Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Annen mat

Rundstykker med 4 karber i hver

Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-05, 18:17   #1
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill
Talking

Rundstykker med 4 karber i hver

Har mikset litt fra andre oppskrifter, brukt fantasien litt og kommet fram til noen rundstykker som er kjempegode. Jeg lager en liten posjon (blir 10 stk av denne oppskriften). Jeg oppbevarer dem i fryseren, og tar ut et rundstykke hver kveld. Hvert rundstykke inneholder 4 g. karbohydrat. Det går sikkert an å lage brød av deigen også.

RAGNAS RUNDSTYKKER
3 egg
5 ss. rømme
45 g. smeltet smør
40 g. sesamfrø
50 gram melblanding for dansk rugbrød(de har det på Rema)
2 ss. linfrø
2 ss. kli
50 g. hvetekim
50 g. soyaflak
1 ts. bakepulver

Det er bare å piske sammen eggene, tilsette alt det våte og deretter alt det tørre. Stekes på 175 grader i 15-20 minutt.

Rundstykkene henger ganske godt sammen, og er fine å ha f.eks. i matpakken. Min favoritt er smør og masse hvitost på, eller en tykk skive Creme Cherie.

Prøv da vel!!

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 25-02-05, 19:10   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Flyttet denne til vedvarende fordi det ikke er tillatt med rugmel på Atkins Induksjon !!

Den så forresten knallgod ut denne - den skal prøves !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 22:27   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Hvorfor er det alltid 14 mil til nærmeste REMA-butikk når jeg virkelig trenger en? De så virkelig gode ut, de der rundstykkene!

  Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 17:59   #4
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Ja den oppskriften skal lagres,for å prøves ut senere,når jeg er ferdig med mine 15 karber om dagen

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 00:25   #5
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Ragnas Rundstykker a la PrincessMe

Her har jeg byttet ut rugmixen med soyaprotein, har prøvd å regne kh så godt jeg kan - Ragna, du kan jo se om det stemmer med ditt

Smaken var omtrent lik, smakte namme-nam brød

Soyaprotein Rundstykker
3 egg (1,8 kh)
5 ss rømme (80 g = 1,28 kh)
45 g smeltet smør (-)
40 g sesamfrø (1,8 kh)
1, 5 dl soyaprotein pulver (Tror det er nok med 1 dl egentlig) (50 g = 5 kh)
2 ss linfrø (1,32 kh)
2 ss kruskakli (0,1 kh)
50 g hvetekim (11 kh)
50 g soyaflak (Usikker, sto ikke på pakken, ca 5 kh tror jeg)
1 ts bakepulver (?? 0.1 kh?? )

= 27, 4 kh / 10 stk rundstykker = 2,7 kh per stk

Så nå lurer jeg, hvis jeg bytter ut hvetekim med feks mere kruskakli så blir jo karboinnholdet lavere... Er det noen som har noen formening om dette?

De smaker iallefall suupergodt, så de anbefales på det sterkeste!!!

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 00:27   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg tenkte på linfrøene.. karbohydratene fra dem påvirker vel ikke blodsukkeret..? Tas ikke opp? Så da skal man ikke regne med det.. eller?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 00:29   #7
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Åh, ja kanskje det Mofe. Jeg vet ikke... Men det er egentlig hvetekiment som høyner kh innholdet, så hvis noen vet noe om det kan kuttes/byttes ut/kuttes ned på...

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 00:30   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Og de soyaflakene.. er det noen grunn til at du gjetter karbeinnholdet på dem? Hvor har du det fra...?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 00:33   #9
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Hehe... tatt fra luften vel Neida... Jeg har en boks soyaflak hjemme i sør, og fikk kjæresten til å titte på de når jeg skulle regne ut kh innholdet. Men skrev det ikke ned *gullfisk hukommelse* Men tror det var noe i den duren. Kanskje 7 kh ? Vet du? (og bare gidder ikke å si noe men plager meg istedet )

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 00:38   #10
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Nei, jeg har ikke peiling

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 13:33   #11
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Jeg diskuterte hvetekim vs. kli (kruskakli) med mamman min idag og fant ut at neste gang kan man bytte mengden av de to indigriensene... Det er vel nesten det samme?

Skal prøve det når jeg kommer hjem (kan ikke bake mer her nå), for hvis det funker så kuttes karboinnholdet med 1 kh nesten per rundstykke! Og det er jo genialt!

Men det er jo ikke sikkert dette fungerer... noen som har idéer/innvendinger? Jeg kan ikke bake så jeg blir glad for alle forslag

PS: Stekte rundstykkene mine i en muffins form, det fungerte fint
PPS: Jeg anbefaler disse, spiste en til frokost idag (delt i 4 m/ ost og smør) og de er kjempemektige og fulle av fiber

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 14:42   #12
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Skal kjøre i butikken nå for å kjøpe kruskakli og div.

Ser du er pålogget nå Princess .. hva tror du om å kjøre havregryn i hurtigmixeren og bytte ut noe av de andre ingrediensene?

