Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tråd for junistartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-11, 22:32   #701
Ditta
Juniormedlem
 
Ditta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Finnmark
Innlegg: 41
Ditta er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av karillen52, her.

Har noen av dere prøvd den soyamelen som er fra Spielberger og har bare 3'1 gram karbohydrater pr 100 gram?

Kjøpte den som en test for lenge siden, alt med lite karbs må jo prøves Har brukt den i pizzabunner når jeg lager det, har funka kjempebra til det i allefall!

__________________


Ditta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 22:54   #702
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av karillen52, her.

Har noen av dere prøvd den soyamelen som er fra Spielberger og har bare 3'1 gram karbohydrater pr 100 gram?

Spiser overhode ikke soya, det kan påvirke stoffskiftet negativt.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 03:25   #703
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Tråd for junistartere

Nei eg prøver også å halde inntaket av soya så lågt som mogleg. Eg trudde det var sunt, men det ser ut til å berre vere propaganda, og det stikk motsatte.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 11:03   #704
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a
Question

Sv: Tråd for junistartere

ok. Soya..altså ikke bra, men leste at de bruker soya i ketolyseboka..er veldig usikker nå..åpen for mer informasjon fra dere..

  Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 16:58   #705
Ditta
Juniormedlem
 
Ditta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Finnmark
Innlegg: 41
Ditta er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Ny veiing etter at det var et par dager med mye karbs i jula. 1 kg ned denne måneden....ikke fantastisk men det går i allefall nedover Skulle gjerne ha bikka ned på 60-tallet men det får bli til neste måned

__________________


Ditta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 18:54   #706
Ditta
Juniormedlem
 
Ditta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Finnmark
Innlegg: 41
Ditta er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Sjekker bare om det er noen igjen her inne? Har hatt en måned med vanlig spising men er tilbake igjen. Ikke helt ferdig enda, gikk nok en del kilo opp på den måneden, kjentes på klærne *grøss*. På tide å være flink pike igjen Har ikke veid meg siden før påska og da lå vekta på 67.

__________________


Ditta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 19:19   #707
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Tråd for junistartere

Har gitt opp "ketolyse" som kur for lenge sidan, men eg har vel for så vidt framleis same kosthaldet. Mange mange kilo igjen til målet.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 17:50   #708
heihei123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 19
heihei123 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av SnartGudinna?, her.

Jeg har syndet litt og smakt på disse atkinsbarene(de var jo gode da )og har jo lest at det kan være en partystopper. Så jeg sneik meg til å veie meg idag, og nå hadde vekta rast ned svimlende 8kg på 10 dager! Kanskje kommer straffen om noen dager!? Noen som har efaring med disse og stopp i vektnedgang eller ei?

Hei Har du lyst å dele med meg hva du spiste iløpet av de første ukene? Jeg ¨har null variasjon i min mattlaging, og for det meste går det i egg, kylling, fisk og salat og brokkoli. Blirr tør matt i lengden i og med at jeg tilbereder alt på samme måte. H

Håper du har tid til å svare

heihei123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eggehvite-tråd Adriane Annen mat 23 03-09-11 02:19
Eggeplomme-tråd Adriane Annen mat 0 03-01-09 16:40
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no