Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt > Artikler

Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Artikler Artikler om lavkarbokosthold og om helse.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-12-11, 23:04   #51
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Siden du er i såpass nærkontakt ned PN kan du kanskje forklare ham inngående hva lavkarbo er slik av vi slipper slike teite reklamer?

Jeg kjenner ikke Petter Northug personlig. Men kjenner slekningen min og Thomas Northug. Tror ikke det er jeg som bestemmer hvilke reklamer han velger å være med i heller, om jeg hadde kjent han. Men har et godt inntrykk av han selv også, for han har deltatt i noen springe løp jeg har deltatt i. Han er høflig han. Jeg er fra nabobygda.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:07   #52
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jeg kjenner ikke Petter Northug personlig. Men kjenner slekningen min og Thomas Northug. Tror ikke det er jeg som bestemmer hvilke reklamer han velger å være med i heller, om jeg hadde kjent han. Men har et godt inntrykk av han selv også, for han har deltatt i noen springe løp jeg har deltatt i. Han er høflig han. Jeg er fra nabobygda.

Ok, men DA er det jo helt greitt at han gjør narr av lavkarbo. Siden du har et godt inntrykk av ham.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:12   #53
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Han tar gullene for seg selv, alle gjør det! At de tilfeldigvis er født på ene eller andre sida av en landsgrense har lite å si. Jeg gir en flat F i hva de går med på trøya om det er norsk, svensk eller naziflagg for den del. De går for dem som gidder betale for at de kan dyrke egoismen sin.

Humor? Å le av andre for å fremheve seg selv er ikke humor. Og nå snakker jeg om han generellt, ikke bare i reklamen.

De trener knallhart for å bli så gode som de er, det gjelder ikke bare Northug, men Bjørgen og andre utøvere. Så jeg syns de fortjener respekt. Det er mange som bryr seg om idrett i Norge, kanskje spesielt skisport. De at du ikke er innteresert er greit, men ikke si han er egoistisk. For det kreves mye å være toppidrettsutøver. Enig i at han kunne latt være å bli med i reklamen men, tror ikke han mener vondt med den. Det er jo flere som er med i den reklamen også da. Alle tar vel gullene for seg selv, men også for Norge.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:13   #54
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ok, men DA er det jo helt greitt at han gjør narr av lavkarbo. Siden du har et godt inntrykk av ham.

Det har jeg ikke sagt, men en kan ikke ta han personlig for en reklame.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:14   #55
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det har jeg ikke sagt, men en kan ikke ta han personlig for en reklame.

Åhh?? Hvorfor tror du det kalles reklame?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:15   #56
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Kanskje på tide å fjerne det som ikke har med trådtema å gjøre?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:17   #57
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Kanskje på tide å fjerne det som ikke har med trådtema å gjøre?

Vil si at det som er skrevet her nå har med trådtema å gjøre, det er jo reklamen som blir diskutert her da. ? Petter Northug og Bjørgen er med i den.


Sist redigert av Kari Marita : 17-12-11 kl 23:24.
Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:19   #58
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Åhh?? Hvorfor tror du det kalles reklame?

Har vel ikke noe med personlighet å gjøre en reklame.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:23   #59
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Vil si at det som er skrevet her nå er med trådtema å gjøre, det er jo reklamen som blir diskutert her da. ? Petter Northug og Bjørgen er med i den.

Nettopp, og at kanskje budskapet ville provosert mindre med andre aktører.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:24   #60
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Har vel ikke noe med personlighet å gjøre en reklame.

Ville du ha vært med i en reklame som er stikk i strid med det du identifiserer deg med? Det ER som regel et krav at de som er med i reklamer er enige i det det reklameres for. Det ER jo faktisk på den måten reklamer skal "gå hjem".

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:27   #61
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det ER som regel et krav at de som er med i reklamer er enige i det det reklameres for.

Tja, noen selger seg jo for nærmest hva som helst også da. Jeg sa ikke at Northug og Bjørgen gjør det, men...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:29   #62
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nettopp, og at kanskje budskapet ville provosert mindre med andre aktører.

Det er godt mulig det, for jo mere kjente personer jo mere provoserende. Men, det betyr ikke at de er dårlige personer for det.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:31   #63
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det er godt mulig det, for jo mere kjente personer jo mere provoserende. Men, det betyr ikke at de er dårlige personer for det.

Nei, det baserer jeg mer på oppførsel og uttalelser generellt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:31   #64
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ville du ha vært med i en reklame som er stikk i strid med det du identifiserer deg med? Det ER som regel et krav at de som er med i reklamer er enige i det det reklameres for. Det ER jo faktisk på den måten reklamer skal "gå hjem".

Nei det ville jeg ikke, men Northug og Bjørgen er nok mot lavkarbo og da. Men, syns de kunne ungått å blitt med på reklamen pga at den er litt støtende for lavkarbere. Som sagt tror jeg ikke de mener noe vondt med det.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:34   #65
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei, det baserer jeg mer på oppførsel og uttalelser generellt.

Det er ditt syn på han/dem det da. Jeg har ikke samme oppfatning.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:36   #66
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Nei det ville jeg ikke, men Northug og Bjørgen er nok mot lavkarbo og da. Men, syns de kunne ungått å blitt med på reklamen pga at den er litt støtende for lavkarbere. Som sagt tror jeg ikke de mener noe vondt med det.

