Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-10, 17:48   #951
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg spiste tre skiver, det var bare det at plutselig begynte å tenke på hvor mange karber det var

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 09-01-10, 18:18   #952
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om det er flere enn meg som sliter med en villstyrig menstruasjon? Jeg har vært mer eller mindre i ketose siden september, og mensen har vært en trofast (u)venn omtrent siden. Jeg har kanskje gått 2-3 uker uten, deretter dukker den opp igjen, for så å vare i flere uker. Nå har jeg hatt den i to og en halv uke, sist var det faktisk 5 uker, i varierende styrke da! Legen kunne ikke si at noe var galt, "sånn er bare kroppen innimellom". Men ikke min, den har alltid vært helt i vater når det gjelder mensen. Jeg skjønner at ketosen kanskje kan få hormonene litt på villspor, men såååå mye da? Er det andre som har hatt det på samme måte? Jeg er skikkelig lei nå....

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 09-01-10, 18:33   #953
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, vet det er flere med det problemet, og det ligger flere tråder hvor det er diskutert ute i forumet

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 09-01-10, 18:40   #954
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, jeg har lest noen flere innlegg her som gjelder det samme. Det er bare det at jeg blir så frustrert, og ville ha litt "sympati", hehe. Neida, skjønner at det er normalt, men mensen må da stabilisere seg snart. Jeg mener, etter 4 mnd burde vel kroppen ha skjønt det liksom!?

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 09-01-10, 18:45   #955
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Min menstruasjon stabiliserte seg etter ca 10 - 11 mnd på lavkarbo (ketolyse)

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-01-10, 18:45   #956
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

JAda - det funka supert å hakke mandler med stavmixer!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-01-10, 18:46   #957
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Næh.. Min kropp oppførte seg nesten "normalt" (dvs til meg å være), før jeg nå fikk mens etter bare to ukers opphold. Normalt har jeg 4-6 uker imellom. Og det etter tre måneder i ketose..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 09-01-10, 19:11   #958
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Min menstruasjon stabiliserte seg etter ca 10 - 11 mnd på lavkarbo (ketolyse)

Det tok i hvert fall seks måneder for meg. Men villspor, nei nei! Det er nå hormonene finner veien hjem, der de skal være . Men noe trøbbel i overgangen må man nesten regne med

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

JAda - det funka supert å hakke mandler med stavmixer!!!

Så bra!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 09-01-10, 23:45   #959
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Såpass ja, så lenge... Jaja, det får vel være greit, håper det er fordi ting blir bedre i kroppen min. Har vel innsett det nå. Men 5 uker med mensen er ikke noe jeg unner noen...
Skal forresten til legen og ta nye blodprøver på tirsdag, så da får jeg i alle fall sjekket at alt er i orden. Satser på det!!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 10-01-10, 11:50   #960
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå har jeg sittet en times tid og kost meg med denne tråden. Elsker den Så må bare abb, kommer nok noen spm etterhvert

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat!
Gammel 11-01-10, 12:11   #961
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om noen har tips til mat på reise jeg? Neste helg skal jeg til Nice, og jeg er litt spent på hvordan det skal bli med maten. Vil gjerne beholde min gode lavkarbo-trend... Skjønner jo at jeg skal holde meg unna poteter og deilige croissanter (stort sukk...) Men jeg har også 5 timers ventetid på Amsterdam flyplass, og tenker at maten kan bli litt vanskelig der... Kanskje er jeg bare paranoid, jeg får prøve å velge riktig.
Men har noen noen tips, blir jeg veldig glad

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 11-01-10, 13:46   #962
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Synes egentlig det å spise ute er det letteste som er jeg
Hold deg til rent kjøtt/fisk/fugl grønnsaker og salater ...det meste kan spises om du dropper pote/pasta/ris og ber om extra grønnsaker isteden

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF...
Gammel 11-01-10, 22:33   #963
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om noen har erfaring med mellomlagring av møbler, etc??
Vet om City Self Storage, og søkt litt på Gule Sider, men står ikke priser noen steder. Må vel ringe rundt imorgen. (Skal lagre fra 1. februar - juli)

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 12-01-10, 07:15   #964
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Jeg lurer på om noen har erfaring med mellomlagring av møbler, etc??
Vet om City Self Storage, og søkt litt på Gule Sider, men står ikke priser noen steder. Må vel ringe rundt imorgen. (Skal lagre fra 1. februar - juli)

Vi lagret en del i forbindelse med en flytting for 3 år siden.
Det fungerte helt fint.
Dette lå på Ulven, husker ikke hva det het, mulig det er det du oppgir navnet på.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-01-10, 12:04   #965
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Jeg lurer på om noen har tips til mat på reise jeg? Neste helg skal jeg til Nice, og jeg er litt spent på hvordan det skal bli med maten. Vil gjerne beholde min gode lavkarbo-trend... Skjønner jo at jeg skal holde meg unna poteter og deilige croissanter (stort sukk...) Men jeg har også 5 timers ventetid på Amsterdam flyplass, og tenker at maten kan bli litt vanskelig der... Kanskje er jeg bare paranoid, jeg får prøve å velge riktig.
Men har noen noen tips, blir jeg veldig glad

