Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

A day in the life of a cave mama ...

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-08-11, 14:37   #1
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

A day in the life of a cave mama ...

....http://cavemomma.com/2011/07/13/a-da...f-a-cavemomma/

Noen som kjenner seg igjen i cavemamas hverdag? Wow.... Lurer på om den familien hver dag er like effektiv, planlegger så bra, står opp og legger seg i rimelig tid, rekker både trening selv og barns aktiviteter, driver eget firma.... Barna spiser paleo-mat.... Hun kunne ikke klart det uten å leve på det kostholdet hun gjør sier hun. Det er bare å sette igang her skjønner jeg.... Opp kl 530 hver dag og sørg for minst syv timers søvn i tillegg... Gå på farmers market søndag morgen, kos deg med fire barn og forbered måltider for tre dager fremover i løpet av søndag kveld. Null tv selvsagt. Puh! Skulle vær fornøyd om jeg fikset halvparten... Sier jeg som så fire episoder av battlestar galactica på nrk3 i går..
En mellomting ja. Litt kontrast til Marks Daily Apple. Han har folk til å vaske og lage mat til seg, men han har jo ikke vært der bestandig han heller. Cavemama viser at det går an å få det til også for de som jobber full tid og har mange barn. Hatten av for henne.

Det skal være Cavemomma, ikke Cavemama forresten..

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 15:02   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: A day in the life of a cave mama...

Åja - en flott blogg, synes jeg.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mama Lupes Tortilla marjusen Spørsmål og svar 3 26-01-11 21:47
Mama lupes upsidaysi Ketolysekuren 5 06-02-08 11:06
Angående Mama Lupe's Photobscura Lavkarbo generelt 4 05-02-08 19:54
Mama lupes tortillalefser Lindabtn Lavkarbo generelt 11 19-12-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no