Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Jippiiiiiii:)

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-09-06, 16:41   #1
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel
Thumbs up

Jippiiiiiii:)

2,3 kg den første uken....super happy.....og e som har spist "sunt" i 4 måneder og bare tatt av 2kg..4måneder uten digg, spiste ikke en eneste is i sommer engang...for ingenting......og nå har e tatt av mer på en uke enn e gjorde på de 4 månedene......hurra hurra.....hadde e bare begynt på dette før. Men bedre seint enn aldri

HERLIG

har sikkert lagt denne inn på feil sted......

__________________
Carpe Diem





Sist redigert av tess81 : 04-09-06 kl 18:44.
tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-06, 23:59   #2
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Jippiiiiiii:)

Det funker!!!

GRATULERER så mye!!!!!!


8 kilo på like mange uker her

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 10:08   #3
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Jippiiiiiii:)

Ja, er det ikke herlig!! Jeg gikk på Aktins, men det tok tid før jeg forstod at Aktins induksjon ikke var helt greia for meg. Kroppen min ville ikke gi slipp på fettet. Så etter 4 måneders strev og fustrasjon gikk jeg over på Fedon og nå sklir fettet av i en rasende fart. Cluet er å finne den kostfilosofien som fungerer best for din kropp. Og det ser ut til at Aktins er tingen for deg, på samme vis om at Fedon er tingen for meg.. Halleluja.. godt det finnes mange alternativer sier jeg!!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 10:11   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jippiiiiiii:)

Fjonken sin historie viser at det ikke er så lurt å gå for lenge på for lavt karbo inntak. Det er en grunn til at Atkins anbefaler 14 dagers induksjon for så å øke oppover hver uke...

Så om vekttapet stanser opp, spis mer, ikke mindre !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 10:20   #5
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Jippiiiiiii:)

Opprinnelig lagt inn av Nille

Fjonken sin historie viser at det ikke er så lurt å gå for lenge på for lavt karbo inntak. Det er en grunn til at Atkins anbefaler 14 dagers induksjon for så å øke oppover hver uke...

Så om vekttapet stanser opp, spis mer, ikke mindre !

Ja, Nille har rett.. Jeg pinte meg på 20 karber for lenge. Ble matlei og fustrert over manglende framgang. Men innså ikke at så lite karber var helt feil for min kropp. Måtte lære den harde veien, selv om Nille til stadighet hintet om at jeg var på feil spor, ville jeg ikke innse det. Nå på Fedon er jeg tilnærmet lik fase 3 på Aktins. Ergo burde jeg ha skiftet til fase 2 etter maks 3 uker på fase 1. Ikke gå i samme fella som jeg gikk i. Ikke tro at minimumsinntak av karber over lengre tid er veien til slank midje. For noen er det det.. men for andre er det det ikke.. Så stopper du opp i vektnedgangen, ta da skrittet over til fase 2. Du slipper da unna masse fustrasjon og feilaktig bruk av tid.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 10:42   #6
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Jippiiiiiii:)

Ja er det ikke gøy når kiloene bare renner av? Veldig få karber funker best på min kropp i alle fall. Likevel får jeg mer energi. heldigvis skal det mye til for at jeg blir matlei, spiser for å bli mett, og bryr meg igrunn ikke så alt for mye om HVA jeg spiser. Prøver å komme meg opp i 20 karber pr dag, men da må jeg putte i meg noe salat o.l. bare for å gjøre det. Dag 44 på induksjon, og her blir jeg. Prøver å legge til avatar her, men sliter litt.... :-)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg meg nær 2.jpg (49,8 KB, 8 visninger)
MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 10:53   #7
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Jippiiiiiii:)

Oi...Ble litt "too much"... :-)

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 11:33   #8
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel
Talking

Sv: Jippiiiiiii:)

Tusen takk for gode svar og tips....skal huske på å spise mer hvis vekta stopper opp(høres litt rart ut ).....
Føler iallfall at dette e livsstilen for meg

Ha en strålende dag

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no