Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-07-10, 10:53   #1676
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

ned 200g, etter masse lavkarbo oreo igår! *blush* Men det betyr at jeg har gått ned 9kg totalt! wohooo

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 15:40   #1677
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulererererererer med ni kilo!! fikk flytta litt på tickeren min her om dagen og har ikke så mye igjen til 11 kilo.. Å som jeg håååper. Veier 90.7 kg nå.. så utroli deilig det hadde vært å sett 80-tallet før ferien, men det når jeg vel ikke.. å så inderlig glad jeg skal være den dagen det står et 7 tall fremst. Om hundre år kan det tilogmed hende det står et 6 tall..
Men jeg er fornøyd allikevel. Skal forresten kjøre 260 mil alene neste mandag.. Må bake mange nannahknekkebrød til veimat. Lurer på om jeg skal kjøpe en sånn kjølebag med strømuttak så jeg slipper å spise knekkis og tubeost i tre dager.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 18:40   #1678
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

På lørdag mistet jeg min kjære bror Øyvind i flyulykken på Oppdal. Han ble bare 23 år gammel...[] Han hadde hele livet foran seg, og nå er han død. Han døde bare tre uker før sitt eget bryllup, og han ble brått tatt i fra oss. Istedenfor bryllup blir det begravelse.[] Det er helt uvirkelig. I dag satt vi her og skrev dødsannonsen hans og planla begravelsen. Det finnes ikke ord som beskriver det bedre enn at det er helt uvirkelig. Selv om jeg vet det så klarer jeg ikke tro det. Det er så grusomt. Vi var fem i familien, nå er vi bare tre igjen...[] Jeg savner broren min![]

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 19:16   #1679
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

På lørdag mistet jeg min kjære bror Øyvind i flyulykken på Oppdal. Han ble bare 23 år gammel...[] Han hadde hele livet foran seg, og nå er han død. Han døde bare tre uker før sitt eget bryllup, og han ble brått tatt i fra oss. Istedenfor bryllup blir det begravelse.[] Det er helt uvirkelig. I dag satt vi her og skrev dødsannonsen hans og planla begravelsen. Det finnes ikke ord som beskriver det bedre enn at det er helt uvirkelig. Selv om jeg vet det så klarer jeg ikke tro det. Det er så grusomt. Vi var fem i familien, nå er vi bare tre igjen...[] Jeg savner broren min![]

Åh Namba! Kondolerer!!! Det var så ufattelig tragisk for en på vei inn i sitt nye liv! Kan ikke forestille meg hvor tungt det er for deg! Stor, stor klem!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 19:56   #1680
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hoff.. jeg har ikke ord... Stakkar stakkar dere. Og ikke minst hun som skulle gifte seg med ham. Sender uendelig varme klemmer til deg og dine. Jeg klarer ikke engang å forestille meg hvordan det er å miste en av mine søsken.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 20:33   #1681
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Åh kjære deg, Namba, så utrolig leit å lese om broren din, så alt for ung til å bli revet bort Skulle ønske jeg hadde noen trøstende ord, men tenker på dere alle sammen oppi det helt uvirkelige.

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 07:56   #1682
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så utrolig trist Namba! Kondolerer så mye!!!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 09:00   #1683
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ah Namba

Ord blir fattige! Piloten var fra Kristiansund - men jeg kjente han (heldigvis) ikke.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 18:25   #1684
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei. Lenge siden jeg har vært her nå, ikke akkurat blitt lavkarbo høy fett når jeg nå er gravid. Konstant kvalm, så fett er det siste jeg kan tenke meg. Men, kommer tilbake etter fødsel!
Jeg blogger jo (har ingenting med lavkarbo å gjøre), så hvis dere vil se hvordan jeg ser ut etc., så kan dere det. www.elineogbaby.blogg.no

Namba, så det ikke før nå. Kondolerer så mye. Er helt forjævelig å miste familie sånn. Det eneste jeg kan si er at tiden leger alle sår, men det hjelper jo ikke deg nå. Sender masse varme tanker herfra. Helt forferdelig at sånt skjer Stooor klem

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 00:44   #1685
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Takk. Dere trenger ikke la være å skrive for min del altså. Jeg trenger å se at livet går videre. Det er det nødt til. Jeg håper dere skriver som vanlig.

Jeg har gått ned mye i vekt i ferien, frivillig, men i litt høyere tempo enn jeg hadde tenkt meg. Jeg sliter med å få i meg mat, men det begynner å gå litt bedre heldigvis. Siden 28. juni har jeg gått ned nesten tre kilo og er godt nede på sekstitallet. 67,1 på det minste, men da spiste jeg veldig lite dagene i forveien så det bidro nok en del.

