Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Juleavatartråd

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-12-06, 01:03   #76
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Juleavatartråd

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 09 Krybben.jpg (6,9 KB, 97 visninger)
__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 24-12-06, 08:37   #77
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Takk for engelen, komkari hadde den bare spilt trompet...
Men idag er jeg ikke så nøye på det

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!



Sist redigert av Aline : 24-12-07 kl 09:19.
Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 10:46   #78
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Juleavatartråd

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Takk for engelen, komkari hadde den bare spilt trompet...
Men idag er jeg ikke så nøye på det

Kanskje en av disse hadde passet bedre, Aline?

Vedlagte bilder
Filtype: gif angel13.gif (36,3 KB, 0 visninger)
Filtype: gif angel144.gif (12,7 KB, 0 visninger)
Filtype: gif angel30.gif (9,6 KB, 0 visninger)
__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 18:09   #79
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Juleavatartråd

Jeg har byttet til nyttårshilsen jeg nå. Vet ikke helt hvor mye jeg rekker å gå inn hit i morgen. Mye som skal fikses siden det er vår tur til å ha party, og dermed stå for mat, drikke mm. Men gleder meg altså.

Her

Vedlagte bilder
Filtype: gif NY-Fairy2.gif (11,1 KB, 0 visninger)
__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 23:12   #80
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Takk komkari De skal spares til neste år

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 02:13   #81
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Ble en nyttårs-avatar på meg også:


Sist redigert av Lemen : 13-01-08 kl 21:40.
Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 03:47   #82
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Juleavatartråd

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Takk for engelen, komkari hadde den bare spilt trompet...
Men idag er jeg ikke så nøye på det


Jeg har ikke mange engler i huset, men de jeg har, spiller et eller annet instrument. Mange spiller trompet. (Eller basun tror jeg det er de spiller ifølge tradisjonen. . . Hos oss fins jo bare trekkbasun, altså trombone, og det er det ikke så mange engler som har hatt fingrene i, tror jeg.)

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 04:28   #83
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg
Red face

Sv: Juleavatartråd

Opprinnelig lagt inn av BiggestLooser, her.

Her er min.

Her er min nyttårsavatar.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 14:13   #84
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

...skulle aldri begynt med dette juleavatar greiene, for jeg glemte å lagre den "gamle" og nå er den boooooooorte. *sukk*

*leter og leter*

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 14:54   #85
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

...skulle aldri begynt med dette juleavatar greiene, for jeg glemte å lagre den "gamle" og nå er den boooooooorte. *sukk*

*leter og leter*

Det var ikke denne du hadde? Var det en som lignet??


Sist redigert av Lemen : 13-01-08 kl 21:40.
Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 15:37   #86
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Det var ikke denne du hadde? Var det en som lignet??

Nei, det var Janice jeg hadde. Miss Piggy er MHM sin "eiendom" her inne
Har andre Janice bilder, men det er akkurat den jeg hadde jeg ville ha. Og like stor......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 00:50   #87
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Nei, det var Janice jeg hadde. Miss Piggy er MHM sin "eiendom" her inne
Har andre Janice bilder, men det er akkurat den jeg hadde jeg ville ha. Og like stor......

Ah, nå husker jeg det litt bedre. Enn denne da?? (Må bare jeg... )

Går vel an å få den størrelsen du vil med et bildredigeringsprogram? (Er litt grønn på størrelse på bilder og sånt...)


Sist redigert av Lemen : 01-01-07 kl 01:47.
Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 09:42   #88
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Ah, nå husker jeg det litt bedre. Enn denne da?? (Må bare jeg... )

Går vel an å få den størrelsen du vil med et bildredigeringsprogram? (Er litt grønn på størrelse på bilder og sånt...)

Joa, det er den. Men selv med bildebehandlingsprogram (bl.a photoshop og paint shop pro etc) får jeg den ikke "klar" om du skjønner hva jeg mener. Jeg har til og med MacBook med Aperture..... Og så har jeg satt nieser med proffprogram (begge jobber med design/reklame) på saken. Dette SKAL jeg få til. Setter min lit til at HP har den lagret på harddisken et sted. Da får jeg den kanskje tilbake når han kommer hjem og har tid

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 09:45   #89
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Lagrer denne her til neste år

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 11:26   #90
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Da er det vel 1 desember og på tide å finne juleavataren igjen da

tar den samme som i fjor jeg, for John Blund er liksom advent for meg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg johnblund.jpg (5,7 KB, 42 visninger)
__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 11:51   #91
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Juleavatartråd

Fant meg en juleavatar jeg også. Litt liten kanskje men....litt morsom i hvertfall
36_16_16.JPG

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 12:15   #92
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Koselig å pynte litt til jul
syns ikke avataren din var så liten jeg fnutte

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 12:36   #93
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Juleavatartråd

Min mor sa ofte at jeg var en engel, så jeg få leve litt videre på det.

Legger i stedet ved et av mine ynglingsjulebilder, som jeg pleier å ha som skrivebordsbakgrunn i desember. Øysan, få bytte nå siden det er 1. i dag.

Vedlagte bilder
Filtype: gif Copy of Juletre.gif (79,8 KB, 7 visninger)
__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 20:29   #94
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Får vel legge godvilja til jeg og, som den engelen jeg er

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Juleavatar.2007.jpg (96,6 KB, 5 visninger)
__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 22:46   #95
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Her er min!
Bortsett fra at jeg ikke klarte å få den inn på rett sted...så jeg la den i signaturen så lenge

Har sett gjennom tråden, og det er godt at jeg ikke er alene med mitt pc- handicap, Fedonisten

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg



Sist redigert av Karbosara : 01-12-07 kl 23:46.
Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 23:23   #96
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juleavatartråd

Må visst få meg en juleavatar jeg også!

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 00:05   #97
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Sjekk her da!

Nå fikk jeg det til!!!Tenkte at jeg måtte ha denne elgen...blir nesten som et portrett av meg selv, siden jeg har rødt hår...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no