Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

WOOHOOOO 21 juli skjer det

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-07-07, 22:04   #76
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: WOOHOOOO 21 juli skjer det

Jeg fikk ei bok til jeg.... Hm.... har bare bestilt en.Og så sjekket jeg og så det var samme ordrenummer og samme fakturanr. Men i følge MasterCard er jeg kun belastet en gang.

Sendte en mail til Amazon og forklarte at jeg hadde fått to bøker, men bare en faktura og på samme ordre. Spurte om hvordan de ville jeg skulle returnere den. Fikk et "goddagmannøkseskaft" svar med beskjed om at hvis den var feilsendt og jeg ikke ville ha den kunne jeg sende den i retur så skulle de kreditere det jeg evt. hadde betalt for mye ....

Javel

Så jeg gidder ikke orge med ny pakking, og gå på posten og betale for å sende pakke til England. Jeg beholder boka ! Er jeg slem da ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 22:28   #77
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: WOOHOOOO 21 juli skjer det

Hadde gjort akkurat det samme jeg nille.., synes ikke det er slemt i det heletatt... Det er amazon som har gjort feil, ikke du

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 00:36   #78
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: WOOHOOOO 21 juli skjer det

Jeg hadde og beholdt den..
De som har gjort feil så...
Og virka jo nesten som de ikke hadde giddet å lese mailen din ordentlig engang....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 10:24   #79
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: WOOHOOOO 21 juli skjer det

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Jeg fikk ei bok til jeg.... Hm.... har bare bestilt en.Og så sjekket jeg og så det var samme ordrenummer og samme fakturanr. Men i følge MasterCard er jeg kun belastet en gang.

Sendte en mail til Amazon og forklarte at jeg hadde fått to bøker, men bare en faktura og på samme ordre. Spurte om hvordan de ville jeg skulle returnere den. Fikk et "goddagmannøkseskaft" svar med beskjed om at hvis den var feilsendt og jeg ikke ville ha den kunne jeg sende den i retur så skulle de kreditere det jeg evt. hadde betalt for mye ....

Javel

Så jeg gidder ikke orge med ny pakking, og gå på posten og betale for å sende pakke til England. Jeg beholder boka ! Er jeg slem da ?

Det der er Amazon i et nøtteskall.
Har brukt Amazon UK en del ganger, og i ni av ti tilfeller går det helt smertefritt og raskt. Men med en gang det er noe og du kontakter kundeservice ligger du dårlig an. Du får svar, men du får aldri svar på det du spør om.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no