Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Gammel traver prøver igjen ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-05-14, 20:03   #1
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Gammel traver prøver igjen ...

Da var det dags å prøve å ta meg sammen igjen. Jeg har i perioden fra 2008 til 2010 gått ned 30 kilo på Ketolyse kuren og alt har egentlig holdt seg ganske stabilt lenge, men ettersom livet har forandret seg så har jeg nå sneket på meg 10 kilo igjen og føler at nå er det nok og jeg vil nå stramme opp kostholdet igjen. Men hvilken retning anbefaler dere som har gjort dette for slankingens del mer enn en gang? Jeg vet jo at lavkarbo er en livsstil og det er fullstendig min egen feil at disse kiloene har kommet tilbake Kjenner jeg er motivert til å begynne på ny nå, men aner ikke hvor jeg skal begynne liksom. Bør jeg legge meg på et kosthold med moderat mengde KH eller skal jeg kjøre superstreng LCHF ? Hva er mest fornuftig med tanke på en 10 kilos plan og hva gjorde dere andre da dere hoppet på for andre gang (for de som har gjort det da....

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 13-05-14, 09:24   #2
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gammel traver prøver igjen....

Jeg har vel en 8-9 kg igjen (har ikke vekt), min bmi må ned under 27...jeg velger nå å ta Atkins induksjon i 14 dager, for så å gå over på moderat lavkarbo...jeg har vært dårlig på dette selv en periode, men vekta har vært stabil...

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-05-14, 21:14   #3
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Gammel traver prøver igjen....

Ja Anitra jeg har nok hatt mest suksess med strengt kosthold tidligere, jeg har kjørt litt nedtrapping en stund, men nå blir det et par veldig strenge uker før jeg ser hva jeg vil gjøre videre. Kanskje klarer jeg å bli motivert nok til å bevege på meg også who knows! Lykke til med Atkins induksjon!

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gammel traver - ny bane Pruttilutt Ketolysekuren 9 02-06-13 17:24
Hei hei! Gammel prøver på nytt kosthold! Flere prøvere her, eller bare gravide? Snis83 Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 30 26-08-11 18:48
Gammel bruker tilbake igjen @prikos Ketolysekuren 4 23-05-10 19:23
Ny her, men gammel traver i slankemiljøet Libelle Spørsmål og svar 2 19-03-09 23:37
Gammel traver, men likevel fersk ... Tusta85 Ketolysekuren 14 26-11-08 08:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no