Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbobutikk

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-10-10, 11:06   #1
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Lavkarbobutikk

Endelig åpnes det lavkarbobutikker! Håper dette kommer til å spre seg raskt

http://www.glomdalen.no/nyheter/article5347192.ece

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 11:26   #2
Klistine
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 215
Klistine er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbobutikk :D

Spennende konsept

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 11:34   #3
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbobutikk :D

Er det virkelig nødvendig, med egen lavkarbobutikk?
Vil ikke det bare være med på å fremheve lavkarbo som noe sært?
Alt man trenger til lavkarbo finnes f.eks på Rema 1000......

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 11:38   #4
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbobutikk :D

Tja, de nevnte jo for eksempel lavkarbo gjærbakst og det får du ikke på Rema.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 11:50   #5
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Lavkarbobutikk :D

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Er det virkelig nødvendig, med egen lavkarbobutikk?
Vil ikke det bare være med på å fremheve lavkarbo som noe sært?
Alt man trenger til lavkarbo finnes f.eks på Rema 1000......

Heilt enig i at det beste hadde vore om det var heilt problemfritt å handle eksklusivt på vanlege forretningar, men vi må jo tildels innom helsekosten av og til også da, i dag, for jbkm og sånt, og vi må bake sjølv viss vi vil ha noko brød- eller kakeaktig. Pluss at ein lavkarbobutikk sikkert ikkje har alt det søppelet som fyller hyllene på vanlege forretningar. Det blir vel lettare å velje lavkarbo, ser eg for meg.

Det hadde jo vore veldig fint, om ein slik pilotforretning fikk "vanlege" kundar som no kunne sjå med eigne auge at lavkarbomat er fullstendig normalt og ikkje sært og merkeleg i det heile tatt. Men i utgangspunktet, ja. Det beste er lavkarbo som eit enkelt førstevalg på butikken der du treff Hvermansen på kvardagshandel.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 11:55   #6
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobutikk :D

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Er det virkelig nødvendig, med egen lavkarbobutikk?
Vil ikke det bare være med på å fremheve lavkarbo som noe sært?
Alt man trenger til lavkarbo finnes f.eks på Rema 1000......

Jeg tror det er en begynnelsen med egne butikker. Etterhvert vil dagligvarehandelen få øynene opp for lavkarbo og mange av matvarene vil bli tatt inn i sortimentet.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 12:02   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobutikk :D

Jeg stiller samme spørsmål som Dreamy. Poenget må vel være at verken JBKM i seg selv eller "bakst" er noe man trenger i et lavkarbokosthold - selvsagt er det kjekt å ha, jeg har et skap fullt av mel/frø etc kjøpt på helsekost jeg også, men de er jo faktisk ikke det jeg lever på til daglig - det er egg, kjøtt, grønnsaker og meieriprodukter, alle enkelt tilgjengelig på nærmeste Rema 1000.

Men siden vi er mennesker og mange av oss setter stor pris på variasjonsmuligheter - hurra for nye butikk-konsepter også.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 12:04   #8
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Lavkarbobutikk :D

Nei, vi treng det så klart ikkje, men som du sjølv påpeikar, det gir rom for meir variasjon og eg vil seie også meir "normalitet" i enkelte situasjonar saman med høgkarbarar. Som kan vere veldig fint i alle fall til lavkarbo livsstil ikkje lenger er så framand for dei fleste.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 12:10   #9
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Lavkarbobutikk :D

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg tror det er en begynnelsen med egne butikker. Etterhvert vil dagligvarehandelen få øynene opp for lavkarbo og mange av matvarene vil bli tatt inn i sortimentet.

Veldig enig! Selvfølgelig hadde det beste vært bedre utvalg i vanlige butikker. Men synes dette er et spennende konsept Og det gjør det antakelig ganske mye enklere for alle nybegynnere på lavkarbo

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 12:15   #10
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbobutikk :D

hva skal butikken hete? og har den en nettside? mulig å bestille over nett?

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 12:22   #11
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Lavkarbobutikk :D

Low Carb Selection heter den

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 12:24   #12
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbobutikk :D

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Low Carb Selection heter den


hmm, når jeg søker på det på google får jeg opp lowcarbselection.no
går du inn på den siden er den jo merkverdig lik spisdegslank.no???

Er dette samme folka eller? Har jo samme opplegget som det, at du kan bestille deg retter som du får levert med en budbil på faste plasser til faste tider. Hmm, synes dette er litt merkelig??

Trodde dette var en vanlig butikk hvor dem kun solgte produkter jeg, men mulig jeg har missforstått noe her?

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 12:30   #13
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Lavkarbobutikk :D

Mulig det er samme folka
Fra glomdalen.no: "
Thor Foseid er mannen bak «Olapakka» og firmaet Norsk senter for riktig ernæring AS. Han har siden 2004 satset på egenutviklede matvarer som består av proteiner og fett, men svært lite «raske» karbohydrater, en såkalt lavkarbodiett. I helgen åpner firmaet sin første butikk, Low Carb Selection, i Kaffegata"

Så det skal åpnes butikk ja Men det går vel også ann å bestille via nettet og få det levert. (har ikke sett no særlig på nettsida, kom bare over artiklen )

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 12:43   #14
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbobutikk :D

