Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

April 2011 --->

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-11, 11:23   #51
indianne
Juniormedlem
 
indianne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 49
Innlegg: 33
indianne er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hei til dere nye

Bare lurer på en ting: skal vi ha en egen veietråd, sånn som mange av de andre har? Veietråd for aprilstarterne? Jeg finner iallfall stor motivasjon i det...

Ellers så går det supert her. Har en vilje av stål, kjenner jeg, så dette skal gå bra. I går laget jeg tilogmed brownies fordi vi fikk besøk, men jeg smakte ikke en liten bit engang. Flink?

__________________
Start: 26.04.11
Første delmål: 75 kg - nådd 09.05.11
Andre delmål: 70 kg
Hovedmål: 65 kg
indianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 11:43   #52
Duesund
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 29
Duesund er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Jeg er med! begynte for tre dager siden, og tisset mitt lukter allerede rart!(var vissnok en av tegnene)
Jeg er en 23 år gammel jente fra Bergen. Jeg skal ned 20 kilo, fra 90 til 70. Jeg er 168 høy. Studerer psykologi og er ellers en munter og aktiv jente Bare med de kiloene for mye,
Jeg har startet ketolyse kuren, men har lyst å gå over på atkins etterhvert Har ikke vekt eller målebånd enda, men har jo skjønt at det er en ide.. :P

__________________
Duesund er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo diett Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 12:32   #53
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

velkommen til alle dere nye vi er jo blitt en ganske stor gjeng!
jeg har også vokst opp med lite brus i oppveksten! jeg tenker at grunnen til at vår generasjon blir kalt "brusgenerasjonen" er at det er et såå stort utvalg og veldig tilgjenglig! det er jo ikke bare av brus men også sjokolade, godteri, potetgul osv.

vatti: huff da! jeg syns du skal kjøpe deg en større regnbukse og heller prøve den andre regnbuksa om et par uker
Indianne: så flink du er! det er så deilig når man klarer å motstå sånne fristelser!

etter noen uker på lavkarbo merker jeg egentlig at jeg tenker lite på de tingene jeg fysa etter før, sånn som smågodt som var det beste som fantes frister liksom ikke lenger! deeilig!
jeg syns egen veietråd høres supert ut

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 14:23   #54
tussi1
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 3
tussi1 er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hei
Jeg kaster meg med hvis jeg får
Startet den 4 april.... Håper jeg klarer det denne gangen..... Tenkte å henge meg på dere, for det er litt lettere, for meg hvertfall, hvis vi er flere som har samme mål..

__________________


tussi1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 14:41   #55
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Dag 2 for meg nå......jammen går tiden sakte!
Skal prøve meg på brokoli "ris" til middagen og gruble ut mere lettvint mat å ha i bakhånd. Nå går jeg og snavler ost i skiver rett som det er.

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 18:48   #56
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Jeg slenger meg med her, begynte egentlig i september 2010, men har hatt en lengre pause fra ketolyse. I pausen har jeg prøvd å spise lavkarbo, men det har blitt mye sjokolade og snafs likevel. Nå er jeg i gang på nytt og satser på at jeg blir ferdig denne gangen.

Jeg er 25 år, bor i Nordland, er gift og har en sønn på snart 2 år. Jeg gikk ned ca 18 kg met ketolyse før jeg ble gravid, men stillesittende graviditet og høykarbo barseltid gjorde sitt med vekta. Da jeg startet i september var vekta på 89,4 kg! Jeg har i første omgang satt målet mitt til 65 kg, men det må nok justeres etterhvert. Jeg veide 67 før jeg ble gravid, og vil gjerne enda litt lenger ned. Men kroppen har jo forandret seg gjennom et svangerskap og sånt, så min ultimate trivselsvekt er nok ikke den samme som den var dengang da.

Jeg håper vi blir godt kjent og får mye inspirasjon og motivasjon fra hverandre, det er enklere når man er flere sammen

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 18:50   #57
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Brokkoli ris er kjempe godt jeg har hatt en lang treningsøkt på treningssenteret, det er så deilig å ta en liten pause fra mammarollen to ganger i uka og bare kunne tenke på seg selv i 90 minutter! nå er planen å ta seg en lang dusj for så å kose meg foran tvn med god samvittighet

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 18:52   #58
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av dumidalia, her.

Jeg slenger meg med her, begynte egentlig i september 2010, men har hatt en lengre pause fra ketolyse. I pausen har jeg prøvd å spise lavkarbo, men det har blitt mye sjokolade og snafs likevel. Nå er jeg i gang på nytt og satser på at jeg blir ferdig denne gangen.

