Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store håndarbeidstråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-10-12, 19:33   #1576
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

De var råkule, Bente

Fint utvalg av DVD'er, for øvrig


Jeg har ikke bestilt fra knittingroom heller dessverre, men to uker er lang tid! Jeg ville sendt en mail. Jeg har bestilt fra 123knit i Danmark og To Damer i Norge, det har gått superraskt fra begge, bortsett fra én gang på To Damer. Da var det salg, så jeg tenkte det var derfor, men sendte til slutt mail og spurte og da hadde det skjedd en feil. Da jeg bestilte på nytt pakket og sendte hun samme kveld (som til og med var en fredag) og jeg hadde den i postkassa lørdag formiddag!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 20:59   #1577
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Takk Dietta og Huldr!
Da er det ikke bare jeg som er utålmodig. Jeg sendte dem en mail, og så får jeg håpe på svar kjapt. Det er http://www.margaretha.no/butik/default.asp? som har sendt meg ordrebekreftlesen. Slik jeg forstod et, er www.knittingroom.no deres strikkesider.

DVD`er, ja. Vi har noe sånt som 400 av dem etterhvert så nå har jeg et stort vitrineskap til dem for og kunne ha litt system.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 21:31   #1578
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Ah! Så utrolig søte, Bente!

Og så vil jeg takke Zincite for tips, skulle bestille en forsent utkommet lærebok fra AdLibris, og da klarte jeg ikke å dy meg, og bestilte Syboka i tillegg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 17:16   #1579
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ah! Så utrolig søte, Bente!

Og så vil jeg takke Zincite for tips, skulle bestille en forsent utkommet lærebok fra AdLibris, og da klarte jeg ikke å dy meg, og bestilte Syboka i tillegg!

Så spennende, håper du får mye glede av den

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 17:17   #1580
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Så spennende, håper du får mye glede av den

Samme her! På tide å lære litt struktur etter mange års heldige og ganske mye mindre heldige eksperimenter, sistnevnte grunnet ren og skjær mangel på kunnskap.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 19:54   #1581
Ladejarlen
Juniormedlem
 
Ladejarlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 38
Ladejarlen er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

CAM00012.jpg

Her er et belte jeg lagde denne uken av kulær. Den er naturell, derfor er den "rosa". Smører med minkolje, da blir den litt mørkere (blir også mørkere med tiden). Man kan også bruke farge.

Ladejarlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 20:04   #1582
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Stilig belte!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 20:14   #1583
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Enig med Huldr jeg - kjempestilig
Moro å se andre ting enn strikket og heklet også

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 14:37   #1584
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Ladejarlen, her.

Vedlegg 10910
Her er et belte jeg lagde denne uken av kulær.

Stilig! Du lager ikkepå bestilling vel? Hadde vært perfekt julegave til sambo

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 09:12   #1585
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Endelig er babyteppe ferdig. Må presses litt mer ser jeg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0071.jpg (965,5 KB, 26 visninger)
__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 09:39   #1586
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Endelig er babyteppe ferdig. Må presses litt mer ser jeg

Naaaw.... !

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 15:50   #1587
Ladejarlen
Juniormedlem
 
Ladejarlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 38
Ladejarlen er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Stilig! Du lager ikkepå bestilling vel? Hadde vært perfekt julegave til sambo

Joda, har sendt deg en beskjed

Ladejarlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 21:07   #1588
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så fint belte Ladejarlen!
Det babyteppet var bare Dietta!

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 21:52   #1589
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Naaaw.... !

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Så fint belte Ladejarlen!
Det babyteppet var bare Dietta!

Tusen takk jenter

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 22:54   #1590
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Kult belte, Ladejarlen! Moro å se litt annet håndarbeid også

Det babyteppet var fint Dietta! Skulle ønske jeg ble litt mer venn med heklenålen

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 23:08   #1591
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Endelig er babyteppe ferdig. Må presses litt mer ser jeg

Nydelig teppe

Flott belte, Ladejarlen

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 23:34   #1592
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Kult belte, Ladejarlen! Moro å se litt annet håndarbeid også

Det babyteppet var fint Dietta! Skulle ønske jeg ble litt mer venn med heklenålen

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Nydelig teppe

Flott belte, Ladejarlen

Tusen takk for det begge 2

aatinka: Teppet består kun av ruter heklet med staver, og fastmasker rundt. Det greier du som bare ingenting

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 00:46   #1593
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

aatinka: Teppet består kun av ruter heklet med staver, og fastmasker rundt. Det greier du som bare ingenting

Ja, det gjør jeg nok, men håndleddene mine liker ikke å hekle.... Eller, jeg liker ikke å hekle bare staver

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 00:59   #1594
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg har fått ferdig litt ting i det siste - eller... de har vært ferdige, men så var det å få frem kameraet da...