Vær obs på at om du vil kjøpe lavkarbomat på flyplassen, så må du være klar til å betale mye for å bli mett. Jeg hadde en tur ned til Kanariøyene i høst - med to mellomlandinger begge veier, og hadde ikke planlagt godt nok, og økonomien var heller ikke god. De alle fleste restauranter servere bare baguetter, pasta og pizza, men om du leter godt - og kanskje sjekker på forhånd om alternativene - så går det kanskje bedre med deg enn meg (har du tilgang til matbutikk kan kjøttpålegg være et godt alternativ!)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf
Gammel 13-01-10, 12:35   #966
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg ville nok ha pakka med meg matpakke for Schiphol-oppholdet. Det er ofte berre burger, trekant-sandwich, pommes frites, pastasalat etc ein får tak i.
Lag ei eller annan form for lavkarbobrød, men då i form som tynne rundstykke/bagnat/pita, skjer i to og fyll opp med mykje godt imellom. Det har redda meg fleire gongar God tur!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-01-10, 12:35   #967
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Vær obs på at om du vil kjøpe lavkarbomat på flyplassen, så må du være klar til å betale mye for å bli mett. Jeg hadde en tur ned til Kanariøyene i høst - med to mellomlandinger begge veier, og hadde ikke planlagt godt nok, og økonomien var heller ikke god. De alle fleste restauranter servere bare baguetter, pasta og pizza, men om du leter godt - og kanskje sjekker på forhånd om alternativene - så går det kanskje bedre med deg enn meg (har du tilgang til matbutikk kan kjøttpålegg være et godt alternativ!)

Ja, det er akkurat flyplassen jeg er litt bekymret for, og på 5 timer mellomlanding må jeg jo ha noe mat. Men det bør jo finnes en restaurant der som serverer noe ordentlig mat, ikke bare pizza og den slags. Hva endte du opp med å gjøre da?
Jeg sendte også en mail til hotellet, og spurte hva slags frokost de har. Og det er jo den vanlige franske, med baguetter, croissanter, syltetøy og appelsinjuice. Men akkurat i Nice finnes det jo matbutikker, så der får jeg bare handle litt ost og skinke og klare meg med det til frokost/lunsj. Er Atkinsbar en liten redning kanskje? Kan jeg jo ta med fra Norge...

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 13-01-10, 12:37   #968
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg ville nok ha pakka med meg matpakke for Schiphol-oppholdet. Det er ofte berre burger, trekant-sandwich, pommes frites, pastasalat etc ein får tak i.
Lag ei eller annan form for lavkarbobrød, men då i form som tynne rundstykke/bagnat/pita, skjer i to og fyll opp med mykje godt imellom. Det har redda meg fleire gongar God tur!

Ja, det er jo lurt. Problemet er bare at Schiphol er på vei hjem, og da ikke før på søndag. Men kanskje jeg kan ta med noe fra Nice da, som kan holde seg noenlunde i håndbagasjen. På vei ned tar jeg med niste av Ziggys polarbrød

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 13-01-10, 13:59   #969
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ah, på den måten. Den var verre. Eller vent, lag ostechips, og bruk dei som brøderstatning. Ta med i ei lufttett boks, og la det ligge der til du skal opp igjen. Kjøp med deg vanlig pålegg frå Frankrike, som du kan ha på.(Sjekk Dreamy sin tråd om søndagsfrukost med lite karb, ho brukar dei som "brød". Nam!)

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-01-10, 17:34   #970
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når man går på dagpenger, skal man levere skattekort til Nav da?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-01-10, 19:09   #971
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mener det står på skattekortet et sted at om man mottar ytelser fra NAV, trenger man ikke det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 13-01-10, 19:12   #972
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jepp, Kitt har rett:

http://www.nav.no/Arbeid/Arbeidss%C3...ing/153206.cms

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 13-01-10, 19:14   #973
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nydelig! Har fått litt overdose av offentelig kontorer nå, enn om Nav arbeid kanskje er det eneste kontoret som virker som om de ikke har bind for øya mens de snurrer rundt for å sette hale på grisen . Takk!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-01-10, 19:25   #974
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nydelig! Har fått litt overdose av offentelig kontorer nå, enn om Nav arbeid kanskje er det eneste kontoret som virker som om de ikke har bind for øya mens de snurrer rundt for å sette hale på grisen . Takk!


Jobber jo på et legekontor, og vi har erfart masse rart fra NAV i dette nye året. Nye regler, nye direktiver, noe er automatisert annet ikke.

Få har feks fått med seg at grensen for egenandelsfritak for unger har økt fra 12-16 år...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-01-10, 07:49   #975
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jobber jo på et legekontor, og vi har erfart masse rart fra NAV i dette nye året. Nye regler, nye direktiver, noe er automatisert annet ikke.

Få har feks fått med seg at grensen for egenandelsfritak for unger har økt fra 12-16 år...

Er det virkelig sant ? Har "kroniker " på 13 her i huset - og jeg har ikke hørt et knyst om det. Skjønner at jeg må gjøre årets første innhugg på apoteket snart.......

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no