Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Sukkerfri sjokolade?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-09-11, 14:48   #1
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sukkerfri sjokolade?

Ser mange her snakker om sukkerfri sjokolade... Jeg har lett og lett i butikkene men finner det ikke.
Hva heter de, hvor får jeg tak i det og hva koster de sånn ca?
Hadde vært supert med link til et bilde også

Jeg har endt opp med ulike varianter av 70% sjokolade jeg da og koser meg med det i små porsjoner, men sukkerfritt hadde jo vært flott om jeg ska lage kake eller dessert osv.
Finnes det i melkesjokoladetype også fx? Har en gutt her som egentlig ikke er sååå glad i den mørkeste sjokoladen

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:10   #2
ireile79
Medlem
 
ireile79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
Innlegg: 326
ireile79 er på en erverdig vei

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Jeg har kjøpt på Meny og Rema 1000. Den heter sukkerfri, finnes i varientene mørk, melkesjoko og med mandel Kjempegode! Pluss at det også fins en som heter Megabite eller noe sånn og den er som kvikklunsj....

__________________
Min Journal


ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:25   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Helsekost og Meny:
CAVALIER

Rema blant annet:

CLOETTA


Hadde i hvert fall på Rema før:
Varianter fra Sukkerfri

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:26   #4
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Er det disse?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:28   #5
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Cloetta har to typer, en melkesjokolade som smaker himmelsk, mye bedre enn sukkerfritt sin, og en mørk som ikke smaker så særlig godt. Her er sukkerfritt sin bedre, både på smak og karber.



Jeg kjøper cloetta på kiwi, obs og prix

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:30   #6
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Helsekost og Meny:
CAVALIER

Rema blant annet:

CLOETTA


Hadde i hvert fall på Rema før:
Varianter fra Sukkerfri

Har aldri sett disse jeg, er den til chloetta like god som den vanlige???
Hvor har de dem liggende hen da tro? har virkelig lett etter det.
Fant en på kino her om helgen, en bitteliten en som het sjokoladeprinsen , men den var jo svindyr da....

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:33   #7
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Har aldri sett disse jeg, er den til chloetta like god som den vanlige???
Hvor har de dem liggende hen da tro? har virkelig lett etter det.
Fant en på kino her om helgen, en bitteliten en som het sjokoladeprinsen , men den var jo svindyr da....

cloetta sin ligger i sjokoladehylla der jeg handler iallefall. Cavalier sine små barer kjøper jeg på rema , de store får jeg på helsekost.
Sukkerfritt sin handler jeg på ica maxi. Rema og meny hadde den før, men har sluttet. Du kan også bestille på sukkerfritt.no

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:52   #8
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Jeg savner ikke vanlig melkesjokolade når jeg har cloetta sin. Den er mye rimeligere i Sverige, om du handler der.
Cavalier sine kjøper jeg i Sverige, og på den lokale innvandrersjappa. De pleier å ha et veldig godt utvalg, hvertfall har i traktene. Noen av cavaliersjokoladene er utrolig gode.

Appelsin, lime, jordbær + bringebær, og den med banan er favorittene mine.

Egentlig veldig dumt å skrive om dette når jeg prøver å leve uten søtningstoffer en periode...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:02   #9
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Jeg savner ikke vanlig melkesjokolade når jeg har cloetta sin. Den er mye rimeligere i Sverige, om du handler der.
Cavalier sine kjøper jeg i Sverige, og på den lokale innvandrersjappa. De pleier å ha et veldig godt utvalg, hvertfall har i traktene. Noen av cavaliersjokoladene er utrolig gode.

Egentlig veldig dumt å skrive om dette når jeg prøver å leve uten søtningstoffer en periode...

Hehe det kan jeg forstå
Handler ikke i Sverge, er ikke lønnsomt når man bor på vestlandet.
Chloetta er desidert min favorittsjokolade over alle sjokolader i normalformen, så har store forventninger her nå Håper jeg finner den i butikkene her i Bergen også

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:07   #10
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Nei, forståelig at du må handle MYE for å spare inn den turen Litt lettere for oss på østlandet... Smaken på cloetta sin melkesjokolade er nok ikke helt lik hvis man smaker begge på rappen, men som en sjokoholiker er det en helt glimrende erstatning. I jula da jeg kjørte frislipp av melkesjokolade av de tingene jeg ikke gadd kjøpe inn, den fungerer godt nok den sukkerfrie =)

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:09   #11
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Hos Good Candy har de både Cavalier og Cloetta. Veldig kjekt for meg som bor et godt stykke unna helsekost/dagligvarebutikker med greit utvalg

På Spar her har de "melkesjokoladen" til Sjokoladeprinsen. Den smakte slettes ikke godt, og jeg fikk et ekkelt fettlag i munnen av dem. Svindyr var den også.

