Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketoner i urinen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-08-06, 21:41   #1
Sniff
Juniormedlem
 
Sniff sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 10
Sniff er på en erverdig vei
Question

Ketoner i urinen

Er helt ny på denne kuren her, lurer egentlig på ganske mye. Jeg kjøpte ketostix på apoteket og prøvde i kveld å måle, men den viste negativt. Hvor lenge går det før man er i ketose? Er det greit å gå på denne kuren når man "bare" skal ta av seks kilo? Bør man få i seg 15 karb pr dag? Håper på svar!

Sniff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-06, 21:53   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Ketoner i urinen

Det tar rundt 48 timer før man er i ketose.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 15-08-06, 22:13   #3
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketoner i urinen

Velkommen Sniff!
Har nå aldri hørt om en kur som heter Spis og lev vel, men regner med at det bare er slik du vil ha det mens du går ned i vekt. Selv har jeg hatt god hjelp av Ketolysekuren, men jeg har hatt mye mer å ta av. Den er i utgangspunktet beregnet på dem som har 10 kg eller mer å ta av. Synes du skal forsøke å finne en teori som passer godt for deg. Les litt rundt her i forumet og få et lite inntrykk av hvilke som kan være aktuelle. Uansett hva du velger bør du kjøpe boken og studer den grundig før du setter igang. En karbohydratfattig diett/kur er egentlig begynnelsen til en livslang kostendring. Er det det du vil?

PS. Ser at også du har valgt Ketolysekuren. Skal du følge den må du spise ca 15 g. KH daglig. Mesteparten av det skal komme fra grønnsaker. Det er veldig viktig! Les boken og ta også gjerne en titt inn på www.ketolyse.no !

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alt du har ønsket å vite om ketose Nille Atkins kosthold 110 14-03-14 07:59
Ketoner uten ketose. Fjonken Spørsmål og svar 9 16-07-10 08:10
Ketose på proteinrik mat- gunstig? raptor Lavkarbo generelt 25 23-06-06 17:47
Hvordan måler man ketose?? NettaMamma Atkins kosthold 7 27-11-04 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no