Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-09-10, 22:11   #101
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Det er såå gøy! Men venter fortsatt på at folk jeg kjenner og som ser meg i virkeligheten (no offens til dere herlige mennesker her inne) skal si noe. Det er faktisk INGEN som har kommentert enda at jeg ser mindre ut. Utenom de som VET at jeg slanker meg, og jeg klarer ikke helt slippe følelsen av at de bare sier det for å ha noe å si siden de vet at jeg prøver.. ååhhr..

Eg har no gått ned ca 20 kg og har ikkje fått ein einaste kommentar. Ikkje eingang gubben ser det etter nitidig gransking, alle kleda passar framleis, og det viser nesten ikkje med måleband heller.

Regner med at alt forsvinner i eit svosj når det først sklir av, og ingen vil kjenne meg igjen over natta!

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 22:11   #102
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg ser også at du er mindre. Og jeg er kjempedårlig på å se sånt! Så det må du ta som et kompliment! Jeg og kjæresten min har gått lavkarbo i 7 uker i dag, og i forrige uke kommenterte min mor at både jeg og han hadde tatt av. Jeg hadde ikke lagt merke til det tidligere. Men etter min mor sa det så la jeg plutselig veldig merke til magereduksjonen på min kjære. (Merkelig det der, han har KUN mage, ikke et gram for mye fett ellers)

Takk!

Sånn er det med min kjære og!
Han har endel mage, og litt rumpe, men fra rumpa og ned, og brystkassen og opp er det ikke ett gram for mye... Jeg er bare javnt over feit.. IRRITERENDE!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 22:33   #103
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Eg har no gått ned ca 20 kg og har ikkje fått ein einaste kommentar. Ikkje eingang gubben ser det etter nitidig gransking, alle kleda passar framleis, og det viser nesten ikkje med måleband heller.

Regner med at alt forsvinner i eit svosj når det først sklir av, og ingen vil kjenne meg igjen over natta!

Me too! Mine 20 kg sees forbausende dårlig. Altså, man ser det og jeg har fått en del kommentarer (men de fleste vet jo at jeg har lagt om kostholdet), men man skulle ikke tro det var 20 kg. Jeg går med de samme klærne, men med belte på. Og så får jeg på meg noen bukser jeg ikke fikk på meg før.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 22:37   #104
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Takk!

Sånn er det med min kjære og!
Han har endel mage, og litt rumpe, men fra rumpa og ned, og brystkassen og opp er det ikke ett gram for mye... Jeg er bare javnt over feit.. IRRITERENDE!

Jeg har samme kroppstype som deg. Både fett og muskler - uten at jeg har gjort en dritt for å få musklene.

Du skulle sett bilde av storebroren min og typen hans. De var like høye og veide like mye. Lårene til typen var like store som overarmene til storebroren min - og storebroren min pumper ikke jern eller noe sånt. Det er ikke overdrivelse en gang. Storebroren min legger på seg overalt, mens typen hadde superspinkle bein og armer og stooor mage.

Lutz sier at det er lettest å slanke bort fettet rundt magen, men jeg trøster meg med at det ser bedre ut når fettet er jevnt fordelt.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 22:41   #105
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Jeg er nok mer jevnt over jeg også eneste ørene, panna og nesa som er slanke men jeg er en slank person i feil kropp jeg.

Altså, typen min er jo ikke spinkel ellers. Men ikke overvektig heller. Han er sånn jeg liker mannfolk Og om magen hans skal forsvinne i denne farten her (som jeg ikke en gang har bitt meg merke i) så kommer jeg til å sitte her og føle meg som en blubb mens han er slank! Jeg får trøste meg med at jeg har MYE mer hår på hodet enn han :P

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 16:35   #106
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

takk 30 days shred er effektivt ja! og de fleste har 20 min om dagen de sitte på stua og kjikker på tvn uansett:P
så flink du har vært StineH, vises masse i annsiktet merker du d litt selv da?

