Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Filmer med lekkert interiør ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-07-10, 22:27   #1
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Filmer med lekkert interiør ...

Når jeg føler meg "lei av livet", for å være litt dramatisk, så syns jeg at det kan være litt trøstende å se filmer med lekkert interiør... Det hjelper selvsagt om filmen er OK også, men det er herlig å drømme seg litt bort. Jeg er jo egentlig veldig interessert i interiør, men mannen i huset har veldig forskjellig oppfatning om hva som er fint... Han syns det viktigste er at tingene er anskaffet/lagd av en eller annen slektning. *frustrert* Akkurat nå holder jeg på å laste ned It's complicated, selv om jeg ikke tåler trynet på den mannlige hovedrolleinnehaveren. Noen som har tips til bra filmer i denne kategorien? Evt. andre kommentarer?



Kjøkken fra It's complicated

Jeg fant forresten en nettside dedikert til dette temaet, kommer til å granske den nøye framover.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:36   #2
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Sv: Filmer med lekkert interiør...

Fantastisk tråd, QoW!! Jeg tenker så det knaker - det nærmeste jeg kommer er noen av kjøkkenkulissene fra britiske serier fra landet - AGA, dresser og ildsted. Men tråden din er så god at jeg legger meg ut på jakt

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 23:22   #3
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Filmer med lekkert interiør...

Tenker du Jane Austen-aktige filmer da eller? Ja, mye fint der... Mye koselig eksteriør også. Husker jeg så på en serie med en engelsk lege filmet i en liten by i Cornwall, SÅ nydelig. Den serien var nok en av grunnene til at jeg dro til Cornwall for et par år siden... Skal se om jeg finner noen feriebilder *sjekke* Fant et bilde som viser et område fra kyststien. Kjempefint gå-terreng!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg nydelig Boscastle.jpg (615,5 KB, 4 visninger)
__________________





5 kg til påske

Sist redigert av Queen of Wands : 28-07-10 kl 23:31.
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 23:31   #4
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Sv: Filmer med lekkert interiør...

Har jobba rundt omkring i Cornwall i flere år - JA, FINN BILDER!!! *trommer utålmodig på macen*

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 23:32   #5
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Filmer med lekkert interiør...

Ååå så spennende! Hvor da? Cornwall er bare nydelig!

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 23:38   #6
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Sv: Filmer med lekkert interiør...

Kunne ikke vært mere enig - the place to be, definitivt.
Har vært mest i Vest-Cornwall - St. Ives, Penzance, Redruth, Falmouth, Newquay, Truro... Men også noe i Øst-Cornwall - Looe, St. Austell, Camelford, Launceton. Foretrekker nord-vest kysten - røff og værdhard. Kule folk, fantastiske landskap. Reservehjemmet mitt.

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 00:45   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Jeg elsker jo vintage, da, og særlig interiør fra 50-60- og 70-tall, så jeg vet ikke om jeg er så veldig til nytte, men jeg elsker tablåene fra husene i filmer av f.eks Fasssbinder, for ikke å snakke om Roy Andersson .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 01:13   #8
Tomsverden
Medlem
 
Tomsverden sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Asker/Oslo
Alder: 41
Innlegg: 190
Tomsverden er på en erverdig vei

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Mener å huske at det er ganske kule farger i en film som heter "In her shoes" Med Cameron Diaz. Mener å huske at "bestemoren" til Camerons rollefigur matchet utrolig bra med stuen.

Tomsverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PSFM - Egen definert! Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 02:07   #9
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Tumbler: Har sett den men kan ikke huske interiøret. Det var vel fra Florida det da? Bestemoren bodde jo på et slikt pensjoniststed.

Photobscura: Fassbinder tenker jeg på som litt sånn trist, men det er lenge siden jeg så noe av han så jeg kan ikke si det sikkert... Det er ikke all retro jeg liker like godt, det kan være jeg er for gammel. Når man husker 70-tallet er ikke den oransje tapeten like kul på en måte. Men det hender jeg ser retro-interiører jeg liker.

