Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Netrition.com+andre netthandler. Produkt- og erfaringstråden

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-08, 14:42   #1
Bamse
Juniormedlem
 
Bamse sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 32
Bamse er på en erverdig vei
Lightbulb

Netrition.com+andre netthandler. Produkt- og erfaringstråden

Har mottatt en større bestilling fra netrition for noen dager siden. Portoen ble like mye som det jeg bestillte for, men når man ikke får tak i slike ting i Norge må man jo bare finne seg i det.

En av tingene er Granola, det er kjempegodt:
http://www.netrition.com/flaxomeal_granola_page.html
Kun 1 nett karb pr posjon, pakken er liten og det er kun 6 posjoner pr pakke.
Denne er veldig god som feks frokostblanning og snaks, den er sikkert også knallgod som bunn i ostekake, jummi.
Spiste till sammen med gerds ostekake (uten bunn da), det var helt kanon.

Så var det endel atkins barer, har bare smakt på 2 hittil, og syns Caramel Cookie Dough er veldig god.
http://www.netrition.com/atkins_bars_page.html

Atkins Peanut Caramel Cluster, var det så som så med, helt Ok, men ikke noe mer:
http://www.netrition.com/atkins_endulge_bars_page.html

Mama Lupe's Low-Carb Tortillas, er utrolig gode, typen min spiser de også uten å merke noe som helst forskjell. Lagde taco her om dagen, over 1 år siden jeg spiste det sammen med tortilla, så det var opptur.
http://www.netrition.com/mama_lupes_tortillas_page.html

Russell Stover Net Carb Peanut Butter Cups, gode sjokolader litt tørre kanskje, skulle vært litt mere peanøtt smak for min del, men klager ikke:
http://www.netrition.com/rs_chocolate.html

Chocolate Dreams and Wishes, kjøpte The Assortment Pack melkesjokolade , som inneholder 3 Coconut, 3 Malt Crunch og 3 Pecan.
Kun 1 til 2 karber pr sjokolade, og de er veldig mektige, så det holder med 1.Malt crunch var best syns jeg da, den smaker søtt og gode og er litt krokanaktig, men begge de andre var også gode.
http://www.netrition.com/chocolate_dreams_cups.html

Så det var det jeg har testet til nå, skal komme tilbake med mer, når jeg har smakt på det

Har ellers kjøpt noen poser med forskjellige Jelly Belly uten sukker, La Nouba Low Carb Marshmallows (med og uten sjokolade), Dixie Diner Carb Counters Ready-to-Eat Fudge Sampler Pack, Instone High Protein Pudding Milk Chocolate, Dreamfields Low-Digestible Pasta, Flax-Z-Snax varm frokostblanding Chocolate Creme og DeBoer sukkerfri Twist Hasselnøtt sjokolade pålegg. Så gjenstår det bare å se om det var gode kjøp eller ikke

__________________

Bamse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 17:16   #2
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

http://www25.netrition.com/andres_crackers_page.html

Disse har jeg bestilt noen ganger, de er kjempegode! Finnes i mange forskjellige smaker også.

Har bestilt noen lavkarbo grillsauser derfra, men det ble kjempedyrt, de er jo i glassflasker og blir dyrt i porto.. Ikke var de spesielt gode heller

Ellers kan jeg anbefale nettbutikken www.diabeticfriendly.com Ikke alt som er lavkarbo der da, så man må lese innholdsdeklarasjoner..

http://diabeticfriendly.com/carbrite.html

Disse er gode, mye bedre enn atkins...

Og butikken har kjempegod service, alltid hyggelig og rask service, og ofte en liten overraskelse i pakken.. Og hvis man spør om smaksprøve på noe får man det også

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 17:31   #3
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Nå fikk jeg lyst til å prøve denne.....
http://diabeticfriendly.com/gourmet-...ero-laxat.html

Tror jeg er litt søtsugen i dag jeg

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 17:45   #4
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Mye koster det i porto/toll fra der dere bestiller da?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 17:57   #5
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Jeg bestiller for under $35, så slipper jeg å betale mva. ($36 er 197 kr med dagens kurs) Det blir uforholdsmessig dyrt, lønner seg å bestille i to omganger isteden da.. (mva er 25% tillegg på hva varene koster, men i tillegg kommer 97 kr til posten for å foreta fortollingen...)