Jeg tror at begge to faktisk står inne for det som reklamen sier. For de har sannsynligvis alt lavkarbosnakket langt oppi vrangstrupen og de vet de har påvirkningskraft.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:40   #67
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg tror at begge to faktisk står inne for det som reklamen sier. For de har sannsynligvis alt lavkarbosnakket langt oppi vrangstrupen og de vet de har påvirkningskraft.

Jo jeg er faktisk litt enig med deg på den, men de er ikke dårlige mennesker av den grunn. Tenk hvis det har vært motsatt, da har høykarbo folka blitt fornærmet. Det er derfor det ikke er personligheten som menneske det går på.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:42   #68
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

jo jeg er faktisk litt enig med deg på den, men de er ikke dårlige mennesker av den grunn. Tenk hvis det har vært motsatt, da har høykarbo folka blitt fornærmet. Det er derfor det ikke er personligheten det går på som menneske.

Jeg har da aldri sagt at det var dårlige mennesker, men jeg synes reklamen er usmakelig og jeg regner med at disse to innser at de støter mange.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:49   #69
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har da aldri sagt at det var dårlige mennesker, men jeg synes reklamen er usmakelig og jeg regner med at disse to innser at de støter mange.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:58   #70
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har da aldri sagt at det var dårlige mennesker, men jeg synes reklamen er usmakelig og jeg regner med at disse to innser at de støter mange.

Nei du har ikke sagt det direkte, men det kan tolkes den veien. Men, skjønner du ikke mener det nå da. Akkurat det du skriver her er det jeg har ment hele tiden, så da er vi egentlig enig da. Kanskje litt dårlig ordvalg av meg "dårlige mennesker" da, men kanskje "usympatisk/egoistiske mennesker" er mere riktig.


Sist redigert av Kari Marita : 18-12-11 kl 00:08.
Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 00:01   #71
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Reklame, være seg på tv eller i andre media, går inn det ene øret og ut det andre

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 00:32   #72
surfeline
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 93
surfeline er på en erverdig vei

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Ja, jeg så den også - men hvis vi hadde trimma som Northug, kunne nok de fleste av oss spist både det ene og det andre uten å bli tjukk. Han spiser jo sunt - og det er ikke farlig for folk flest å spise frukt. Det er jo bare alt det andre ved siden av. Jeg forsøker å ikke la meg provosere. Lett å si - ikke alltid lett å etterleve Vi vet at dette er bra for oss - og at vi ikke sitter i sofaen og spiser ribbe med den ene hånda og sleiker på smørpakker fra den andre

surfeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sofie Hexeberg - Fedon Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 08:13   #73
Mortil1
Medlem
 
Mortil1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 96
Mortil1 er på en erverdig vei

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Jeg tror jeg skal lære meg en holdning som langaard: reklame, inn det ene øret- ut det andre!

Og for meg har det lite å si at det er Nortug som er i reklamen. Han er sponset av Bama og er forpliktet til å stille opp uansett budskap tror jeg. Det er mer den generelle holdningen i teksten nedenfor som insinuerer at alle ved vettet i behold må skjønne at "lavkarbo et helt bak mål og de har derfor sin fulle rett til å "mobbe" de dumme og feite lavkarbere."

__________________
Mor til 1
Min blogg


Mortil1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 09:10   #74
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

"Det sunne folkevettet"? Som om folk flest har så mye vett når det gjelder kosthold..

At lavkarbo-kostholdet gjøres narr av i reklamer er ikke akkurat noe nytt. Dette har foregått lenge i USA, tipper det er der Bama har hentet inspirasjonen sin. Er ikke å komme unna at dette er et rimelig desperat og lavmåls forsøk på et siste stikk mot minkende frukt og grønnsakforbruk, samt minkende tillit til myndighetenes kostholdsråd som er noe Bama støtter seg på. Om Bama faktisk står for budskapet bak reklamen er forsåvidt irrelevant, å forsøke å sverte "de rare diettene" som går imot myndighetenes anbefalinger, samt å spille på det som er "hot" i media for tiden ved å trekke inn lavkarbo er forsåvidt en genistrek.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 10:15   #75
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Bama-reklame: klarer ikke å la være å bli provosert!

Jeg liker Nortug og det plager meg over hodet ikke at det er han eller de andre som er med i reklamen. Det som irriterer meg er at en gjennomsnitts lavkarber sannsynligvis (hvertfall burde) spiser mer grønnsaker en den gjengse brødspiseren. Da blir det litt feil å plukke ut oss, av alle, som den de skal latterlighetsgjøre.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trur ikke jeg klarer det her mer? Tøvsjur Ketolysekuren 15 03-06-11 10:18
Klarer ikke å gå ned nisse Ketolysekuren 18 12-04-11 14:43
Jeg klarer det ikke Paris Spørsmål og svar 10 21-05-10 16:49
Klarer ikke å være fornøyd med meg selv marithja Generell diskusjon 2 27-08-09 18:06
Jeg klarer det ikke! villebill Ketolysekuren 7 02-05-07 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no