Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kokk.no

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-07, 17:18   #1
Knut
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 49
Innlegg: 17
Knut er på en erverdig vei
Smile

Kokk.no

Det jobbes i disse dager med en relansering av nettstedet kokk.no. Kokk.no skal bli norges startside for mat og drikke på nettet. Målsettningen til kokk.no er og sende brukerne av tjenesten til rett sted innenfor det området de ønsker informasjon. Lavkarbo.no kommer naturligvis til og ligge med informasjon om siden med lenke under diett.

Det tok meg en god stund før jeg fant frem til siden lavkarbo.no og enda lenger før jeg registrerte meg som bruker av tjenesten. Hadde jeg kunne gått inn på en portal og fått en god oversikt over hva som finnes kunne det ha hjulpet meg til og starte min vektreduksjon å bedre livsstil tideligere. Flott at det finnes sånne steder på nettet som dette. Via kokk.no skal det gjøres kjent under diett.

Hvis det er noen her som har forslag eller ideer til hva en diett side burde inneholde setter jeg pris på enhver tilbakemelding. Kokk.no ønsker og gi brukerne informasjon om alle typer dietter som finnes og hvordan disse virker, enten ved egen informasjon eller linker til sider som lavkarbo.no.

Send meg gjerne mail...

Knut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 01:09   #2
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Kokk.no



Snakk om å tenke koffert med det samme jeg så overskriften.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no