Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ikke overvektig - men ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-12-08, 22:25   #1
bodilla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 77
Innlegg: 11
bodilla er på en erverdig vei

Ikke overvektig - men ...

Jeg tok full bukplastikkoperasjon midt i juni, altså snart et halvt år siden, men opplever at magen fremdeles er veldig stor, særlig i profil.
Jeg er ikke overvektig, er 1,75 høy og ca 72 kg. Det har i alle år bare vært magen som har vært problemet. Legen som opererte meg sa ved 3 mndrs kontroll at det nok er en del hovenhet etter operasjonen, men at det kan være innvollsfett som de ikke kunne gjøre noe med. Det må slankes bort. Kan godt gå ned 4-5 kg sa han.
Er det noen som kan fortelle meg om jeg kan ha nytte av å gå på Ketolysekuren, eller er det bare for den som er sterkt overvektig. Må si at det jeg har lest om kuren tiltaler meg - egg og bacon til frokost nam nam.
Må kanskje opplyse at jeg er 61 år og vanskelig å gå ned på grunn av lav forbrenning.
Takknemlig for hjelp


Sist redigert av bodilla : 02-12-08 kl 22:26. Årsak: skrivefeil
bodilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 10:44   #2
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Ikke overvektig - men ...

Velkommen hit. Torkil, forfatteren av ketolysekuren skriver at den er for de som skal ned 10 kg eller mer. Grunnen til dette er at det er en kur som krever en god del forsakelser og at det er mye å sette igang med for noen få kilo. Mange av de som skal ned noen få kilo bruker Lindberg sin kostholdsfilosofi. Det er noe av det samme, men mindre strengt. De fleste som er ferdige med ketolysekuren går over til Lindberg etterpå. Lykke til.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 11:56   #3
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ikke overvektig - men ...

Når jeg er ferdig på ketolyse skal jeg over på Lindberg. men prøv å kutt ut poteter, ris og pasta i første omgang, og se om ikke det også kan hjelpe på magen. Hvitt mel er ikke bra for min mage, da blir den gjerne oppblåst.

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 19:29   #4
bodilla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 77
Innlegg: 11
bodilla er på en erverdig vei

Sv: Ikke overvektig - men ...

Takk for svar. Neivel, da er vel ikke Ketolysekuren noe for meg. Har lest en del om Fedon Lindberg, men den virker så komplisert, så mye ingredienser som ikke jeg er vant med liksom.

bodilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nå er jeg offisielt ikke overvektig lengre rez Ketolysekuren 21 25-02-08 19:34
Arg.... er det rart man blir overvektig Fnutte Lavkarbo generelt 4 21-10-07 20:18
Overvektig...jupp. Thats me. Scorp Ketolysekuren 30 05-11-06 17:45
Atkins var jo overvektig da han døde... Iset Atkins kosthold 5 12-03-05 02:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no