Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvorfor spretter jeg ikke tilbake i ketose?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-07-15, 08:51   #1
bjornali
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2014
Innlegg: 7
bjornali er på en erverdig vei

Hvorfor spretter jeg ikke tilbake i ketose?

Mandag kveld var det velbdet skjedde, hadde en vanlig dag, husker ikke helt hva jeg spiste, men minimalt med karbohydrater, men senere på kvelden drakk jeg 0,5L øl c.a og 4 atkins barer, ble helt gal da de var på tilbud desverre, og skjøntr vel at jeg ikke kom til å fø utslag neste dag, men spiste veldig bra dagen etter, kun bacon til lunsj og frokost osv, burde ha fått utslag på morningen i dag da, men hvorfor fikk jeg det ikke?

bjornali er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjører løst, men prøvdf på under 20kh Svar med sitat
Gammel 15-07-15, 08:53   #2
bjornali
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2014
Innlegg: 7
bjornali er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor spretter jeg ikke tilbake i ketose 😱😥😭

Har endelig kommet i ketose en uke til søndagen som var ettet mnd med slit så er veldig oppgitt kan du si

bjornali er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjører løst, men prøvdf på under 20kh Svar med sitat
Gammel 15-07-15, 10:44   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor spretter jeg ikke tilbake i ketose?

For å få et noenlunde realistisk resultat når du måler ketoner, bør du gjøre dette på ettermiddagen, noen timer etter siste måltid. Og husk: sticksene er bare en indikator. De forteller kun hva som skjer i urinen din, ikke i resten av kroppen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 14:34   #4
Amles
Medlem
 
Amles sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 61
Amles er ny på veien

Sv: Hvorfor spretter jeg ikke tilbake i ketose?

Jeg sliter også med å komme inn i ketose etter sprekker. Tror det har noe med at kroppen ikke er helt ketotilpasset så den sliter med å gå tilbake. Å bli ketotilpasset tar mye lengre tid (flere mnd)
Sånn jeg forstår det er ketose noe kroppen bare gjør fordi den ikke har tilgang på kh, men ved en sprekk vil den fortsatt foretrekke kh. Å være ketosetilpasset betyr at hjernen har forstått at ketoner er den beste energien og foretrekker denne= lett å komme inn i ketose igjen.

__________________
AMLES
Journal
Amles er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor er ikke ketose farlig? Anyone Spørsmål og svar 3 02-05-11 13:43
Hvorfor får jeg ikke utslag på at jeg er i ketose? Kinkygirl Spørsmål og svar 22 18-02-11 14:22
Hvorfor var jeg plutslig ikke i ketose? Bathory Ketolysekuren 3 18-03-09 11:19
Kommer meg ikke tilbake i ketose quebec Ketolysekuren 10 30-07-08 21:18
Hvorfor er det ikke bra og gå inn og ut av ketose? annabanana Ketolysekuren 9 26-06-08 00:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no