Frakt varierer etter vekt.. Jeg pleier å regne med at alt er dobbelt så dyrt inkl frakt, så varer for $35 kommer på $70 inkl frakt hvis du skjønner.. Ikke alltid det blir helt riktig da, men får oftere positive overraskelser enn negative

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 19:50   #6
Lurveliz
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 12
Lurveliz er ny på veien

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Opprinnelig lagt inn av LilleVille, her.

http://www25.netrition.com/andres_crackers_page.html

Disse har jeg bestilt noen ganger, de er kjempegode! Finnes i mange forskjellige smaker også.

Har bestilt noen lavkarbo grillsauser derfra, men det ble kjempedyrt, de er jo i glassflasker og blir dyrt i porto.. Ikke var de spesielt gode heller

Ellers kan jeg anbefale nettbutikken www.diabeticfriendly.com Ikke alt som er lavkarbo der da, så man må lese innholdsdeklarasjoner..

http://diabeticfriendly.com/carbrite.html

Disse er gode, mye bedre enn atkins...

Og butikken har kjempegod service, alltid hyggelig og rask service, og ofte en liten overraskelse i pakken.. Og hvis man spør om smaksprøve på noe får man det også

Hvilke portoalternativ valgte du da?
Mulig at jeg er blond, men skjønte ikke noe særlig av oversikten dems.

__________________


Lurveliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 19:50   #7
Bugs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 61
Bugs er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

da kan en like godt bestille fra Sverige og Danmark!

Bugs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low Carb Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 20:35   #8
Lurveliz
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 12
Lurveliz er ny på veien

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Opprinnelig lagt inn av Bugs, her.

da kan en like godt bestille fra Sverige og Danmark!

Har du noen nettsider?

__________________


Lurveliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 18:11   #9
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Dytter på denne, da jeg vet at det er en del som har bestilt herfra, og jeg er nysgjerrig på hva dere har kjøpt og hvordan det smaker Har nettopp mottatt en pakke selv, og sitter allerede og leker meg med ny bestilling. Ja, jeg begynte igrunnen med en gang jeg hadde lagt inn den første bestillingen, er så lite man får for under 200 kr atte.

Uansett: jeg lurer litt på hva som er verdt å prøve og sånn, så kom gjerne med tips folkens! (Vil også gjerne høre hvis dere har kjøpt noe som IKKE falt i smak).

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 18:24   #10
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Jeg bestilte lasagneplater fra Dreamfields, det funket dårlig. Alle platene var knust.
Ellers er jeg godt fornøyd med alt jeg har rukket å smake på så langt.

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 23:42   #11
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

På netrition kjøpte jeg 35 barer, og 1 pakke lefser det blei ca 10 kroner baren innkludert frakt handla for under 200 kr så da blei det ikke noe toll heller.

Jeg anbefaler virkelig de mama ett eller anna lefsene. Jeg har spist de med kjøttdeig, pålegg, og heistadsylte og krem. funker til alt de lefsene Så jeg har bestillt 4 pakker til. (3 karber per lefse)

jeg er superfornøyd med prisene og varene på neutrition. Pakken min blei først stoppa, men så ringte jeg til tollkontoret, og da fikk jeg den dagen etter på. En misforståelse angående innholdet i pakken.

Ellers har jeg prøvd en norsk nettbutikk som solgte sukkerfri sjokolade. sjokoladene jeg fikk gikk ut på dato samme mnd som jeg fikk dem. husker ikke hva butikken het. grrr.. så er alle disse norske lavkarbo butikkene så dyre.

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 00:24   #12
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.451
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Kjøpte Dreamfields spaghetti og makaroni - kjempegodt med kjøttdeigsaus & spaghetti igjen. Er ca 5 karber per porsjon, så jeg vil ikke spise det for ofte på ketolyse.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 15:33   #13
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Kan anbefale disse , de minner meg litt om vestlandslefse. Kan tenke meg de er gode med smør, sukker og kanel på også, det jeg tok var smør og kjøttpålegg.
Er vel sånn mange bruker mama lupesene, men jeg har fått med meg at ikke alle er så begeistret for dem. Da kan kanskje disse være noe, jeg synes iallfall ikke de er like sure/sterke på smak. Og så er de mykere, trenger ikke å varmes (det måtte iallfall jeg med lupesene).

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 21:57   #14
Santa Sofia
Medlem
 
Santa Sofia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Innlegg: 391
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Kan anbefale disse , de minner meg litt om vestlandslefse. Kan tenke meg de er gode med smør, sukker og kanel på også, det jeg tok var smør og kjøttpålegg.
Er vel sånn mange bruker mama lupesene, men jeg har fått med meg at ikke alle er så begeistret for dem. Da kan kanskje disse være noe, jeg synes iallfall ikke de er like sure/sterke på smak. Og så er de mykere, trenger ikke å varmes (det måtte iallfall jeg med lupesene).