Men her er sokker, min egen oppskrift, strikket i Fabel:



Skjerf, My So Called Scarf (har et til på pinnene som sånn innimellomstrikk):



Og babyteppe/shetland hap shawl:





Er i gang med et babyteppe til i nesten samme mønster, men med regnbuefarger, er spent på hvordan det blir Og så strikker jeg på et Mini Mania Scarf...

Ikke noe hekling i sikte nei...

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 16:33   #1595
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Flotte babytepper, Dietta og aatinka!

Har du strikket sokkene i enkel Fabel, aatinka? De var kjempefine . Jeg skal strikke et par gode kosesokker til kusina mi, men tenker at Fabel kanskje blir for tynt da. Men å strikke dem dobbelt gjør dem kanskje vel spraglete, og det blir jo dobbelt så dyrt også ... Noen som kjenner til gode, tykke alternativer av sokkegarn? De skal helst være i lillatoner ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 16:51   #1596
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Endelig er babyteppe ferdig. Må presses litt mer ser jeg

Nydelig teppe. Har du oppskrift å dele ?

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 16:53   #1597
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Her var det masse fint håndarbeide.
Liker best å hekle jeg og i år har jeg heklet masse dukkeklær som jeg har tatt med meg i barnehagen der jeg er pedagog.
Bruker det når vi jobber med tema farger. Ungene blir helt i ekstase når jeg tar fram den store kassen med dukkeklær og klær på dukkene sammen med dem

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 20:42   #1598
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Har du strikket sokkene i enkel Fabel, aatinka?

Jeg bruker dobbel Fabel, og syns at mønsteret i garnet blir litt nedtonet når fargene blandes litt mer. Bruker 2 nøster på et par damesokker. Sokkene er strikket fra tåen og opp, og man slipper å plukke opp masker til hælen. Mønster ligger på bloggen min, her: http://strikkekrok.blogspot.no/p/jettesokker.html Hvis du er uvant med de teknikkene som nevnes i mønsteret så er det linket til en bloggpost øverst i dette sammendraget, der finner du beskrivelse av teknikkene og linker til Youtube. Passformen på disse er noe helt annet enn vanlige raggsokker, de sitter mye bedre på foten

Flere bilder kan du finne her (Ravelry): http://www.ravelry.com/patterns/libr...esokker/people

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 21:11   #1599
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Jeg bruker dobbel Fabel, og syns at mønsteret i garnet blir litt nedtonet når fargene blandes litt mer. Bruker 2 nøster på et par damesokker. Sokkene er strikket fra tåen og opp, og man slipper å plukke opp masker til hælen. Mønster ligger på bloggen min, her: http://strikkekrok.blogspot.no/p/jettesokker.html Hvis du er uvant med de teknikkene som nevnes i mønsteret så er det linket til en bloggpost øverst i dette sammendraget, der finner du beskrivelse av teknikkene og linker til Youtube. Passformen på disse er noe helt annet enn vanlige raggsokker, de sitter mye bedre på foten

Flere bilder kan du finne her (Ravelry): http://www.ravelry.com/patterns/libr...esokker/people

Så glad jeg ble nå, tusen takk! Ja, sokkene dine var virkelig fine, og enig, mønsteret ble faktisk mer nedtonet. Akkurat sånn kunne jeg tenke meg det . Og bare to nøster pr par blir jo billig, jeg tenkte ikke helt på hvor drøy Fabel er ... Da blir det sokker i Fabel etter din oppskrift!

Ellers kunne det kanskje gått å blande en ensfarget lilla med en mønstrete også ... Hmm.


Sist redigert av Huldr : 03-11-12 kl 21:17.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 13:47   #1600
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg anbefaler sokkeoppskriften til aatinka på det varmeste
Det er den eneste oppskriften jeg bruker på sokker, og er superfornøyd

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar

Emneord
hobby, håndarbeid


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe godt for store og små? Cammis Spørsmål og svar 7 26-01-09 12:29
Store Ifa MokkMokk Lavkarbo generelt 2 23-03-08 14:20
Store IFA Angar Ketolysekuren 6 15-01-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no