Nå har jeg sett It's complicated og den var ikke så ille den, faktisk både morsom og koselig. Likte veldig godt badekaret hennes da, kjøkkenet var ikke helt som forventa, men OK. Og så likte jeg hagegyngen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg badekar.jpg (8,5 KB, 20 visninger)
__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 02:12   #10
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Filmer med lekkert interiør...

Opprinnelig lagt inn av Alfie, her.

Kunne ikke vært mere enig - the place to be, definitivt.
Har vært mest i Vest-Cornwall - St. Ives, Penzance, Redruth, Falmouth, Newquay, Truro... Men også noe i Øst-Cornwall - Looe, St. Austell, Camelford, Launceton. Foretrekker nord-vest kysten - røff og værdhard. Kule folk, fantastiske landskap. Reservehjemmet mitt.

Fine steder! Ikke at jeg har vært der, men har sett mange bilder. vi overnatta i Boscastle og Tintagel. Likte meg veldig godt der, og kunne tenkt meg tilbake for å se mer av Cornwall. Likte veldig godt å gå i bortover-terreng. Vi bada litt også, i Boscastle; det var så kaldt at jeg mista følelsen i kroppen fullstendig. Noen var imponert over at vi bada, men som sagt, jeg kjente ikke kulda for det var for kaldt.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 08:40   #11
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Åååå jeg hadde slikt badekar før samlivsbruddet Saaaavn!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 17:54   #12
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Åååå jeg hadde slikt badekar før samlivsbruddet Saaaavn!

Huff da! Ikke meningen å rippe opp i slikt! Ja, de er fine... Men det finnes andre fine badekar også da. Liker også slike som er integrert i rommet (fliset inn) på en måte. Slik at de ikke stikker seg ut slik løvefotbadekar gjør. Bare et bilde for å vise hva jeg mener: Egentlig liker jeg best marrokanske fliser, men fant ikke noen fine bilder med det.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg piedras-cristal-luz-bano-oluce.jpg (21,3 KB, 6 visninger)
__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 19:27   #13
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Neida - du rippet ikke opp i annet enn savnet etter badekaret

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 22:12   #14
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Nå skal jeg se Emma (Jane Austens Emma) fra 1996. Da blir det nok mye engelsk landlig idyll.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 22:14   #15
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Neida - du rippet ikke opp i annet enn savnet etter badekaret

Det var da enda godt! Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva slags badekar jeg liker best. Løvefot har jeg faktisk bare sett på bilder tror jeg... Men de er virkelig lekre da.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 22:16   #16
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Herlig tråd!

Jeg er veldig svak for Skandinavisk design (1920 - 1960), og synes også noe Art Deco kan være flott.

Når jeg vil se flotte kulisser, drar jeg frem noen Poirot-DVDer (Agatha Christie). Der er alt så vakkert og gjennomført. Serien er jo bra den også, da!



Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 22:21   #17
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Art Deco kan være lekkert. Likte veldig godt interiørbildet du kom med nå Liker art nouveau også jeg da, egentlig alt som er fint (men det er jo det folk ikke blir enige om hva er da ). Av skandinavisk liker jeg godt Knut Knutsen. Jeg har ganske eklektisk smak du si... Under Knut Knutsens egen hytte.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hytter_sak4.jpg (21,1 KB, 5 visninger)
__________________





5 kg til påske

Sist redigert av Queen of Wands : 29-07-10 kl 22:28.
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 22:40   #18
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Sv: Filmer med lekkert interiør ...


Hva med dette fra Sorte Øyne?

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 22:44   #19
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Litt sånne mauriske vibber ja. Hva er det? En slags sal bare? Det hadde jo litt sånn hamam-følelse på en måte, men det er det jo ikke...