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 17:50   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Denne pleier jeg å kjøpe på Ica:

http://www.sugar-and-spice.co.uk/pro...ian%20Dark.jpg

Koster rundt 30,- for en plate på 100 g og den er delt i 10 firkanter. Praktisk. Jeg spiser som oftest 20 g i slengen, men ikke ofte. Jeg liker best den mørke, den lyse ble for søt for meg. Det skal finnes en med 70% kakao også, men den har jeg ikke funnet på min lokale Ica.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:11   #13
Zenitra
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 47
Zenitra er på en erverdig vei

Sv: Sukkerfri sjokolade?

En nybegynner blander seg inn her! Snart helg, og jeg bare MÅ ha litt sjokolade i helgene - bare liiiiitt...

Har dere kjenneskap til disse sjokoladene? Dere som kan lavkarbo og vet hva man skal se etter (jeg ser KUN på antall karbohydrater!). Jeg har allerede bestillt soyamel og kokusolje på Iherb, og kom så over disse sjokoladene:

http://www.iherb.com/Universal-Nutri...ach/27851?at=0

Kan disse anbefales iforhold til lavkarbo mon tro?? Hva sier min veileder Kitt om du er her inne??

Zenitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:18   #14
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Zenitra, her.

En nybegynner blander seg inn her! Snart helg, og jeg bare MÅ ha litt sjokolade i helgene - bare liiiiitt...

Har dere kjenneskap til disse sjokoladene? Dere som kan lavkarbo og vet hva man skal se etter (jeg ser KUN på antall karbohydrater!). Jeg har allerede bestillt soyamel og kokusolje på Iherb, og kom så over disse sjokoladene:

http://www.iherb.com/Universal-Nutri...ach/27851?at=0

Kan disse anbefales iforhold til lavkarbo mon tro?? Hva sier min veileder Kitt om du er her inne??

Tiitei!
Alltid her, alltid klar til å hjelpe litt!
Etter som man kan trekke fra en del sukkeralkoholer er det kun 3 karber i en slik bar fra Iherb. Det du derimot kunne ha gjort, var å bestille soyaproteiner som har mindre karber enn soyamel!

Sjokoladene fra Sukkerfri med nøtter eller mandler er kjempgode og helt tillatt. MEN pass opp!!! Begynn med kun noen få ruter. Mange blir veldig dårlige i magen med smerter og svært hyppige turer til det lille rommet med hjerte på døren!
Sukkeralkoholer kan nemlig ha den effekten på ganske mange!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 08:26   #15
Zenitra
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 47
Zenitra er på en erverdig vei

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Så selve merket heter Sukkerfri? *rødme*

Hvor får jeg kjøpt denne da? Og Soyaproteinet som du nevner, erstatter dette Soyamel i bakverk?

Alt jeg skal lære....

Zenitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 08:34   #16
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Zenitra, her.

Så selve merket heter Sukkerfri? *rødme*

Hvor får jeg kjøpt denne da? Og Soyaproteinet som du nevner, erstatter dette Soyamel i bakverk?

Alt jeg skal lære....

Det står i tråden hvor man kan kjøpe de forskjelllige.

Jeg kjøper alt sånn mel og ting på helsekost, jeg. Har tilgang på masse her jeg bor, så får tak i det meste. Ja, jeg bruker soyaprotein i bakeverk feks. Baker ikke så mye for tiden, da!

Jeg har brukt denne med nøytral smak. Har fungert til sitt bruk i 3 år!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 09:28   #17
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfri sjokolade?

mmmmm.... sjokolade.... jeg spiser også en del av disse 70% sjokoladene siden iherb er fri for Atkins, men skal definitivt prøve noen av variantene som nevnes her... jeg er sjokoholiker og har svært lett av å falle av lavkarbo-vogna på grunn av sjokolade... hvordan er prisene på disse man kjøper på Rema for eksempel? er de skrekkelig dyre... jeg har ikke råd å kjøpe de på helsekosten...