Da har jeg nok en gang latt meg friste og en ladning lavash-brød og annet er på vei til meg fra junaiten Jeg har blitt servert vestlandslefserull med både gravlaks og røkelaks inni, og det er jo godt når man ikke er på diett. Jeg ser for meg gode lakseruller nå. Tror du det går bra?

__________________
Santa Sofias journal




Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 10:34   #15
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Opprinnelig lagt inn av Santa Sofia, her.

Da har jeg nok en gang latt meg friste og en ladning lavash-brød og annet er på vei til meg fra junaiten Jeg har blitt servert vestlandslefserull med både gravlaks og røkelaks inni, og det er jo godt når man ikke er på diett. Jeg ser for meg gode lakseruller nå. Tror du det går bra?

Jeg vil absolutt tro det går bra. Håper de faller i smak!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 19:17   #16
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Hvor lang tid tar det normalt fra dere bestiller til pakken kommer?

*venter utålmodig på pakke*

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 19:23   #17
Santa Sofia
Medlem
 
Santa Sofia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Innlegg: 391
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

To-tre uker har det tatt til meg i Nord-Norge.

__________________
Santa Sofias journal




Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 11:40   #18
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Da var pakken min endelig kommet.... det tok bare 4 uker og ble så dyrt at jeg kunne like godt ha kjøpt det hjemme.

Bestilte for under 200 kr ($38,52), men det var tydeligvis ikke godt nok, for nå har jeg fått oppkravslapp på 322,-
196,- i fortolling, 97,- i gebyr og 29,- i utlagte avgifter.

Kan ikke nekte for at jeg er skikkelig sur nå!

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 11:55   #19
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Opprinnelig lagt inn av msplum, her.

Da var pakken min endelig kommet.... det tok bare 4 uker og ble så dyrt at jeg kunne like godt ha kjøpt det hjemme.

Bestilte for under 200 kr ($38,52), men det var tydeligvis ikke godt nok, for nå har jeg fått oppkravslapp på 322,-
196,- i fortolling, 97,- i gebyr og 29,- i utlagte avgifter.

Kan ikke nekte for at jeg er skikkelig sur nå!

det høres jo veeeeeldig merkelig ut da.
Var det fra netrition detta?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 11:59   #20
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Fra netrition ja.

Nå har jeg snakka med posten. De forteller at pakken er klassifisert som kosttilskudd og dette er det masse avgifter på.

Skal ringe tollvesenet nå.

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 12:02   #21
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

hva bestilte du da?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 12:23   #22
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Atkinsbarer og marsmellow.

Tollvesenet sier at det ikke betyr noe om det er kosttilskudd så lenge det bestilt for under 200,-

RIngte posten igjen, og etter langt om lenge kom de frem til at det var gjort en feil. Selv om jeg ligger rimelig på grensen opp mot 200,- så har jeg ikke gått over den og da skal jeg ikke betale toll.

Damen skulle nå forsøke å fikse og ringe meg tilbake.

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 12:35   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

så bra

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 15:30   #24
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

I alle dager.....

Jeg ble ringt opp igjen og fikk beskjed om å ta med meg en utskrift av ordren og gå på postkontoret. Jeg fikk også med meg to telefonumre. Hun jeg snakket med kunne nemlig ikke fikse sånn uten videre og ett eller annet.

Mannen på postkontoret syns dette var rart, fordi han var vant med å få en mail eller en faks - så var det jo greit, men han ringte nå. Og de prata og diskuterte og dilla, men mente at det var riktig at jeg skulle betale toll.......

Det viste seg til slutt (etter at jeg hadde begynt å blande meg i samtalen) at damen i andre enden trodde jeg hadde betalt i pund. Det var nemlig så vanskelig å se forskjell på £ og $

Men, uansett, jeg fikk til slutt pakken min uten å betale de 300,-.

Omsider fornøyd

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 13:25   #25
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Netrition.com+andre netthandler. Produkter og erfaringer Tråden

Opprinnelig lagt inn av msplum, her.

I alle dager.....

Det var nemlig så vanskelig å se forskjell på £ og $


At det går an!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Beste omega 3-produkt? sunnereliv Kosttilskudd 2 05-05-10 23:37
Ang. Netrition matitt Lavkarbo generelt 2 06-09-09 21:55
Netrition cilemora Lavkarbo generelt 0 21-03-09 11:59
Erfaringer med bestilling hos netrition? Telefon Lavkarbo generelt 7 16-03-09 08:42
Atkins produkt solsikke Ketolysekuren 13 15-01-08 18:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no