Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

Har du lyst å bidra?

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-11-04, 00:21   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Question

Har du lyst å bidra?

Hei alle sammen!

Det er lenge siden jeg har hatt tid til å delta aktivt her inne nå - ca 2000 innlegg siden... Jeg har vært travelt opptatt med studier og med å tjene penger til livets opphold.

Men jeg ser med glede at aktiviteten er doblet den siste måneden, og at her er kommet mange nye medlemmer til. Det er utrolig flott!

Vi har nå 18.400 sider listet i Google, og ligger gjevnt med 550 unike besøkende per dag. 250.000 sidevisninger forrige måned.

Men økt aktivitet betyr også at her er mer å holde styr på. Jeg ser at her er mye rydding som trengs, og jeg vet at den moderatoren vi har (som er aktiv) er fullt opptatt med å svare på spørsmål. Så vi trenger flere moderatorer!

Lise er nettopp utnevnt til Administrator, og Albertine blir mer aktiv etterhvert.
Men vi trenger moderatorer. Har du lyst? Har du tid?

Vi har også en gruppe som jobber med utvikling av sidene, innhold mm. Der har det ikke skjedd mye siste månedene, og dette er noe jeg ønsker å ta tak i nå. Jeg kommer til å fokusere min aktivitet på utvikling - og jeg håper noen har lyst å være med som bidragsyterer enten i form av innhold, programmering, design eller bare gode råd og innspill.

Har du lyst har du lov! Og du trenger ikke være superkjent eller superaktiv for å fylle oppgavene - her er oppdrag til alle som har lyst!

Stilling ledig:

  • Moderator trengs til alle forum
  • Bidragsytere
    • Innhold
    • Design
    • Programmering
    • Gode råd og innspill
Ta kontakt med HP eller Lise via PM eller på epost: hp@lavkarbo.no

Gleder meg til å høre fra deg! Og velkommen med i TEAM'et!

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 00:28   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg har mange ganger tenkt å "rydde", men jeg har jo ikke tilgang til alle forumene, - og da lar jeg det bare være isteden for å mase på deg vettu HP !

Gir du meg bredere tilgang rydder jeg gjerne jeg.... flytter og ordner !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 00:31   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Okey da HP, så vet vi du er synsk. Det er første gang jeg har fått svar før jeg har postet spørsmålet !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 00:34   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Nille er nå Superbestemor og Super Moderator

Og jeg er kansje litt synsk...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 21:04   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...


Sist redigert av Summer : 10-12-04 kl 18:02.
Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 13-11-04, 13:23   #6
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg blir mer og mer med nå ja, kjenner jeg. Første pri for meg er nå å finne innlegg og tråder som passer inn under hormon/stoffskifteforumet. Der er det sørgelig lite å finne nå. Er det greit at jeg leser litt korrektur på viktige klistrede innlegg?

  Svar med sitat
Gammel 13-11-04, 15:45   #7
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Er det greit at jeg leser litt korrektur på viktige klistrede innlegg?

Trodde det var det som var jobben din jeg...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 13-11-04, 16:13   #8
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av HP

Trodde det var det som var jobben din jeg...

  Svar med sitat
Gammel 28-11-04, 20:00   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Noen har meldt seg, også lurte jeg på om det kansje var flere som ville være interesserte?

Jeg har det kjempetravelt for tiden, eksamener mm, men utnevnelser og fordelinger av nye moderatorer kommer...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 29-11-04, 21:49   #10
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hva gjør en moderator egentlig, HP?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 29-11-04, 23:40   #11
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Hva gjør en moderator egentlig, HP?

En moderator er en ordstyrer. En som følge med og passer på at diskusjoner holder seg til tema. Moderer innlegg som er upassende.

En moderator rydder. Flytter tråder, splitter tråder, samler tråder, holder orden.

En moderator bidrar med aktivitet, stiller spørsmål som inviterer til en videre debatt. Tar opp temaer en synes mangler, en moderator ønsker å lære, en moderator ønsker å bidra, og en moderator ønsker å delta.

På et kunnskapsnettsted som dette er det viktig at en moderator stiller seg åpen, og er villig til å finne ny kunnskap. En moderator er ikke en som skal være den allvitende, men likevel en som hele tiden søker etter å vite "alt".

Med andre ord; det kreves mer en kunnskap

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 29-11-04, 23:48   #12
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hoho.. jeg får prestasjonsangst av mindre!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-11-04, 08:50   #13
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

En moderator er en ordstyrer. En som følge med og passer på at diskusjoner holder seg til tema.

Vel - kaster man ut innlegg som ikke hører hjemme - eller bare flytter dem? Og i hvilke tråder - de seriøse bare?

Moderer innlegg som er upassende.

Jeg har vel ikke sett at det har vært noen upassende innlegg her inne, jeg - men da har vi vel hatt flinke moderatorer


En moderator rydder. Flytter tråder, splitter tråder, samler tråder, holder orden.

Det liker jeg!

En moderator bidrar med aktivitet, stiller spørsmål som inviterer til en videre debatt. Tar opp temaer en synes mangler, en moderator ønsker å lære, en moderator ønsker å bidra, og en moderator ønsker å delta.



På et kunnskapsnettsted som dette er det viktig at en moderator stiller seg åpen, og er villig til å finne ny kunnskap. En moderator er ikke en som skal være den allvitende, men likevel en som hele tiden søker etter å vite "alt".

Tja

Med andre ord; det kreves mer en kunnskap

Puh!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 10-12-04, 16:39   #14
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Har du lyst har du lov! Og du trenger ikke være superkjent eller superaktiv for å fylle oppgavene - her er oppdrag til alle som har lyst!

Stilling ledig:

  • Moderator trengs til alle forum
  • Bidragsytere
    • Innhold
    • Design
    • Programmering
    • Gode råd og innspill
Ta kontakt med HP eller Lise via PM eller på epost: hp@lavkarbo.no

Gleder meg til å høre fra deg! Og velkommen med i TEAM'et!

Nå er jeg endelig ferdig med eksamener, og er allerede i gang med å jobbe med forum ting! Derfor henter jeg opp igjen denne tråden.

Jeg fikk noen henvendelser sist, men jeg ønsker nye tilbakemeldinger jeg - selv om jeg har dem. Forumet skal få et løft og en shining nå før jul.

Har du lyst å være med? Ta kontakt!

(Her kommer bildegalleri i løpet av helgen... )

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-12-04, 18:47   #15
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Noen fler som melder seg?

Uansett hva du ønsker å bidra med!

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 18:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no