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 10:44   #18
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Tone-Rose, her.

mmmmm.... sjokolade.... jeg spiser også en del av disse 70% sjokoladene siden iherb er fri for Atkins, men skal definitivt prøve noen av variantene som nevnes her... jeg er sjokoholiker og har svært lett av å falle av lavkarbo-vogna på grunn av sjokolade... hvordan er prisene på disse man kjøper på Rema for eksempel? er de skrekkelig dyre... jeg har ikke råd å kjøpe de på helsekosten...

Cloetta på Rema 1000 koster vel 21 kroner hvis jeg ikke tar helt feil. (men mulig det var 29 - lenge siden jeg har kjøp nå!)

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 11:03   #19
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Alle disse sukkerfrie sjokoladane innehelde vel ett eller anna kunstig søtningsstoff?? Lika ikkje det so godt eg
Funksjonellmat har dei sjokolade og div anna søta med tagatesse.
eg masar på helsekostforretninga her for at dei skal ta det inn... trur det hjelper

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 13:01   #20
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Alle disse sukkerfrie sjokoladane innehelde vel ett eller anna kunstig søtningsstoff?? Lika ikkje det so godt eg
Funksjonellmat har dei sjokolade og div anna søta med tagatesse.
eg masar på helsekostforretninga her for at dei skal ta det inn... trur det hjelper

oi så spennende... det må prøves, har aldri hørt om det før.... Det er jo et alternativ som kanskje ungene kan smake på også, er ikke noe glad i at de får i seg sukker med tanke på tannhelsen, med disse forårsaker ikke tannråte og det er jo positivt
Smaker de som vanlig sjokolade, eller har de litt sånn "sunn" sjokolade smak, ala nutrilett etc?

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 13:32   #21
Tami
Medlem
 
Tami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 98
Tami er på en erverdig vei

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Zenitra, her.

En nybegynner blander seg inn her! Snart helg, og jeg bare MÅ ha litt sjokolade i helgene - bare liiiiitt...

Har dere kjenneskap til disse sjokoladene? Dere som kan lavkarbo og vet hva man skal se etter (jeg ser KUN på antall karbohydrater!). Jeg har allerede bestillt soyamel og kokusolje på Iherb, og kom så over disse sjokoladene:

http://www.iherb.com/Universal-Nutri...ach/27851?at=0

Kan disse anbefales iforhold til lavkarbo mon tro?? Hva sier min veileder Kitt om du er her inne??

Jeg har ikke smakt den du oppgir, men kjøper Atkins sjokoladene på iherb. Kjøper også mye HealthSmart, chocolite, caramel chocolate nougat og cookies N cream......... De to her har bare 1/2 karbo pr bit og er innmari gode.....

Tami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 18:09   #22
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Da dro jeg ene og alene til Meny i dag for å handle inn sukkerfri sjokolade... og den eneste de har er Sjokoladeprinsen sin til 29,- for 47 g (og jeg vet at den har veldig kunstig smak.
Ble ikke noe sjokolade på meg i dag gitt

Har ikke sjekket på obs og rema enda, men når de ikke har på meny, er det noe sjangs egentlig?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 19:25   #23
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Rema og Meny har helt forskjelige leverandører så ja, det er meget mulig

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 19:48   #24
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Rema og Meny har helt forskjelige leverandører så ja, det er meget mulig

Håper jo på det... Men er meget skuffet over meny må jeg innrømme
Det er den desidert største butikken i dette området av Bergen i allefall og de er flinke på andre spesialting, de har 3 varianter av fiberhusk, fibrex, ketolyseprodukter, masse diabetsvarer og glutenfrie varer, melkefri sjokolade tom, men sukkerfritt er det altså dårlig med

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 10:41   #25
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Sukkerfri sjokolade?

Men dere, det jeg synes er vanskelig er de sjokoladene med "ikke tilsatt sukker" det er jo bøttevis med karber alikevel!!! Om jeg kjøper en sjokolade har jeg en tendens til å spise den opp liksom. Tre ruter er ikke helt min greie og dermed har jeg bare styrt unna..
Sukkerfri sjokoladen synes jeg er tørr å kjedelig på smak, men liker frihet til sjokoladeprinsen. Hvor mye carber er det i Coletta sin ikke tilsatt sukker?

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukkerfri sjokolade? Kinkygirl Spørsmål og svar 59 21-03-11 11:19
Ang sukkerfri sjokolade Poca Spørsmål og svar 5 06-02-10 11:02
Sukkerfri sjokolade mih Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 21-01-10 15:40
Sukkerfri sjokolade solanolsen Spørsmål og svar 15 08-03-09 15:38
Sukkerfri sjokolade cariell Ketolysekuren 18 06-04-07 17:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no