Den 28. juni reiste vi på ferie og pakket kofferten for å være bortreist i 5-6 dager. Siden har vi ikke vært hjemme. Nå er jeg livredd for å reise fra pappa og broren min (vi bor seks timer fra hverandre) fordi jeg trenger dem sånn. Pappa reiser på hytta i Nordland over helga fordi han trenger å komme seg vekk, så vi dilter etter vi også. Å være vekke så lenge med såpass lite klær har bydd på noen utfordringer, så i dag dro jeg inn til Trondheim sentrum for å kjøpe meg noen nye klær. Det var godt å endelig få noen klær som passer. Jeg kjøpte meg fire bukser, tre gensere og to kortarmaer. Jeg holdt på å få sjokk da det gikk opp for meg at buksene i størrelse 40 passet. Jeg er jammen i ferd med å bli slank.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 09:33   #1686
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Namba: Godt du har muligheten til å bli sammen med familie nå, kan ikke forestille meg situasjonen der dere i utgangspunktet skulle feiret bryllup. Utrolig tragisk.
Og størrelse 40 - wow, du er jo blitt den hotte baben jo!


Her sitter jeg og overfører noen nye cder til Ipoden, må ha litt musikk på tur. Og så er jeg sinnsykt mett etter pizzaen vi laget i går kveld. Jeg brukte Lena Beatrice sine tekaker men byttet ut litt kli med soyaprotein og la til salt og litt ekstra olje. Perfekt pizzabunn, tilogmed mannen min synes den var bedre enn vanlig pizza *stolt*

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 00:10   #1687
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja da var bilen pakka og bare kofferten min gjenstår i mårratidlig. Så bærer det avgårde 260 mil alene i bilen med fire hunder. har lagd meg noen nannahknekkebrød, men tenker å kjøpe meg litt salater på butikker på veien. Har kjølebag, så den skal stappes med kald drikke og div mat jeg kan gomle på. Stikker sikkert innom her en gang eller to, men jeg er ikke hjemme før 3 september, så dere får ha en veldig god sommer alle sammen!

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 13:13   #1688
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Kos deg wevi =)
kondolerer så masse Namba=( Jeg har mistet min mor og morfar på 2 år. Det er vanskelig med lettere pr dag som går.

Jeg har har hatt min første pause og jeg syns det har gått bra=) lagt på meg bare 3 kilo men kjenner at det er mye vann. Så i dag eller i morgen så er det på ann igjen..
Kjenner at kroppen min er mer energisk og happy på lavkarb. Men jeg føler selv at det å ta en pause nå er det lureste jeg har gjordt på lenge.. Rett å slett fordi jeg ser at verden ikke raser sammen fordi jeg tok meg litt "vanlig" mat..
Jeg har tatt den heeeelt ut og ettervært med goood samvittghet. Det er jo som de fleste sier : jeg skal leve på lavkarbo resten av livet mitt og da må man jo lære seg å balansere hva man vil. Tar dere et valg så stå for det valget. Det beste visdoms ordet jeg har hørt på lenge og så sant..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 15:21   #1689
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God tur Wevi!

Og Elinee - du er vel søt! Håper du får et fint og trygt svangerskap denne gangen.
Jeg har ferie og det gjelder maten også, helt greit det.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 17:32   #1690
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hvordan går det med dere damer?

Vi har kommet oss til Velfjord utenfor Brønnøysund nå. Det har vært fryktelig tungt, men nå går det endelig litt bedre. Jeg har fått kjøpt meg roller blades og synes at jeg blir flinkere for hver tur. Jeg har kommet så nært målet mitt vektmessig nå at jeg ikke har det så travelt lenger. Samtidig så har jeg jo så lyst til å bli ferdig slanket også, så jeg vet ikke helt om jeg tillater meg noe ekstra i sommer eller ikke. Jeg har blitt en vinglepetter.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 13:07   #1691
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

hei hei folkens! Du er en tøffing Namba. Stå på. Klem!

Jeg har endelig landa i Honningsvåg hos ho mamma. Det var lange 260 mil når den digre bilen, smekkfull av bikkjer, bestemte seg for å ryke 20-30 sikringer så automatgirkassa ikke rikka på seg. På et fergeleie!! Jeg måtte sitte å se fem ferger gå fra meg før Viking klarte å få meg i gang.. Men på Bardufoss var det stopp igjen.. Så nå kan jeg ikke parkere på vanlig vis, men må jukse litt med bilen i nøytral og håndbrekket på.

På denne turen var det ikke så enkelt å finne lavkarbomat, så det ble stort sett sånne ferdigposer med salat og grillet kylling fra diverse ferskvaredisker oppver langs E6. Men det var ivertfall gledelige nyheter her når jeg veide meg i mårrest!! Ifølge mamma sin kokko vekt så har jeg gått ned 5 kilo!!! Men jeg vet at den viser to-tre kilo for lite, så jeg vet ikke nøyaktig hvor mye jeg har gått ned!! Så frustrert!! Har jo såååå lyst til å fikse på tickeren.. må spørre noen venninner om de har en vekt som man kan stole på. Jeg kjenner skikkelig på klærne at svoosjfairy har vært her!

