt faktisk *ler*. Heldigivs har jeg fryseren full av egenproduserte tynne TØRRE skiver som er perfekt i brødristeren før pålegget kommer på.
Anbefaler brødrister på ferdigbrødet - smaker bedre!

Du som har vært mye ute og spist - har du drukket bare vann til? Drikker du nok vann til daglig. Mens på gang? Du har nok IKKE gått opp i fett, det er nok enten vann eller muskler om du trener mye styrke

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 22:18   #266
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av illafanten, her.

Veiedag og vekten viser minus 1 kg. Denne uken har vært lang. Har slitt veldig med alle måltider unntatt middagen. Spis deg slank brødet går absolutt ikke ned og det har vært vanskelig å finne alternativer som metter like godt. Har laget omelett i muffinsformer, pizzaen som det er oppskrift på her i forumet og bakt flere forskjellige brød. Mannen spiser nå salat til frokost og lunsj, mens jeg har klart å komme frem til et brød det går ann å spise uten at det er en pine. Løsningen ble å ta alle frøene i en mandelkvern og kutte ut de forferdelige linfrøene.

De siste to ukene har jeg følt at jeg har hatt en god unnskyldning for å ikke trene, siden kroppen skulle venne seg til dette nye opplegget. Men i går kom jeg endelig i gang med treningen igjen og det var godt. Syns det gikk overraskende bra!

ta brødet i brødristeren , da syns jeg de smaker mye bedre

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 23:48   #267
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

ta brødet i brødristeren , da syns jeg de smaker mye bedre

enig! men rundstykkene er veldig gode

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 23:49   #268
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

bruker dere forresten noen form for vitaminer eller tilskudd?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 08:35   #269
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Uff det har jeg jo helt glemt! Kanskje derfor det har gått litt sakte... bruker ketolyse-tablettene, da slipper jeg å "tenke" selv siden de er laget ferdig for dette

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 10:54   #270
Marte83
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 54
Marte83 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Brødmiksen fra spisdegslank synes jeg faktisk er bedre enn ferdigbrødet... ferdigbrødet oppleves som tungt og "vått"... litt ekkelt faktisk *ler*. Heldigivs har jeg fryseren full av egenproduserte tynne TØRRE skiver som er perfekt i brødristeren før pålegget kommer på.
Anbefaler brødrister på ferdigbrødet - smaker bedre!

Du som har vært mye ute og spist - har du drukket bare vann til? Drikker du nok vann til daglig. Mens på gang? Du har nok IKKE gått opp i fett, det er nok enten vann eller muskler om du trener mye styrke

Drikker bare vann ja.. i begynnelsen drakk jeg masse fun light og pepsi max.. men fant ut at det var det som ga meg hodepine.. så ja.. går i vann.. tror jeg får i meg hvertfall 2 liter vann om dagen..

mulig jeg har fått i meg for mye salt og at det er der problemet ligger, føler meg litt oppblåst/pløsete.. men men.. det går vel neddover igjen snart
Skal til køben på konsert i helga og det blir en del alkohol siden vi skal ta båten både til og fra i tillegg til konserten der nede.. så dette kan bli spennende å se hvordan går..

Sist jeg drakk så ble jeg overhode ikke fyllesjuk dagen etterpå.. MEN når jeg fikk i meg en del kyllingvinger på kvelden blei jeg plutselig superdårlig :P merkelig.. aldri opplevd å bli fyllesjuk såååå lenge etterpå.

Hva spiser dere dagen etter fylla? noe som er bedre en andre ting?

__________________


Alt går! enten så går det bra, eller så går det over!
Marte83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCLF Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 13:38   #271
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Uff det har jeg jo helt glemt! Kanskje derfor det har gått litt sakte... bruker ketolyse-tablettene, da slipper jeg å "tenke" selv siden de er laget ferdig for dette

Hadde tenkt å bruke de jeg også, siden det er ketose-basert slanking begge deler...

Vet at det bare er vann, men har allerede gått ned 1,5 kg

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 14:39   #272
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Samboeren min trenger også å ta av seg noen kilo, men han sier at han kan ikke leve uten brød... Han liker ikke brød med hele korn eller frø i...
Derfor lurer jeg litt på det brødet som spis-deg-slank selger (det man steiker selv): Er det noen som har prøvd å finmale den blandingen for så å steike brødet?

Hadde håpt at det var mulig å få en blanding som var uten hele frø i og som smakte godt slik at min kjære kan spise det brødet istedet for kneip...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:01   #273
illafanten
Juniormedlem
 
illafanten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 39
Innlegg: 21
illafanten er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Samboeren min trenger også å ta av seg noen kilo, men han sier at han kan ikke leve uten brød... Han liker ikke brød med hele korn eller frø i...
Derfor lurer jeg litt på det brødet som spis-deg-slank selger (det man steiker selv): Er det noen som har prøvd å finmale den blandingen for så å steike brødet?

Hadde håpt at det var mulig å få en blanding som var uten hele frø i og som smakte godt slik at min kjære kan spise det brødet istedet for kneip...

Vi har også hatt problemer med brød fordi det er alt for mye frø, i tillegg syns vi ikke at linfrø smaker no godt. Jeg har prøvd forskjellige oppskrifter, men den siste jeg prøvde var denne http://www.rema.no/folkekokkene/folk...ticle37121.ece med litt modifikasjoner. Brukte mindre soyaprotein og litt mindre vann, samt at jeg malte alle frøene i en mandelkvern før jeg hadde de i blandingen. Dette brødet ble i allefall spisbart for vår del.

__________________



Startdato: 26/10-10.
illafanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:20   #274
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av illafanten, her.

Vi har også hatt problemer med brød fordi det er alt for mye frø, i tillegg syns vi ikke at linfrø smaker no godt. Jeg har prøvd forskjellige oppskrifter, men den siste jeg prøvde var denne http://www.rema.no/folkekokkene/folk...ticle37121.ece med litt modifikasjoner. Brukte mindre soyaprotein og litt mindre vann, samt at jeg malte alle frøene i en mandelkvern før jeg hadde de i blandingen. Dette brødet ble i allefall spisbart for vår del.

Takk for tips! det brødet skal jeg prøve

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 19:55   #275
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

det dere sier om at brødet så bløtt ,

brødet skal tines i embalasjen så ta det ut og la det ligge på benken,jeg legger den bløte delen fritt ,, da tørker det over natta ,så lar jeg det liggge ute hele tiden,legger det ikke i plast ,men legger den siden jeg har skjært i ned ,
da blir brødet tørt og fint og skorpa blir hard
så tar jeg skivene jeg skal ha i brødristeren , da blir det et greit brød ,noen brød smaker bedre enn andre

så nå har jeg igjen begynt på denne dietten , fant ut at det er bedre enn ED ,,orket ikke det mer ..her får jeg i alle fall ordentlig mat,og virker som jeg går ned også
har en plan om at jeg skal holde meg langt unna vekta på en stund ,og heller legge merke til om klærne blir løsere
vekta for meg er dønn gledesdreper , har jeg ikke gått ned på den , synker motivasjonen,

så vil nå tiden vise om jeg klarer å holde meg una vekta da

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 21:09
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 23:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no