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 16:32   #13
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Hei musti, dette kommer sikkert litt seint, men... tenkte også på store havregryn. Kan sikkert knuses og byttes ut. Vet ikke kh innholdet på det, gjør du?

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 17:14   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe

Hei musti, dette kommer sikkert litt seint, men... tenkte også på store havregryn. Kan sikkert knuses og byttes ut. Vet ikke kh innholdet på det, gjør du?

Her er næringsonnhold/karbeinnhold på havregryn:
http://www.lavkarbo.no/?side=korn

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 20:09   #15
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Ja her er det bare å prøve seg fram med alt mulig rart og komme fram til sin egen variant. Jeg gjorde følgende: tråla bakehyllene på helsekosten og Rema for å finne det som inneholdt minst karber. Unnet meg også litt rugmel for å få litt mer brødsmak på rundstykkene.

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 23:20   #16
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Prøvde å lage en egen variant av disse nå i dag ... ble litt tørre.
Men .... så godt jo ..... var BRØD.
Magen fikk et kjempekræsj .... men det var det jammen verdt!
Kjøpte forresten økologiske solsikkekjerner og hadde i,- det var vellykket i alle fall.

Skal prøve meg litt mer fram i morgen. De første jeg lagde var uten soyaflak,- men disse kom levert på døra mi nå i kveld (Godt å ha bekjente som jobber i helsekost ja)
Gleder meg til å prøve igjen.

Så kommer men'et mitt (som vanlig) : passer egentlig alt dette hvete-greiene inn i Atkins kost?
Boka mi er bortlånt (lærer aldri) derfor må jeg spørre dere andre her inne.

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 23:22   #17
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Takk Nille for linken!
Skal en trekke fra kostfiber?
Det ser nemmelig sånn ut?
Trodde det allerede var trukket ut her i Norge?

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-05, 23:54   #18
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Kostfiber er allerede trukket fra i Matvaretabellen. (Det står over kolonnen. "Karbohydrater - (minus) kostfiber". Kostfiber er spesifisert ytterst til høyre.)


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 00:33   #19
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Flotters Nille!
Missforstod nok oppsettet i tabellen jeg da

Hva mener du om hvetekli og hvetekim for oss som vil spise Atkins?

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 01:19   #20
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

Tjohooo!!!

Så godt dette hørtes ut....skrevet ned og skal lages med en gang jeg er i fase4(bare 3-4mnd til)....nam nam, trodde brød var det jeg kom til å savne mest, men nå kan jeg jo spise disse innimellom=) det var godt=)

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 11:02   #21
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Musti

Prøvde å lage en egen variant av disse nå i dag ... ble litt tørre.
Men .... så godt jo ..... var BRØD.

Hvis de blir litt tørre, har du kanskje hatt i for mye tørt i forhold til vått? Deigen skal være ganske bløt når du legger den på stekeplaten. Den skal være så våt at du må sette den på med skjeer.

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 11:46   #22
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe

Jeg diskuterte hvetekim vs. kli (kruskakli) med mamman min idag og fant ut at neste gang kan man bytte mengden av de to indigriensene... Det er vel nesten det samme?

Skal prøve det når jeg kommer hjem (kan ikke bake mer her nå), for hvis det funker så kuttes karboinnholdet med 1 kh nesten per rundstykke! Og det er jo genialt!

Har du fått prøvd å bytte ut hvetekimet med kruskakli? Er spent på om det fungerer...

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 19:18   #23
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:


Har du fått prøvd å bytte ut hvetekimet med kruskakli? Er spent på om det fungerer...

Jeg gjorde det. Funka helt fint .. ble bare litt tørre.
Skriver hva jeg brukte her:

3 egg
5 ss rømme
45 gr. meierismør
40 gram sesamfrø
2 ss linfrø
2 ss hvetekim
50 gr. kruskakli
15 gr solsikkekjerner
3 ss soyaprotein
2 ts bakepulver

Trenger mer fuktighet.
Noen som har noen tips?
Lurer på om en kan bruke litt vann og gjær?

Skal teste ut litt etterhvert

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 22:19   #24
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Musti

Trenger mer fuktighet.
Noen som har noen tips?
Lurer på om en kan bruke litt vann og gjær?

Skal teste ut litt etterhvert

Vann går sikkert greit, men det går jo an å øke på med ett egg til eller mer rømme også. Si fra hva du kommer fram til da. Jeg har ikke fått behov for brød ennå, men det kommer vel om ikke lenge...

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 22:29   #25
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt
Red face

Er det noe som går ann å sløyfe her? Er litt blakk som student, men skulle gjerne ha baket dem..F.eks. Linfrø, hvetekim og soyaprotein? ELler, jeg har jo Linfrø, så da er det bare di to siste. Alt annet er jo i "store mengder" så det har vel noe å si for smaken og deigen spesielt..Dere har vel neppe prøvd, men...

Går det ann å bytte ut sesamfrø med linfrø forresten? (vet ikke heelt hva sesamfrø er da

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
noen som vet noe.. sommerfugl Fysisk og mental helse 31 02-07-05 17:01
er du sukkerslave? sommerfugl Generell ernæringsdebatt 4 26-01-05 18:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no