Jeg er 25 år, bor i Nordland, er gift og har en sønn på snart 2 år. Jeg gikk ned ca 18 kg met ketolyse før jeg ble gravid, men stillesittende graviditet og høykarbo barseltid gjorde sitt med vekta. Da jeg startet i september var vekta på 89,4 kg! Jeg har i første omgang satt målet mitt til 65 kg, men det må nok justeres etterhvert. Jeg veide 67 før jeg ble gravid, og vil gjerne enda litt lenger ned. Men kroppen har jo forandret seg gjennom et svangerskap og sånt, så min ultimate trivselsvekt er nok ikke den samme som den var dengang da.

Jeg håper vi blir godt kjent og får mye inspirasjon og motivasjon fra hverandre, det er enklere når man er flere sammen

velkommen skal du være

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 18:56   #59
petite fleur
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 97
petite fleur er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Jeg har også trent i dag, for første gang på nesten 2 mndr....det var supert!

Ellers så spiser jeg så mye godt at jeg føler nesten at dette aldri kan gå bra.... I dag har jeg spist taco (Kavli ostekjeks i stedet for skjell), hamburger (grove tekaker til brød), baconomelett med fløte....Fantastisk gode måltider, helt utrolig at man liksom skal gå ned i vekt av dette Har jo gjort det før, og vet at det funker, men er likevel ikke helt overbesvist. Kanskje jeg føler jeg spiser for ofte? Ca hver 3. time....hvor ofte spiser dere?

__________________


petite fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 19:27   #60
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

er deilig å trene! man får så mye energi jeg også følte at jeg spiste mye i begynnelsen! men nå er det ofte jeg ikke orker å spise før lunch! bare tar meg noen nøtter eller kaffe med litt fløte i til frokost. men kroppen regulerer vel det etterhvert som den blir vant til den fete kosten. Er hvertfall viktig å spise når man er sulten slik at ikke kroppen begynner å lagre! det vil vi jo ikke ha noe av

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 19:40   #61
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Så fint at vi har blitt så mange!!
Hektisk her i dag. Løper fra det ene til det andre. Full fart!

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 20:19   #62
Misskathy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 22
Misskathy er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Er det bare jeg som opplever at man blir trøtt og sliten?

Hadde planer om å trene nå ikveld, men valgte heller å ta meg en halvtimes lur før pgrm jeg skulle se på kom på tv.

Nå har jeg allerede gått på crosstraineren i 20 min og gått en times tur med hunden idag, men jeg vil så gjerne orke å komme meg bort på Elixia også..

Er det noen som har gått på ketolyse før som har litt lyst til å fortelle om sine første ukers erfaringer?=)

KATHY

__________________
Delmål 1: 80kg 1.mai 2011
Delmål 2: 75kg 1.juli 2011
Delmål 3: 70kg 1.september 2011
Sluttmål: 65kg 1.desember
Misskathy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse bok + egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 20:32   #63
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hihihi, så nå at jeg skrev brokkoli i stede for blomkål. Ja, ja det spiller jo ikke så mye rolle da.

Går egentlig over all forventning, ennå.... Venter egentlig på å få en reaksjon av et eller annet slag. Så det hadde vært fint om noen kunne ha fortalt sin opplevelse av de første dagene og uken.
Og de som bruker stix, når prøvde dere den første gangen?
(har ikke stix men vurderer å skaffe)

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 20:59   #64
FrustrertFrøken
Medlem
 
FrustrertFrøken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 75
FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Jippi! Jeg er i ketose Litt rart at det skjedde så fort, siden jeg begynte i dag.. Men den var rosa så

FrustrertFrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 21:11   #65
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: April 2011 --->

God kveld

Hvordan går det med alle idag?

Her går det strålende

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 21:30   #66
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Siden jeg har spist ketogent i flere perioder tidligere kan jeg jo prøve å gi noen tips og råd. Jeg er på ingen måte noen ekspert, men jeg kan dele mine erfaringer.

I begynnelsen har jeg ulvehunger. Jeg spiser mye og ofte, og kjenner meg ikke stappmett. Ofte kan jeg spise hver 2. til 3. time. Etterhvert stabiliserer dette seg og jeg kan spise en til to ganger daglig. Så lenge du er sulten, skal du spise, og så lenge du er mett skal du ikke spise. Enkelt og greit. Noen mangler kanskje metthetsfølelsen i starten, men den klarer man å trene opp etterhvert.