Hei,
Det er de samme folka som er bak www.spisdegslank.no som også er bak www.lowcarbselection.no. Så, jeg regner med at denne butikken bare er en forlengelse av spisdegslank konseptet. I dag så kjører de jo rundt å leverer varer på ulike steder i landet hver 14. dag og de har kanskje sett at det kanskje kan svare seg å lage butikker på strategiske steder.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 13:00   #15
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobutikk :D

Som tilhenger av spisdegslank filosofien synes jeg dette er knallbra - litt langt å kjøre foreløpig - men forhåpentligvis blir det flere butikker etterhvert

Selvfølgelig kan man kjøpe alt man trenger for å følge et lavkarbo-kosthold i den vanlige butikken og helsekosten. Som spisdegslank-follower ser jeg fordelen ved å forhåpentligvis kunne kjøpe ferdig-måltider som jeg kan bruke når jeg har det travelt eller er KJEMPEmatlei (slik jeg er for tida...). Jeg kunne godt bare drukket ferdige lavkarbo-drikker i et par uker når jeg får det sånn, er ikke sulten ikke fysen bare lei all mat - ingenting smaker - så om det kan gjøres enkelt å få i seg næring i en sånn overgangsperioden - good for me! Spesielt siden jeg spiser svært ensidig når jeg har det sånn...

Hmm når jeg tenker meg om er jo den butikken ganske nær Sverige også... kanskje en kombinasjonstur må planlegges?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 18:54   #16
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Lavkarbobutikk :D

Det høres ikke dumt ut Er ikke så langt fra Flisa til over grensa:P

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 20:29   #17
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.451
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobutikk :D

Dette liker jeg! Håper det kommer butikker på vestlandet også!

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 20:52   #18
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbobutikk :D

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
I dag så kjører de jo rundt å leverer varer på ulike steder i landet hver 14. dag og de har kanskje sett at det kanskje kan svare seg å lage butikker på strategiske steder.

Da lurer jeg på en ting.. Når ble Flisa ett strategisk sted???

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 21:45   #19
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbobutikk :D

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Da lurer jeg på en ting.. Når ble Flisa ett strategisk sted???

Hei,
Ha, ha… joda, jeg veit godt at Flisa ikke er verdens navle!
Men jeg regner nå med at de har ett skikkelig grunnlag på hvor de selger mye varer og hvor det da kan være lønnsomt å starte butikk, Flisa er nok ikke tilfeldig valgt. I tillegg til at de sikkert har funnet noen folk med interesse for lavkarbo.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 16:23   #20
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Lavkarbobutikk :D

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Da lurer jeg på en ting.. Når ble Flisa ett strategisk sted???

Hehe.... det tenkte jeg også på :P Men hvis det fungerer på et så lite sted som Flisa, vil det vel mest sannsynlig fungere større steder også ?

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 17:49   #21
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Lavkarbobutikk

Jeg er positiv til slike butikker, ikke fordi at jeg handler alt jeg spiser på "alternative" steder, men det gjør det jo faktisk enklere i hverdagen for mange hvis en slipper å ta en kjørerunde for å finne den og den tingen som en kanskje trenger hvis en ønsker å lage noe mer spesielt enn egg og bacon

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 17:51   #22
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Lavkarbobutikk :D

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Det er de samme folka som er bak www.spisdegslank.no som også er bak www.lowcarbselection.no. Så, jeg regner med at denne butikken bare er en forlengelse av spisdegslank konseptet. I dag så kjører de jo rundt å leverer varer på ulike steder i landet hver 14. dag og de har kanskje sett at det kanskje kan svare seg å lage butikker på strategiske steder.

De burde fått en annen fyr til å designe sidene
Jeg synes de er så kjipe, slik det ser ut på begge sidene. De er utrolig rotete og i mine øyne ikke så veldig profesjonelle Det enkle er ofte det beste synes jeg, men neida....

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 17:57   #23
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.451
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobutikk

Hehe websidene er en tidsreise tilbake til 1998 eller noe slikt. Men jeg heier på alle som starter lavkarbobutikk!

Og så ønsker jeg at pizzakjedene begynner å levere med lavkarbobunn, og at det kommer restauranter med lavkarbomeny.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 17:58   #24
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbobutikk :D

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

De burde fått en annen fyr til å designe sidene
Jeg synes de er så kjipe, slik det ser ut på begge sidene. De er utrolig rotete og i mine øyne ikke så veldig profesjonelle Det enkle er ofte det beste synes jeg, men neida....

Han ikke annet enn å si meg enig der gitt, de hjemmeside er grusomme både med tanke på design og brukervennlighet... burde leid inn prosfesjonell hjelp der, helt klart.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 18:02   #25
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Lavkarbobutikk

Opprinnelig lagt inn av StineK, her.

Hehe websidene er en tidsreise tilbake til 1998 eller noe slikt. Men jeg heier på alle som starter lavkarbobutikk!

Og så ønsker jeg at pizzakjedene begynner å levere med lavkarbobunn, og at det kommer restauranter med lavkarbomeny.

Lavkarbopizza ute hadde vært noe ja ..men enn så lenge så er det null stress (synes jeg) å lage pizza selv - men det hadde vært gøy å ha et alternativ, et billig alternativ iallefall, når en skal ut å spise med f.eks venner. Foreløpig er liksom alternativet biffresturanter, hvis en skal være garantert at dem har noe. BurgerKing har jo også Fedon-burger da, men er liksom ikke helt det jeg vil ut å spise hvis vi skal ut å spise

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbobutikk på nett Benzo Lavkarbo generelt 3 08-10-05 17:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no