Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-13, 18:47   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Noe som vil anbefale et hotell der?
(Evt fraråde? )

Vi er altså, - fremdeles, en storfamile om skal reise sammen. Et par + deres 11 åring og 13 åring, en stk farmor (som er ung og sporty! ) og et par med 16 årig rolig datter og baby på 1,5 år.

Tips?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 23:18   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Vi så rett over på dette da vi var i Nessebar, og det så helt fantastisk ut! http://www.sunsetresort.bg/
.. Og det var det også i følge en kollega som var der et par år senere

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 23:51   #3
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vi så rett over på dette da vi var i Nessebar, og det så helt fantastisk ut! http://www.sunsetresort.bg/
.. Og det var det også i følge en kollega som var der et par år senere

Det er alt et av 3 hoteller vi har på notatblokka

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 19:41   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Noen flere tips?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 09:08   #5
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Da vil jeg råde dere til å styre unna Golden sands. Partyplass for de barnløse og unge dette.
Jeg og mannen var der for 2 år siden og vi sov ikke en hel natt pga masse nattebråk i gatene.
Bulgaria ellers var herlig og veldig lett å spise lavkarbo der om man ønsker det.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 11:09   #6
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Golden sands Er det i Sunny Beach?
Vi har reservert plass på Sunset Resort i Pomoire.....er ved 5 km unna sunny beach....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 20:08   #7
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Hvert der 5 ganger, både i Sunny Beach og Golden Sands. Veldig fint der. Vi har ombestemt oss og reiser til Mallorca/palma i 14 dager i juni vi, isdedet for Rhodos by. Arti å se en ny plass også. Var i Mallorca når jeg var 18 år, en stund siden.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 19:01   #8
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Jeg har vært i Golden Sands, Nessebar og Sunny Beach (litt glad i Bulgaria, eller?? ;D). Golden Sands er et godt stykke fra Sunny Beach. Nessebar (og Pomoire som er naboøye trodde jeg) er bare en taxitur unna Sunny Beach.

Er det en familieferie anbefaler jeg Golden Sands eller Nessebar området. Sunny Beach er VELDIG partyplass (og jeg skal tilbake nå i juni, woop wooop!). Et lite område i Golden Sands er vel også litt partypreget men ikke i nærheten av slik som Sunny, og det er ikke verre enn å få et hotell pittelitt utfor festsentrum

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 20:07   #9
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Golden sands Er det i Sunny Beach?
Vi har reservert plass på Sunset Resort i Pomoire.....er ved 5 km unna sunny beach....

Nei, Goldens sands er langt unna sunny neach. Ikke for det, party steder begge plasser.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 20:09   #10
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Jeg har vært i Golden Sands, Nessebar og Sunny Beach (litt glad i Bulgaria, eller?? ;D). Golden Sands er et godt stykke fra Sunny Beach. Nessebar (og Pomoire som er naboøye trodde jeg) er bare en taxitur unna Sunny Beach.

Er det en familieferie anbefaler jeg Golden Sands eller Nessebar området. Sunny Beach er VELDIG partyplass (og jeg skal tilbake nå i juni, woop wooop!). Et lite område i Golden Sands er vel også litt partypreget men ikke i nærheten av slik som Sunny, og det er ikke verre enn å få et hotell pittelitt utfor festsentrum

Da tror jeg det kommer an på hvor i Golden sands man bor, for vi lå på hotell Erma midt i partystreet og der var det fest fra tidlig kveld til morgen hver eneste natt. Ja, hotellet var til og med nærmeste nabo til en nattklubb

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 12:57   #11
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Da tror jeg det kommer an på hvor i Golden sands man bor, for vi lå på hotell Erma midt i partystreet og der var det fest fra tidlig kveld til morgen hver eneste natt. Ja, hotellet var til og med nærmeste nabo til en nattklubb

Jeg bodde på hotell Luna, som var i enden av strandpromenaden. Det tok oss vel 15-20 min å gå inn til Erma, som ja, er midt i festområdet Er der jeg skal bo neste gang om jeg skal til Golden Sands igjen

Men er du som sagt i enden av promenaden merker du ikke noe til festlivet

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 14:13   #12
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Noen flere med erfaring fra Pomoire / Sunset Resort?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 15:49   #13
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Jeg bodde på hotell Luna, som var i enden av strandpromenaden. Det tok oss vel 15-20 min å gå inn til Erma, som ja, er midt i festområdet Er der jeg skal bo neste gang om jeg skal til Golden Sands igjen

Men er du som sagt i enden av promenaden merker du ikke noe til festlivet

Hvordan var hotell Luna?
Likte oss ellers veldig godt i Bulgaria og Golden sands, men skal iallefall styre unna festgata ja

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 19:06   #14
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Hvordan var hotell Luna?
Likte oss ellers veldig godt i Bulgaria og Golden sands, men skal iallefall styre unna festgata ja

Syntes den strandpromenaden var fryktelig koselig å gå nedover og kikke på alle bodene!

Vi hadde en veldig fin utsikt fra Luna, tror den ligger pittelitt nærmere stranden enn Erma (men ikke mye). Frokosten syntes jeg var veldig nice, mye egg, skinke, agurk, tomat og deilig fetaost. Maten ellers på hotellet smakte ganske crap syntes jeg. Men det er jo restauranter langs hele strandpromenaden, så sånn sett er det ikke noe stress!

Drinkene på Luna var NICE, de hadde minst 100 drinker på barkartet sitt med bilder av alle. Kostet 20 NOK for gjester av hotellet, ikke feil det!

Rommene var fine, men interiøret var gjennomgående gult og blått Servicen på hotellet var helt OK, koselige bartendere men de fleste var elendige på engelsken. Så ble nesten litt tegnspråk når man skulle bestille mat med endringer. Bassenget er litt lite, det var bummer. Jeg elsker basseng.

Når man er i Golden Sands vil jeg anbefale å besøke Dolphinarium og en lokal dyrepark! Slenger med noen bilder fra når jeg bodde på Luna:

Hotellet:








Obligatoriske drinken min hver morgen ved bassenget:



Frokost på hotellet:



__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 13:09   #15
Humbalaa
Juniormedlem
 
Humbalaa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Hvor: Lillehammer
Alder: 34
Innlegg: 33
Humbalaa er på en erverdig vei

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Jeg skal til bulgaria i sommer med familie og kjæreste. Vi har finnet et flott hotell i soxopol som heter Martinez. Har lest rundt og hotellet har fått gode tilbakemeldinger ! Jeg gleder meg veldig !

Humbalaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 15:04   #16
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du vært i Bulgaria/Burgaskysten?

Det ble Sunset Resort i Pomoire på oss
Håper det blir bra!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har det vært opprydding her? Melodi Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 22-06-12 15:14
Har vært på Tapasrestaurant ... Chia Ketolysekuren 8 18-08-07 23:02
Har du vært på Tonsåsen? Denderlion Mer enn 30 kg overvekt 2 12-02-07 21:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no