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 16:42   #107
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Me too! Mine 20 kg sees forbausende dårlig. Altså, man ser det og jeg har fått en del kommentarer (men de fleste vet jo at jeg har lagt om kostholdet), men man skulle ikke tro det var 20 kg. Jeg går med de samme klærne, men med belte på. Og så får jeg på meg noen bukser jeg ikke fikk på meg før.

Skjønar ikkje kvar det forsvinn frå. Blir gøy når det viser!

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 17:18   #108
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

nå skal jeg være tøff og legge ut etter 20 dager på 30 days shred og et forsøk på lavkarbo med fullt av sprekker(bortreist i 2 dager).. men fortsetter igjen denne uka. er demotivert, synes ikke d store forskjellen.. bare 11 cm av fordelt på en arm, et lår, midje, navle, rumpe og under puppene. en 22 åring skal ikke se sånn ut

Jeg føler bare for å si - fortsett slik. Og så kan du se tilbake på disse bildene om et år. Da kan du se at det har skjedd saker og ting!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 19:19   #109
Vannmann
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 48
Innlegg: 52
Vannmann er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Må si jeg har vært heldig mistet kiloene gjevnt over ser det ut til, bortsett fra at jeg har blitt kjempetynn i fingrene! Har nå problemer med å få ringene til å henge på fingrene, har også gått en en sko størrelse kan det virke som..

__________________


Vannmann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo mer enn Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:10   #110
Kikkin
Medlem
 
Kikkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 43
Innlegg: 196
Kikkin er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Her kommer noen bilder av meg...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg slankebilder.jpg (244,9 KB, 382 visninger)
Filtype: jpg slankebilder bak.jpg (226,7 KB, 306 visninger)
Filtype: jpg slankebilder siden.jpg (190,0 KB, 347 visninger)
__________________


Min Journal
Kikkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:11   #111
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Jeg har begynt å merke det litt på klærne. Men ikke ved at de blir for store, men ved at jeg faktisk får de på meg. Mange av klærne har jeg ikke brukt på godt over ett år, og de sitter fremdeles som pølseskinn. Jeg storgleder meg til de blir passe, og deretter for store. Og ja, jeg gleder meg utrolig til at folk faktisk ser at jeg har gått ned. Jeg har fortsatt ikke fått èn eneste kommentar, noe som egentlig plager meg litt, da jeg føler at -13 kg (nesten) er masse! Også er det ingen som ser det?

Meeen jeg skal vel ikke bry meg såå mye om det!

Her er i allefall ett bilde av meg fra gårsdagens luftetur med hunden (Ikke min hun, passer den for min mor i helgen)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_9273.jpg (862,3 KB, 315 visninger)
__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:20   #112
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Når man er veldig stor tar det desverre lang tid før et vekttap viser. Jeg veide 135 kg da jeg begynte å gå ned i vekt, og det begynte faktisk ikke å vise før rundt minus 20 kg, og da mest i ansiktet, bare. Dette er en stor årsak til at veldig overvektige ofte sprekker tidlig, fordi de mister motivasjonen av å ikke se noen resultater før etter laaaaaaaang tid, jeg gjorde det selv også før jeg ble operert (da hadde jeg jo ikke noe valg, liksom). Men hold ut, minus 13 er jo veldig bra og om en stund begynner det å vise og kommentarene begynner å komme.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:48   #113
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Kikkin. Jeg ser ekstrem forskjell på deg. Gratulerer, du er jo kjempeflink!

StineH, man ser jo forskjell på deg. Det har vi jo sett på bildene Folk vil nok si noe etterhvert, men jeg vil tro de har lagt merke til det allerede

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 11:00   #114
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Kikkin, så utrolig bra! Bra jobba! Det blir spennende å følge deg videre, og så artig å se hvordan håret har vokst, spesielt ved ørene!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 11:24   #115
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Utroolig bra jobba Kikkin! En fantastisk forskjell!!

