Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Jippi, jeg greide å lage en bløtkakebunn UTEN nøtter!

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-02-12, 10:36   #76
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jippi, jeg greide å lage en bløtkakebunn UTEN nøtter!

Kanskje man også kan lage marsipankake med hjemmelaget lavkarbomarsipan. Noen som har prøvd?
Om den er vanskelig å kjevle, så kan man kanskje lage ei pølse som man skjærer skiver av, og legger i taksteinsmønster på toppen. Og pynte med krem på sidene.
Tror jeg må prøve en dag

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 12:18   #77
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Jippi, jeg greide å lage en bløtkakebunn UTEN nøtter!

Denne oppskriften har jeg ikke sett før. Virker genial. Må prøves. Noen som har prøvd med f.eks sukrin og vaniljestevia?

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 21:44   #78
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Jippi, jeg greide å lage en bløtkakebunn UTEN nøtter!

Ok, beklager om det er litt ufint av meg å si dette men virkelig.. 4 sider med ros? Med poster som påstår dette ligner sukkerbrød? Med folk som påstår de serverte dette til storfornøyde gjester eller til og med at det er den beste kakebunnen de har smakt?

Ærlig talt, la oss kalle en spade for en spade: dette er en kjedelig, søt ovnsomelett. Intet mer, intet mindre. Om du klarer å overbevise deg selv om at dette er noe annet er det flott for det, men come on! Den er svampete, smuler ikke, lukter egg, smaker egg, og den eneste ingrediensen er nettopp egg.

Ikke misforstå, jeg applauderer trådstarter for hennes initiativ, men jeg ble nødt til å lufte litt frustrasjon etter å ha fått forhåpninger til x antall rundstykker, lapper, hamburgerbrød, pannekaker og nå sukkerbrød som lover autentitet og smak side opp og side ned enda hver eneste en av dem lukter og smaker nøyaktig det samme: EGG.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 23:30   #79
Sunniva37
Juniormedlem
 
Sunniva37 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 36
Sunniva37 er på en erverdig vei

Sv: Jippi, jeg greide å lage en bløtkakebunn UTEN nøtter!

Tusen takk Pc-snuppa for flott oppskrift! Har brukt den både til fromasjkake og "muffinser" som jeg har hatt ost/fårepølse på. Så glad for at noe så enkelt kan bli så bra. Dette kan bli redningen for å ikke sprekke utover høsten.

__________________


Sunniva37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, bedre helse. Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 08:59   #80
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jippi, jeg greide å lage en bløtkakebunn UTEN nøtter!

Må prøves ja :-)

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 14-02-14, 23:18   #81
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Jippi, jeg greide å lage en bløtkakebunn UTEN nøtter!

Leeenge siden jeg har vært innom gitt
Men så koselig å høre at flere har hatt glede av denne oppskriften, det var jo derfor jeg ønsket å dele den med dere, så tusen hjertelig takk for tilbakemeldingene!
Ha en strålende dag eller kveld, alt etter som

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no