Angående trøtthet og lite energi: Det er en stor omstilling for kroppen å skulle forbrenne fett istedet for sukker og karbs. Derfor opplever mange at de første ukene er litt uvante, man er slapp, sliten, vil sove mer osv. Det er normalt, og det går over. Jeg sover stort sett middagshvil hver dag når jeg ikke er i ketose, men etter den første uke på i ketose er det over og det hører til sjeldenhetene at jeg sover i løpet av dagen. Jeg har satt første uka i ketose som treningsfri, selv om jeg vanligvis trener. Jeg blir kjempesliten, svimmel og kvalm hvis jeg trener i starten. Dette er selvsagt individuelt og ikke alle opplever endring i energinivået.

Jeg har aldri brukt stix, så lenge du spiser den maten du skal spise kommer du i ketose. Stixene er, for mange, en ekstra stressfaktor som vi slett ikke trenger i starten. Men for noen er det et godt hjelpemiddel, det må man bare finne ut av selv ..

Håper mine erfaringer kan være til hjelp for noen, men husk at dette kun er min opplevelse, mange erfarer det annerledes

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 08:25   #67
Ego
Medlem
 
Ego sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 51
Ego er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hei! Jeg vil gjerne hive meg med hvis det fortsatt er muligheter for det?

Jeg begynte på Atkins introduksjonen 29/3, altså halvannen uke siden. Jeg fyller 30 til høsten og det er mulig jeg og min samboer planlegger å bli gravid etterhvert Dette er altså min store motivasjon til å gå ned i vekt, både bursdagsfeiring og graviditet. Min søster la nemlig veldig mye på seg begge sine graviditeter og jeg ønsker å være litt rustet med å ihvertfall ikke ha for mye på kroppen i forkant, så få jeg ta det som det kommer etter det

Jeg har ca 10-15 kg jeg ønsker å gå ned, må se litt etterhvert hva som kan være trivselvekten min, da jeg de siste årene har hatt denne overvekten.

For å dele min erfaring så langt, var jeg de 6 første dagene utrolig dårlig, slapp, kvalm og svimmel, med null matlyst! Jeg har etter dette fått en nyvunnen energi, men trenger fortsatt en del søvn. Matlysten er forbausende liten, har nesten ikke lyst på mat jo..., regner med det er slik kroppen regulerer seg selv?

Ha en fin dag alle sammen!

ps. Jeg er gjerne med på en veiedag, hvilken som helst dag for min del.

__________________
Mine mål på veien:


Sist redigert av Ego : 07-04-11 kl 10:48. Årsak: legge inn signatur
Ego er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 08:29   #68
indianne
Juniormedlem
 
indianne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 49
Innlegg: 33
indianne er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hei og god morgen!

Her er ketosen i boks, det er helt sikkert! Jeg bruker, som dumidalia, heller ikke stix til vanlig. Kjenner GODT at jeg er i ketose. For meg arter det seg slik de første dagene: tisser masse, lett svimmelhet og hodepine, varm i kroppen (innebygget varmeovn), lite energi, og ikke minst: kjeeempesliten muskulatur. Det er slitsomt å reise seg fra sofaen, slitsomt å gå, slitsomt å pusse tenner Det kjennes ut som musklene mine går på halv fart... Men jeg vet det går over, og jeg vet at det betyr at jeg er på rett vei.

Har dere andre kommet i ketose? Og hvordan arter det seg i såfall for dere?

__________________
Start: 26.04.11
Første delmål: 75 kg - nådd 09.05.11
Andre delmål: 70 kg
Hovedmål: 65 kg

Sist redigert av indianne : 07-04-11 kl 10:02.
indianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 08:48   #69
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Indianne, vi har veldig like symptomer på ketose, spesielt det med muskler på halv fart! Jeg sliter med å løfte armene over hodet til tider..


Jeg er litt plaget med leddgikt for tiden og er faktisk hjemme fra jobb på grunn av det. Gleder meg til kroppen er godt smurt igjen etter en liten stund på ketolyse, da forsvinner smertene. Fra tidligere er jeg så vant til å bruke mat, og spesielt is og sjokolade, som trøst når jeg har vondt. Det er vanskelig å innstille hodet på at jeg ikke skal trøstespise noe nå. Jeg spiser min vanlige mat, og prøver å fokusere på at sjokolade aldri har gjort meg noe godt, håper jeg blir overbevist snart...! Mye syting, jeg skal prøve å være mer positiv litt senere

Ha en fin torsdag, folkens!

