Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Den aller første barnematen

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-12-10, 22:55   #51
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Den aller første barnematen

Btw, min småttis var bare 6 uker da han begynte spise brødskive med leverpostei! Det er sant og poden er stor, flott og flink i dag!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 22:58   #52
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Den aller første barnematen

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Tror du skal regne med at ammefrien er ulønnet. Men at det er noe du har krav på.

Ja, det er det jeg har gått ut fra Jeg kommer ikke til å gjøre noe stort nummer ut av det. Pumper meg når det trengs og ferdig med det. Jeg er ikke så opptatt av at han absolutt må ha morsmelk, i hvert fall ikke når han har blitt fullammet så lenge

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 16:24   #53
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Den aller første barnematen

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Ja, det er det jeg har gått ut fra Jeg kommer ikke til å gjøre noe stort nummer ut av det. Pumper meg når det trengs og ferdig med det. Jeg er ikke så opptatt av at han absolutt må ha morsmelk, i hvert fall ikke når han har blitt fullammet så lenge

Det går nok bra. Om alt hadde gått som planlagt her, ville jeg bare ammet morgen, ettermiddag og kveld da jeg begynte jobbe. Eventuelt en gang på natt til hun klarte å sove natta gjennom.
Når han får vanlig mat blir de gode dråpene med antistoffer konsentrert i melka. Selv kommer jeg sikkert til å amme henne til hun er to år. Hun har jo vært litt syk med ørebetennelse, halsbetennelse etc. Men når jeg sier jeg ammer slipper hun antibiotika. Så hver dråpe er verdifull, spesielt når de begynner i barnehagen.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjemmelaget is Momse Kake/dessert og snacks 18 14-05-10 19:15
Hjemmelaget protein-bar Summer Kake/dessert og snacks 11 08-04-09 10:18
Sunne oppskrifter på barnemat? Iset Barns kosthold 10 07-11-04 09:19
Barnemat Marianne Barns kosthold 4 13-10-04 10:37
Mye sukker i barnemat MHM Barns kosthold 23 12-08-04 19:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no