Jeg kjøpte meg to Hagløfs turbukser til 1000 kroner stykket her for ett halvt år siden. En i xxl som egentlig var i største laget allerede da, og en i xl som satt som et pølseskinn.. Men nå har jeg altså ikke en eneste turbukse som passer! Jeg har nok sju-åtte stykker og alle henger å slenger, å det skal jo liksom være stretch. Gode nyheter så klart!! Selv om man må investere i en ny bukse før to ukers teltturen. Man får gnagsår hvis man går fryktelig langt i slaskete bukser. Men heeeerrreeeggguuud hvor jeg gleder meg til å kjøpe en turbukse hvor det IKKE er en eneste X foran L`en!!! Kan nesten ikke huske sist!!

Er forresten gledelig overraska over mamman min. Hun har bestandig hengt seg opp i vekta vår (har en lubben søster) men nå kommenterte hun bare en gang at jeg hadde gått ned og at jeg hadde noen kilo igjen.. Så nå spiser hun bare fisk og grønnsaker sammen med meg. Det må sies at hun er bitteliten og syltynn, så hun trenger ikke å slanke seg, men synes det så godt og sunt ut. Jeg har jo masse smør og rømme på, men hun kommenterer ikke det engang.

Å det ble et laangt innlegg, men jeg var litt skravlesjuk.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 08:55   #1692
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ned 400g idag! Det ser ut som juli blir en bra måned for meg!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 11:02   #1693
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så flinke dere er. Jeg har en kilo vann igjen til laveste notering. Det er ung, dum og på fylla kilo

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 09:23   #1694
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ned 400g idag også! Wohooo Det vil si at jeg akkurat 10kg mindre en jeg var når jeg starta! For en seier!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 12:46   #1695
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hipp hurra ferskenbeinet! Så flink du er! Jeg har fortsatt ikke fått veid meg på en vekt som jeg stoler på å er sååå frustert. Jeg kjenner jo at jeg har gått ned en god del de siste ukene, men kan ikke stille på tickeren før jeg vet sånn noenlunde nøyaktig. Tror jeg må stikke bort til en venninne i mårratidlig før jeg har spist frokost.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 01:30   #1696
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

På lørdag mistet jeg min kjære bror Øyvind i flyulykken på Oppdal.

Huff, så utrolig trist å lese Kondolerer så mye og mine tanker går til dere og resten av pårørende.!
Kan bare si som andre har sagt, at tiden leger sår, selv om det er vanskelig å fatte midt oppi det, så vil det etterhvert bli lettere, men man vil aldri glemme. Det er heller ikke meningen å glemme... Men det blir lettere....
Mange gode og varme til deg

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 01:41   #1697
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg er tilbake fra Spania og har ikke hatt mulighet til å fått veiet meg, for batteriene på vekta var tom når vi kom tilbake... Kjøpte nye i dag og tok en snik titt nå i sted med klær og mett og god og den viste BARE 74,5 kg
Veide meg før vi reiste og vekta stod da 74,1kg, SÅ jeg er kjempe happy nå
Levde for det meste lowcarb der, men var på kinarestaurant to tre ganger og da blåste jeg i alt som het lowcarb og koste meg med maten (les, ikke desserten) Har spist noen baguetter når vi har vært på stranden, da det var vanskelig å få tak i noe annet.
Drakk en del rødvin og alkohol ble inntatt så å si hver dag.. Drakk kaffi med baylays også :s
Har også spist pizza etter at vi kom hjem og litt annet høykarb mat, men er tilbake nå og spiser lavkarb, ikke helt ketolyse ennå fordi jeg vil trappe rolig ned slik at jeg kanskje slipper unna alt ubehaget... :/

Anyway over til noe jeg lurer/funderer litt på:

Drakk en cider hinn dagen; somersby lite, og fikk så sinnsykt skallbank!!
Drakk en del vin når vi var i bryllup for en mnd tid siden og fikk samme skallebanken da og, har funnet ut at kanskje det er pga sukkersjokk??

Noen andre som har merket det når de har fått i seg sukker igjen?
Jeg er bare glad til jeg, for jeg vil ikke spise slikt hvis det er slik det blir når jeg får i meg sukker. For det er virkelig den værste skallebanken jeg noen gang har følt før..


Ups; litt tyte syk ja

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 11:17   #1698
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeeeeeeeej
I dag viste vekta 73,4 kg Så nå er vekt og ticker rett
Deilig å se at det går ann å spise litt kinamat uten å ødelegge alt! Elsker innbakte scampi

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 19:39   #1699
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så bra! Gralla=)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 22:10   #1700
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Da kommer nye tall etter at juli måned er over, noen som er med?
Februar - 4,6kg
Mars - 2,2kg
April - 0,2kg
Mai - 1,0kg
Juni - 0,0kg (ferie)
Juli - 2,0kg

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no