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 10:05   #70
indianne
Juniormedlem
 
indianne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 49
Innlegg: 33
indianne er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Men hallo, nå har jeg oppdaget Kavli ostekjeks! Kan leve på keto for alltid føler jeg. Spiste Nannahs knekkebrød og Kavli ostekjeks med meierismør og gulost til frokost, og det er seriøst like enkelt og godt som brødskive. Hurra!

__________________
Start: 26.04.11
Første delmål: 75 kg - nådd 09.05.11
Andre delmål: 70 kg
Hovedmål: 65 kg
indianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 10:21   #71
efre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 36
efre er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

God formiddag alle sammen!
så bra at alle føler det går så bra hittil! her går det også bra føler jeg! bruker ikke stix, men kjenner på kroppen at jeg er i ketose! Men jeg liker virkelig ikke denne ketose ånden! håper den forsvinner etterhvert! I morgen skal jeg gå på en planlagt "smell" meg og samboern min skal på et luksus spa hotell og da har jeg bestemt meg for å kose meg med middagen, føler ikke jeg kan sitte å pirke i maten på en gourmet resturant men resten av måltidene skal jeg klare å holde på et lavkarbo nivå nå skal jeg snart lage med en lunch også skal jeg og poden ut å trille i finværet ønsker alle en super dag

__________________


efre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 11:44   #72
Misskathy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 22
Misskathy er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Takk for svar angående begynnelsen.

Jeg har ikke brukt noe stix enda, men vurderer å la være. Føler meg helt gåen med hodepine og trøtthet på feil tid på døgnet. Så satser på at det er tegn på ketose Har jo gått ned i vekt siden mandag, så får jo egentlig bare håpe det...

I dag er en herlig dag! Skal ut på trening seinere i dag også, første gang på Elixia! Gleder meg!

__________________
Delmål 1: 80kg 1.mai 2011
Delmål 2: 75kg 1.juli 2011
Delmål 3: 70kg 1.september 2011
Sluttmål: 65kg 1.desember
Misskathy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse bok + egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 12:51   #73
FrustrertFrøken
Medlem
 
FrustrertFrøken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 75
FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Dagen i dag har begynt bra Startet dagen med egg og bacon. Hadde salt på, selv om jeg prøver å kutte ut salt. Har vært flink med lite salt sånn bortsett fra morningen i dag
Jeg tissa på en stix, å den ble rosa i dag også. Jeg veier faktisk en kg mindre i dag enn i går, men det er nok masse vann som må bort.
Jeg klarer ikke ha bare en veiedag i uka jeg:P For jeg er så redd for at jeg bare går opp uten å merke det før det er for sent:P

FrustrertFrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 14:29   #74
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Her går det også greit. Er i ketose. Kjenner det godt på kroppen. Er ikke oppblåst, er litt varm og begynner å få endel overskudd. Skal lete etter Kavli ostekjeks på butikken senere. Trenger et alternativ som er raskt å lage - spesielt til morgenene som kan være i overkant hektiske her.

Gleder meg til veiing i morgen tidlig. Jeg veide i utgangspunktet 81,7 kg, men "tisset ut" 1,7 kg de to første dagene, så jeg har satt 80 som startvekt siden jeg føler at det er fett og ikke bare vann. Så all vektnedgang fra 80 er nok fett. Eller spekk, om dere vil. Ekkelt er det uansett, jeg føler at det er et lag utenpå meg. Men heldigvis har jeg begynt nå, og sammen med dere skal jeg klare å finne motivasjonen til å gå ned i vekt.

Første delmål er (som nevnt): 75 kg og kunne smette inn i regnbuksen.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 14:50   #75
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Nå har jeg lagt inn liste for vektnedgang i veietråden. Ser ut som om vi har ubegrenset tid til å rette på eller endre innleggene så da kommer jeg til å oppdatere det samme innlegget etterhvert som ukene går. Eller etterhvert som jeg krymper i størrelse, kan jeg vel si. Gleder meg!!!!

Kanskje dere andre også kunne oppdatere innlegg istedetfor å legge inn nytt hver uke? Tror det blir uoversiktlig med så fryktelig mange innlegg. Vi kan jo heller ha kommentarer og greier her. Jeg gleder meg til å se hvordan det går med dere andre også. Vi har blitt en fin gjeng her nå.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei! Start 20. april Sense Ketolysekuren 524 30-01-10 12:42
1 april - veldig morsom... HP Generell diskusjon 10 02-04-06 12:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no