Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Karen B's New York Cheesecake

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-11-11, 20:26   #26
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Karen B's New York Cheesecake

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

kan denne fryses?

Jeg har aldri prøvd å fryse ostekake, men skulle jeg gjette ville jeg si nei. Tror kanskje det skjer noe med ostemassen under frysing, så den ikke blir helt som den var... Men - regner med at noen retter på meg her hvis det kan fryses altså

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 22:56   #27
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Karen B's New York Cheesecake

Skal prøve med CF, og teste med et lite stykke hvordan den blir etter frysing. Ser også for meg at det ikke kommer til å gå så bra, men like greit å prøve hvis ingen vet sikkert

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 23:10   #28
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Karen B's New York Cheesecake

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Skal prøve med CF, og teste med et lite stykke hvordan den blir etter frysing. Ser også for meg at det ikke kommer til å gå så bra, men like greit å prøve hvis ingen vet sikkert

Flott ! Legg inn her hvordan det går da... spent

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 02:13   #29
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Karen B's New York Cheesecake

Denne ble bare UTROLIG god! Tror jeg har funnet meg en ny favorittkake Lagde halv oppskrift (hel bunn og halvt fyll) i 20 cm form. Creme Fraiche istede for rømme, og byttet ut halvparten av Natreen med sukrin. Denne ga hvertfall meg ny tro på at lavkarbobakst ikke trenger å smake "lavkarbo"

Den ble heller ikke så lav som jeg var redd for, egentlig grei høyde syns jeg. Stekte i 1 time og tror det var passelig. Måtte åpne døra etter 45 min for å sjekke selv om det ikke er "lov", og det gikk fint!

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 07:38   #30
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Karen B's New York Cheesecake

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Denne ble bare UTROLIG god! Tror jeg har funnet meg en ny favorittkake Lagde halv oppskrift (hel bunn og halvt fyll) i 20 cm form. Creme Fraiche istede for rømme, og byttet ut halvparten av Natreen med sukrin. Denne ga hvertfall meg ny tro på at lavkarbobakst ikke trenger å smake "lavkarbo"

Den ble heller ikke så lav som jeg var redd for, egentlig grei høyde syns jeg. Stekte i 1 time og tror det var passelig. Måtte åpne døra etter 45 min for å sjekke selv om det ikke er "lov", og det gikk fint!

Så flott ! Takk for at du la inn. Da seiler denne opp som et godt alternativ til jul

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 12:51   #31
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Karen B's New York Cheesecake

Ja, denne kan nok være et godt alternativ for de som ikke er så glade i vanlige ostekaker og andre "sukkersøte" kaker også. Jeg er ganske sær sånn sett, liker nesten ingen kaker, men denne syns jeg var super! Mulig jeg ville kuttet litt ned på søtninga neste gang tilogmed, med bærsaus til trenger man ikke så fryktelig mye søtt i kaka syns jeg. Kan jo smake seg fram på røra hvor søt man vil ha den, for røra var også kjempegod, men det tenkte jeg ikke på før etterpå.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-06-13, 20:20   #32
Funky Punk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 10
Funky Punk er på en erverdig vei

Sv: Karen B's New York Cheesecake

Står her at noen byttet ut halvparten med sukrin. Går det an å bare bruke sukrin? Det er der eneste jeg har og jeg er helt ny på dette med lavkarbo så aner ikke hvordan jeg kan bruke det.

Funky Punk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Key Lime Cheesecake Nille Kake/dessert og snacks 23 06-03-11 14:45
Karen B's ovnsstekte kylling Nille Middag 6 11-08-08 22:04
Pilates Daizy Trening 96 03-06-06 15:02
Karen B's kylling med bacon, fløte og timian Nille Middag 1 25-03-05 22:28
New York Times: Low-Carb Boom Isn't Just for Dieters Anymore Silvandar Lavkarbo generelt 0 19-02-04 09:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no