Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Lavkarbo shopping

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-10, 13:39   #1
Hilja
Juniormedlem
 
Hilja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 25
Hilja er på en erverdig vei
Post

Lavkarbo shopping

Hva med å starte en tråd om butikker som har bra utvalg innefor mat for oss lavkarbere? (Både i innland og utland.)

Vanlige helsekost butikker har jo noe, men det finnes butikker med mye større valg for oss.

Min favoritt er Kinsarvik som finnes både i Bergen og Sandvika:
http://www.kinsarvik.no/Default.aspx
De har det største utvalget av Atkins produkter som jeg noen gang har sett i en butikk (tror det var værtfall 10 forskjellige sorter). De har melprodukter som glutenmel, kokosmel, mandelmel, solsikke-gresskarkjerne blandinger for brød og mye mer. De har også kokoschips, godteri uten sukker med lite net karbo og OhYeah-proteinshakene som bare inneholder 4 karbo pr flaske. Jeg har kun vært i Sandvika, men det var en utrolig flott butikk. Gikk amokk i hyllene og handlet for 1400. Det beste er at butikken faktisk er billigere enn helsekost.
Cocosa og stor pakke med kokosmel kostet 149,- hver, mens i vanlig helsekost koster disse 179,- hver.

En annen kul butikk er Supernature i Oslo:
http://www.super-nature.no/
Det er en ganske liten butikk med lite utvalg i Oslo, men man finner slike ting som Cocosa, kokosmel og hundrevis av oljetyper der hvis man ønsker det.

Hvis man er sugen på søtsaker, så er onlineshoppen Dialife helt perfekt:
http://www.dialife.dk/
Da jeg bestilte mat derfra sendte de produktene i 2 separate pakker. Den ene kom raskt fram, men den andre ble sittende fast i tollen. Det måtte 2 epost, 3 telefoner og 800 kr ekstra til for å få den siste pakken. Nedtur .

Noen andre som har gode erfaringer når shopping for lavkarbo kost ?

__________________


Hilja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 13:40   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo shopping

iherb.com og netrition.com

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 23:14   #3
Hilja
Juniormedlem
 
Hilja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 25
Hilja er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo shopping

spisdegslank.no er også et nyttig sted. Middagene smaker ikke spesielt godt, men de har diverse andre ting der som er kjekt å ha i kjøleskapet.
Syltetøyene deres er laget med Sukrin og er hærlige. De selger også melkesjokolade bar med crisp fra Atkins som er mye bedre enn de ordinære atkins-barene.

__________________


Hilja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 23:19   #4
Hilja
Juniormedlem
 
Hilja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 25
Hilja er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo shopping

Jeg selger sukkerfrie kaffesirupper for de som har lysten på det...
Hærlige 1 liters (nesten) flasker med sjokolade, karamell eller hasselnøtt smaker.

__________________


Hilja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 21:12   #5
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo shopping

Hvordan er frakten på spisdegslank? er det sånn at man må møte opp selv og ta imot varene?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 22:38   #6
Hilja
Juniormedlem
 
Hilja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 25
Hilja er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo shopping

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Hvordan er frakten på spisdegslank? er det sånn at man må møte opp selv og ta imot varene?


Det koster 130 kr å få levert varene hjem. Man kan også få de sendt per post, eller hente de utenfor Oslo.
Hvert område i Oslo har egne leveringsdager, og så velger man om man vil ha det levert ettermiddag eller formiddag. Alt fyller man ut på deres bestillingsside.

__________________


Hilja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 23:07   #7
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo shopping

Var inne på siden til spisdegslank.no det vart en av de mest uoversiktlige og kronglete nettsteder jeg har sett på lenge. Mulig det er bra ting men det er jo ikke lett å finne noe. Kommer mest sannsynlig ikke til å gidde å handle der.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 23:59   #8
Hilja
Juniormedlem
 
Hilja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 25
Hilja er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo shopping

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Var inne på siden til spisdegslank.no det vart en av de mest uoversiktlige og kronglete nettsteder jeg har sett på lenge. Mulig det er bra ting men det er jo ikke lett å finne noe. Kommer mest sannsynlig ikke til å gidde å handle der.


Hehe! Jeg er veldig enig at det er en meget uproffesjonell side ja

__________________


Hilja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 16:55   #9
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Lavkarbo shopping

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Var inne på siden til spisdegslank.no det vart en av de mest uoversiktlige og kronglete nettsteder jeg har sett på lenge. Mulig det er bra ting men det er jo ikke lett å finne noe. Kommer mest sannsynlig ikke til å gidde å handle der.

I tillegg har de dårlig service, synes jeg. Hun dama jeg var i kontakt med var direkte sur. Jeg kommer aldri til å bruke den siden mer..

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 14:57   #10
Hilja
Juniormedlem
 
Hilja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 25
Hilja er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo shopping

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Var inne på siden til spisdegslank.no det vart en av de mest uoversiktlige og kronglete nettsteder jeg har sett på lenge. Mulig det er bra ting men det er jo ikke lett å finne noe. Kommer mest sannsynlig ikke til å gidde å handle der.

Nå har de samme folka startet den FØRSTE LAVKARBO BUTIKKEN I NORGE på Flisa. (Hvorfor ikke Oslo liksom..?)
Anyway, for de som orker å kjøre dit, er det sikkert mere oversiktlig enn web-siden deres.
Jeg kommer mest sannsynlig til å ta meg en tur i slutten av november (skal forbi), og da vil jeg si min menig her etterpå.
Ellers se gjerne linken fra Glomdalen avis:
http://www.glomdalen.no/nyheter/article5347192.ece

__________________


Hilja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 16:09   #11
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Lavkarbo shopping

Tror jeg skal stoppe innom butikken i november Hvorfor ikke ta en liten tur innom Flisa liksom når vi drar fra Trondheim til Oslo på den LCHF-konferansen

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Svar

Emneord
butikker, kost, kosthold, lavkarbo mat, shopping


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Shopping Sostråle Generell diskusjon 11 23-06-09 22:35
Shopping i London msplum Lavkarbo generelt 12 17-07-08 01:48
Litt om shopping Anne Generell diskusjon 1 18-08-05 13:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no