Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ketodiett har stagnert etter 3 uker

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-03-11, 15:44   #1
Creasy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
Creasy er på en erverdig vei
Unhappy

Ketodiett har stagnert etter 3 uker

hei alle sammen.

Jeg er ny her men fulgt dette forumet en liten stund nå.

Jeg har begynt på en keto diett.

dette resulterte i 2 kg per uke cirka +- d ajeg har holdt meg under 15g kh

i 3 uka stoppet det helt har ikke godt ned et gram snarere godt opp nærmere en halv kilo (0.3) på en uke . har hatt utslag på sticksa og holdt dietten

Dette er fryktlig frustrerende da jeg regnet med hvertfall 1 kilo.

da jeg har 30+ og ta av .

Jeg må innrøme at jeg ikke er stor fan av grønt som brokoli osv , og har fått beskjed om at det skal hjelpe forbrening.
Jeg har heller ikke tatt noe form for tilskuds tabeletter.

Men dette funket fint de første 2 ukene .
rett før jeg startet denne kuren kjørte jeg en 1.5 uker med nutri lett schakcs mistet 3 kilo på det.

Er det noen som har opplevd og stoppe opp i vekt tapp etter bare 3 uker ???? eventuelt er det noen som har noe råd / forslag da dette ødelegger min motivasjon fullstendig.

Setter stor pris på alle tilbake meldinger .


Ps Beklager alle skrive feil .(jeg vet det er en del )

Creasy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: keto Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 15:46   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: keto diett har stagnert etter 3 uker :(

en liten vektstopp i 3. uke er ingen stagnering og ingen grunn til å begynne å forandre på ting Det skjer med maaaaange. Gi det noen uker, så løsner det sikkert

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 15:54   #3
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Ketodiett har stagnert etter 3 uker

Er enig med Nellie.

Eg går ned ULTRATREGT sjølv. Har brukt 2 år på 15kg. Men med min hormonville kropp så er dette vegen å gå, sjølv om det går tregt.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 16:00   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketodiett har stagnert etter 3 uker

Hei,
Det er helt normalt at det stopper litt opp i uke 3, man vil aldri ha en jevn vektnedgang for de aller fleste går det i rykk og napp.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 16:30   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ketodiett har stagnert etter 3 uker

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Det er helt normalt at det stopper litt opp i uke 3, man vil aldri ha en jevn vektnedgang for de aller fleste går det i rykk og napp.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 16:48   #6
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Ketodiett har stagnert etter 3 uker

Og så er det lurt å slappe av og ikkje stresse. Hjelper også på!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 17:13   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ketodiett har stagnert etter 3 uker

Anbefaler at du tar tilskuddene nevnt i ketolyse-boka, passer på at du drikker nok vann og prøver å få i deg rundt 15 gram karbo i grønnsaker hver dag. Fordel det på flere måltid da blir det ikke så overveldende

Jeg vet ikke om du trener el er i aktivitet, 30 kg er tungt - I know - men kanskje du kan få kommet i gang med en gåtur hver dag? Trenger ikke begynne på 30 minutt - begynn med en runde rundt kvartalet og øk på etterhvert Evt sykle om det foretrekkes

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er i ketose men går ikke ned (etter kun 2 uker) Addict Lavkarbo generelt 4 27-03-09 23:31
Panikk etter 3 uker! Tina Spørsmål og svar 11 19-02-08 20:03
Tilstandsrapport etter 2 uker Brimstone Spis deg ned i vekt med Skaldeman 10 02-03-07 01:52
4 uker etter... Agate Spis deg ned i vekt med Skaldeman 17 17-02-06 22:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no