Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva spiser dere på jobb om dagen?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-10, 22:59   #26
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

Jeg lager dreamys grove tekaker akkurat nå. Så jeg kan ha med niste på turnuskurs i morra. ost, smør, ramsløkpølse som jeg har høye forhåpninger til etc.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 23:01   #27
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

Når jeg tar med mat blir det middagsrester eller lapper med meierismør og pålegg.

Kantina våres har brødskiver, salat og helt ordinært pålegg og kokte egg. Jeg har bedt om å få meierismør og fløte og det var ikke noe problem. Ellers har de varmmat to ganger i uka, men det er som regel noe som er spekket med karber - eller noe ufyselig ferdigmat. Også har de vafler på fredager..... ur... ( jeg-liker-ikke-vafler jeg-liker-ikke-vafler ) hehe! Det går som regel bra det, altså ...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 23:06   #28
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

>znip<... Også har de vafler på fredager..... ur... ( jeg-liker-ikke-vafler jeg-liker-ikke-vafler ) hehe! Det går som regel bra det, altså ...

liker dem ikke jeg heller *nikker alvorlig*

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 09:10   #29
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Også har de vafler på fredager..... ( jeg-liker-ikke-vafler jeg-liker-ikke-vafler )

Føler veldig med deg! På den forrige jobben min hadde de ikke bare vafler på fredager, men faktisk egen felles vaffel-spisepause på fredager fra 10-10.30. Oh Hildrande du! Men det var de tre årene jeg jobbet der at jeg gikk ned fra 96 til 60 kilo, så det gikk da det og

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 09:26   #30
frode73
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Råde
Alder: 50
Innlegg: 28
frode73 er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

Kyllingvinger eller kyllinglår (Nygrillet) er en gjenganger. Drikker vann og avslutter med en kopp kaffe med kremfløte. Skinnet spises selvfølgelig :-)

frode73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 10:38   #31
Almyrida
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 76
Almyrida er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

Jeg har alltid middagsrester med meg som regel.. Ellers lager jeg meg en stor salat med masse kyllingkjøtt og rømmesalat.. Har i egg, paprika, reddik, fetaost.. Jah alt det jeg har lyst på..

Evt så har jeg som regel alltid kylling i hus, så da steker jeg litt kyllingbiter sammen med grønnsaker, har på litt fløte, og krydder.. Deilig..

Jeg jobber på sykehjem og i kantina vår har de masse brød i ulike varianter, og salat.. Proppet full med mais.. Men kunne sikkert bedt om å få uten da.. Men billigere og bedre å ha hjemmelaget.. Jeg er en dame som er glad i mat, og trenger litt for å bli mett..

Almyrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 10:56   #32
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

Dette har jeg med meg i dag

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

I lunjsboksen i dag har jeg:
Coleslaw med picnincskinke
2 ss cottagecheese med funsaft
2 kokte egg
Noen frokostlapper (hvis det skulle bli nødvendig)

Har smør og ost i kjøleskapet på lesesalen i tillegg til en "snackpack" med fetaost

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 13:37   #33
Coockie
Medlem
 
Coockie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 146
Coockie har en fantastisk aura rundt segCoockie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

Her går det stort sett i Fiberrik med masse smør og ett eller annet pålegg.

Vi har kantineordning på jobben som gjør at jeg blir trykket 300 kr i lønn pr måned, mot at jeg kan spise det jeg vil av maten som befinner seg i kjøleskapet. Der er det desverre ikke så mye lavkarbovennlig, men jeg har i det minste fått gjennom at det skal være en pakke Fiberrik tilgjengelig, og ikke bare vanlig brød og knekkebrød.

Det blir litt mer karber på frokost og lunsj en jeg liker, men det er prioriteringen jeg velger fremfor å måtte gå i massivt underskudd på det månedlige matbudsjettet.

__________________
Livet er en dans på roser, men hvem sa at dansing på roser var lett?
Leter du etter noe? Det er ikke noe her. Hvorfor titter du her egentlig?.
Startvekt: 103,6 kg – Mål: -32 kg – Fremgang: -16 kg
Coockie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det meste med måte Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 23:54   #34
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

Så mange svar.. hurra! Imorgen skal jeg på jobb igjen da, og matpakke består av dagens middag (som smakte fantastisk) Frokosten blir to kokte egg med en halv tomat og ekte majones.. er godt å variere litt fra eggerøra

Ang vaflene på jobbe så har du min sterkeste medfølelse.. he he Mitt største "problem" er ferskt brød, og det kjøper jeg jo annenhver dag til sønnen og samboeren min. Salaten eller eggene smaker ikke like godt når jeg får vann i munnen av de deilige brødskivene de spiser.. he he. Men jeg har stått imot fristelsene, og har ikke lyst til å gi meg med det heller Skal jeg først sprekke, så skal ikke det være pga ei lusen brødskive altså.. det skal isåfall være pga en deilig julemiddag, og da skal jeg tillate meg å spise den uten dårlig samvittighet

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 01:47   #35
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

Når jeg hører dere som må lage høykarbo-mat til resten av familien, med duftende brød og andre fristende ulovlige ting - så er vafler på fredager ingenting! Jeg vet ikke om jeg hadde klart det. Ikke at brød med margarin og syltetøy frister noe særlig, men noen ganger har man bare lyst til å smake litt av den maten man spiste før...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 09:54   #36
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Lindaplinda, her.

Så mange svar.. hurra! Imorgen skal jeg på jobb igjen da, og matpakke består av dagens middag (som smakte fantastisk) Frokosten blir to kokte egg med en halv tomat og ekte majones.. er godt å variere litt fra eggerøra

Ang vaflene på jobbe så har du min sterkeste medfølelse.. he he Mitt største "problem" er ferskt brød, og det kjøper jeg jo annenhver dag til sønnen og samboeren min. Salaten eller eggene smaker ikke like godt når jeg får vann i munnen av de deilige brødskivene de spiser.. he he. Men jeg har stått imot fristelsene, og har ikke lyst til å gi meg med det heller Skal jeg først sprekke, så skal ikke det være pga ei lusen brødskive altså.. det skal isåfall være pga en deilig julemiddag, og da skal jeg tillate meg å spise den uten dårlig samvittighet

Jeg baker også brød annenhver dag. Ungene elsker varm skive med smør som smelter nedi og toppet med brunost. Serveres med kakao. Da holder det hardt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 09:07   #37
Jannejoh
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Kongsberg
Innlegg: 14
Jannejoh er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

På jobb i dag har jeg med meg eggerøre, mårpølse, tomat og litt creme fraiche Gleder meg til lunsj

Jannejoh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo på min måte Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 09:14   #38
frode73
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Råde
Alder: 50
Innlegg: 28
frode73 er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere på jobb om dagen?

Kyllingvinger, oliven, tomater og waldorf salat :-)

frode73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange ganger om dagen spiser dere? fridr Generell ernæringsdebatt 20 18-04-10 19:48
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Lavkarbo generelt 13 28-02-10 19:06
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Generell diskusjon 2 11-11-09 10:18
Hva spiser dere på generell lavkarbo i løpet av dagen? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 5 11-06-09 12:34
Hva har dere med til lunsj på jobb? Aphrodithe Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 10-01-09 19:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no