Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Glukoselager

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-06, 00:11   #1
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

Glukoselager

Jeg har et sp mål som kanskje er litt dumt, men lurer litt.. Det står at det tar vanligvis 2-3 dager for kroppen å bruke opp lageret med glukose før man kommer i ketose og begynner å forbrenne fett. Dersom man spiser lavkarbo og trener, bruker man fortere opp glukoselageret når man trener? Skulle jo egentlig tro det fungerte sånn, men gjør det det - eller er jeg på bærtur?

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:11   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Glukoselager

Du får økt både sukkerforbrenning og fettforbrenning når du trener så jeg vil anta at du vil komme fortere i ketose om du trener.

Husk at det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar og ingen her er på Bærtur så lenge de sitter ved tastaturet.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 23:31   #3
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

Sv: Glukoselager

ja..takk for svar.. det var det jeg antok/ håpet også, flyttet inn på Sats for å kompensere for festen i helga..ville fort tilbake i ketose..
Og skal på bærtur i helga, en skikkelig en!

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no