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 23:51   #20
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Kjøkken fra It's complicated

ANGST! Hvordan får de jobba påd et kjøkkenet? Ikke helt min stil Hedigvis har jeg og sambo omtrent helt lik smak i innredning, og det er veldig greit.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

særlig interiør fra 50-60- og 70-tall, så jeg vet ikke om jeg er så veldig til nytte, men jeg elsker tablåene fra husene i filmer av f.eks Fasssbinder, for ikke å snakke om Roy Andersson .

Eller huset i Napoleon Dynamite?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 01:34   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

ANGST! Hvordan får de jobba påd et kjøkkenet? Ikke helt min stil Hedigvis har jeg og sambo omtrent helt lik smak i innredning, og det er veldig greit.

Eller huset i Napoleon Dynamite?

Jaaa! Jeg kunne også nevnt John Waters, men der er det så mye andre drøye ting som skjer at man glemmer gjerne det rundt . Ja, er det noen som er eklektisk så er det nok meg. I kåken min finner man alt fra sekstitallslamper til buddhaer, ikonbilder, diskolampe fra åttitallet, respatexbord, amerikakoffert, lavalamper, kliss ny designsofa (men kjøpt brukt ), leopardputer, til Betty Page-bondage-bilder.
Jeg må si jeg synes leiligheten til Lafayette er heeelt fantastisk!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 01:46   #22
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg må si jeg synes leiligheten til Lafayette er heeelt fantastisk!

Det syns jeg også! Men tror kanskje det hadde blitt for mye i lengden. Det jeg kanskje liker best ved den er fargene. Er veldig glad i sånne "juvelfarger". Den ene sønnen min har sånne lilla vegger på rommet sitt, veggene ble jo malt lilla (av meg selvsagt) før han fikk rommet, han har det slik fremdeles fordi han ikke liker forandringer. Tror ikke jeg ville hatt det på stua, men fint på et lite soverom med skråtak. Ellers elsker jeg overdekte verandaer, ønsker meg det selv, men vet ikke helt hvordan det skal foregå...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Lafayette.jpg (45,4 KB, 17 visninger)
__________________





5 kg til påske

Sist redigert av Queen of Wands : 30-07-10 kl 01:56.
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 11:42   #23
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Litt sånne mauriske vibber ja. Hva er det? En slags sal bare? Det hadde jo litt sånn hamam-følelse på en måte, men det er det jo ikke...

En del av et kurbad tror jeg... Husker ikke helt, veldig lenge siden jeg har sett filmen, men den er full av de mest utrolige interiører og en sann fryd for øyet. Du vet - en sånn film der du er lei deg for at du gikk på nier'n, for du kunne gjerne ha sett'n en gang til med en gang. Fordi den er så innmari vakker

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 14:31   #24
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Lurer på om jeg har sett den... Er ikke sikker. Handlingen høres veldig kjent ut. Ellers så jeg en film som jeg trodde het Hamam, men det kan den ikke ha gjort?? Den filmen foregår tydeligvis i Tyrkia. Filmen jeg så handlet om en familie som hele tiden gikk i hamam (veldig ofte i alle fall ) og jeg tror den foregikk i Tunisia eller Marokko. Hva kan det ha vært? Så den på Colosseum en gang på nittitallet. * fem minutter senere* Oj, jeg har visst blitt bedre til å google. Er nesten 100% sikker på at det var denne.

__________________





5 kg til påske

Sist redigert av Queen of Wands : 30-07-10 kl 14:41.
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 16:30   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Filmer med lekkert interiør ...

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

en film som jeg trodde het Hamam,

Ikke denne? http://gammel.nfi.no/cinemateket/_ka...s.html?id=4189

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
The Sims 2 (filmer og bilder!!) Iset Generell diskusjon 2 02-10-05 11:44
Interiør og farger - helt utenfor tema Nooria Generell diskusjon 11 28-03-05 09:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no