Jaa, det er nok det som er endel av problemet, og jeg ser jo også forskjell på bildene. Men det ville vært hyggelig om folk som ikke har sett meg på en stund irl faktisk SER forskjellen på meg når vi møtes, og sier noe!
Jeg tror dog at litt av grunnen ligger i at jeg går i de samme klærne nå som jeg gjorde før 2 mnd siden. De har jo alltid vært store, og selv om jeg merker at de sitter løsere nå, så er de jo fortsatt formet ett meg for 12 kg siden...
Menmen, jeg får bare sitte på hendene mine og jeg VET at de nesten -10 kommer til å utgjøre en stor forskjell.

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 22:04   #116
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Utroolig bra jobba Kikkin! En fantastisk forskjell!!

Jaa, det er nok det som er endel av problemet, og jeg ser jo også forskjell på bildene. Men det ville vært hyggelig om folk som ikke har sett meg på en stund irl faktisk SER forskjellen på meg når vi møtes, og sier noe!
Jeg tror dog at litt av grunnen ligger i at jeg går i de samme klærne nå som jeg gjorde før 2 mnd siden. De har jo alltid vært store, og selv om jeg merker at de sitter løsere nå, så er de jo fortsatt formet ett meg for 12 kg siden...
Menmen, jeg får bare sitte på hendene mine og jeg VET at de nesten -10 kommer til å utgjøre en stor forskjell.

Mange kan være redde for å kommentere det og. Kanskje de ikke VET at du har gått ned, men synes det ser slik ut, og er redde for å si noe "i tilfelle". Altså, at de er redde for å si noe som evt kan såre deg. Sånn hadde jeg det til å begynne med, folk var redde for å si det til meg fordi de ikke visste om jeg ville like det osv. Vekt er ofte et ømtålig tema

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 22:09   #117
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Oi, ser der ja Kikkin! Ser at du er mindre..

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 22:25   #118
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

da jeg begynte fikk jeg typen min til å ta bilde av meg i en bukse som alltid har vært type vondt å ha på seg.. men det begynner å hjelpe nå ^^
da nå

__________________


Sist redigert av Sanney : 05-09-10 kl 22:44.
Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 22:43   #119
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Ser forskjell ja!

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 22:48   #120
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Jeg og er en sånn som har fettet jevnt fordelt over det hele. Har hele tiden hatt mage som ikke har stikket spesielt mye ut eller noen ting. Pga. det har det nok tatt litt tid før jeg har tenkt veldig over overvekten min, siden jeg er noenlunde jevnt proporsjonert over det hele, og fremdeles har en timeglassfigur. Regner med det er derfor jeg heller ikke ser noe særlig til vektnedgangen på kroppen.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 14:57   #121
MinAlma
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 372
MinAlma er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Mange kan være redde for å kommentere det og. Kanskje de ikke VET at du har gått ned, men synes det ser slik ut, og er redde for å si noe "i tilfelle". Altså, at de er redde for å si noe som evt kan såre deg. Sånn hadde jeg det til å begynne med, folk var redde for å si det til meg fordi de ikke visste om jeg ville like det osv. Vekt er ofte et ømtålig tema

Signerer det Vaskeklut sier her. Mange er redde for å si noe for å ikke såre. Folk kan jo ha vært syke også, ikke alltid at et vektap er frivillig. Noen mennesker er også veldig dårlige til å "se" slike ting. Jeg har gått ned nesten 16 kg og erfarer det samme. Får ikke så mange kommentarer. Jeg har bestandig vært veldig bevisst på å kle meg slik at overvekten ikke synes så godt. Derfor er det ikke så mange som ser at magen, lårene og rompen er betraktlig mindre. Vi får trøste oss med at det jo er for oss selv vi slanker oss og ta til oss all den støtten vi får av alle herlige mennesker her inne.

MinAlma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 21:29   #122
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

En av de største "slankekomplimentene" jeg har fått var da jeg traff en ekskollega og hun spurte om jeg var gravid. Hun ble selvfølgelig veldig flau da jeg fortalte at det var jeg ikke. Men for et halvt år siden hadde ingen våget å spørre meg om jeg var gravid om jeg så hadde vært 5 måneder på vei tror jeg, i frykt for at det bare var fett (og det var det jo). Så det at hun i det hele tatt spurte synes jeg på en måte var kjekt

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 19:23   #123
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Jeg har aldri lik å bli tatt bilder av, har alltid prøvd å skjule meg osv. grunnen har jo selvsagt vœrt pga. min overvekt.
Jeg har til nå gått ned rundt 30 kg (+ - , usikker på eksakt tall da jeg har snart ikke veid meg på 3 uker).
Etter en samtale med en venn i går over vekttap osv. så ble jeg nysgjerrig på om jeg hadde noen bilder av meg fra den tiden.

Fant bilder som er mellom 2007 og frem til nå, må si jeg ble skikkelig sjokkert.
Jeg har liksom følt at jeg ikke har merka stor foranding, men jeg ser det virkelig nå som jeg gikk tilbake for å se bilder.

Dette er virkelig et stort steg for meg, jeg har virkelig fobi for bilder og bli tatt bilder av. Men tenkte at jeg nesten måtte dele med dere siden dere har selv vœrt modige og lagt ut bilder.

Kommer til å legge ut bilder straks, må bare organisere litt og sånt.

__________________
Ketolyse start - 7 januar 2010
Første delmål, -25,5 kg i boks 31/07/10

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 19:53   #124
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Ivett, her.

Jeg har aldri lik å bli tatt bilder av, har alltid prøvd å skjule meg osv. grunnen har jo selvsagt vœrt pga. min overvekt.
Jeg har til nå gått ned rundt 30 kg (+ - , usikker på eksakt tall da jeg har snart ikke veid meg på 3 uker).
Etter en samtale med en venn i går over vekttap osv. så ble jeg nysgjerrig på om jeg hadde noen bilder av meg fra den tiden.

Fant bilder som er mellom 2007 og frem til nå, må si jeg ble skikkelig sjokkert.
Jeg har liksom følt at jeg ikke har merka stor foranding, men jeg ser det virkelig nå som jeg gikk tilbake for å se bilder.

Dette er virkelig et stort steg for meg, jeg har virkelig fobi for bilder og bli tatt bilder av. Men tenkte at jeg nesten måtte dele med dere siden dere har selv vœrt modige og lagt ut bilder.

Kommer til å legge ut bilder straks, må bare organisere litt og sånt.

Så utrolig flott!
Det er helt sikkert en kjempestor forskjell på deg! Gleder meg til å se bildene!

Bildene lyger ikke, og jeg tror nesten de er mer ærlige, enn det vi selv er når vi står med kritiske øyne foran speilet!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 21:51   #125
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Sant det du sier, bilder lyger vist ikke. Det har jeg oppdaga nå.

Ok, her kommer bildene.
(Jeg kommer kanskje til å fjerne de igjen etter en stund)




Jeg ble skikkelig sjokkert av disse bildene!
Så gjeg virkelig sånn ut? nesten litt trist!

-------------------------------------------------------


ansiktet, hvordan den har forandret seg!!

-------------------------------------------------------


jeg har plutselig fått litt hals!!

-------------------------------------------------------



-------------------------------------------------------







-------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------

Sånn da, da har jeg turt å legge ut bilder av meg.................
Ser virkelig forandringer når jeg ser på bildene!
Jeg har ofte hatt problemer med å se det selv, men tror jeg ser det nå..
Har fremdeles rundt 15-20 kg. igjen før jeg er nesten i mål...
Jeg er foresten 28 år for de som lurte og har vœrt overvektig så lenge jeg kan huske.

__________________
Ketolyse start - 7 januar 2010
Første delmål, -25,5 kg i boks 31/07/10

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no