Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Forbanna

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-11, 00:19   #1
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Forbanna

jeg må bare få det ut.
jeg hadde en diskusjon med ei venninde før i dag. det var en kjempe koslig samtale. helt til vi kom innpå slanking og det som hører til der. jeg fortalte at jeg gikk på lavkarbo og tenkte gå over til ketolyse.
jeg nevnte også at jeg brukte det forumet. og hun spurte hvorfor det.
fordi det er hygglige mennesker,som gir støtte og blir respektert for den man er. og høre mye om positive ting i forhold til "plager" som har blitt mye bedre. +++ mye annet positivt
da smalt det fra henne. at de som vanker på forumet sikkert er kjøpt og betalt for og skrive de tingene og få folk til og tro det.
jeg ble fly forbanna og sa ting rett ut hva jeg mente om det( kan nok ikke skrive det for det var ikke mye pent)
begynner og lurer på om hun ikke unner at folk og bli bedre men akkurat det sa jeg ikke.
blir skuffet...

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:34   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: forbanna

Kjøpt og betalt på et forum som dette? Hehe, da har hun jammen meg ikke mye peiling eller erfaring fra nettfora, jeg dauer. :knegg:
Forresten, hvis det finnes foraer der man kan tjene penger på å skrive slike ting, sign me up! *fattiglus*

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:38   #3
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: forbanna

hehe kjøpt og betalt ja.. Det er jo det som er så fint med dette forumet. EKTE mennesker som man kan relatere seg til.. Ikke bare noen som man leser om på en nettside som man ikke kan snakke med, eller leser om i et ukeblad/annonser etc.

Her følger man med folk uke etter uke, får se bilder og høre sutring og klaging.. Ikke alt her er rosenrødt for alle..

Skjønner godt du ble oppgitt, utrolig irriterende når folk skal uttale seg om ting dem ikke aner noe om..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:39   #4
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: forbanna

Hehe, det er i motgang man virkelig finner ut hvem som er venner og ikke.

Lurer på hva hun mener du heller burde gjøre. Sikkert følge rådene om å spise margarin, spise masse karbohydrater om du har diabetes 2 og helller appelsiner og bananer i stede for en herlig biff

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 01:04   #5
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: forbanna

Mennesker sier mange dumme ting i mangel på kunnskap. Ikke noe å ta personlig.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 10:14   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: forbanna

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Mennesker sier mange dumme ting i mangel på kunnskap. Ikke noe å ta personlig.

Ja, ikke sant! Mangel på kunnskap og tankeløshet...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 10:39   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forbanna

Ja, jeg er selvfølgelig kjøpt og betalt av smør-, brokkoli- og nakkekotelettindustrien .

Eller ... nei! Jeg har vært her og gitt råd om lavkarbokosthold i over fire år, nå, til og med vært moderator i tre av dem. Hvor er spenna mine? .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 10:52   #8
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Forbanna

Opprinnelig lagt inn av alexsandra, her.

jeg må bare få det ut.
jeg hadde en diskusjon med ei venninde før i dag. det var en kjempe koslig samtale. helt til vi kom innpå slanking og det som hører til der. jeg fortalte at jeg gikk på lavkarbo og tenkte gå over til ketolyse.
jeg nevnte også at jeg brukte det forumet. og hun spurte hvorfor det.
fordi det er hygglige mennesker,som gir støtte og blir respektert for den man er. og høre mye om positive ting i forhold til "plager" som har blitt mye bedre. +++ mye annet positivt
da smalt det fra henne. at de som vanker på forumet sikkert er kjøpt og betalt for og skrive de tingene og få folk til og tro det.
jeg ble fly forbanna og sa ting rett ut hva jeg mente om det( kan nok ikke skrive det for det var ikke mye pent)
begynner og lurer på om hun ikke unner at folk og bli bedre men akkurat det sa jeg ikke.
blir skuffet...



Kan vi få BETALThehe
tror jeg må ta en prat med mentor jeg hehe
huff det er ikke noe koselig når folk ikke backer hverandre opp.
gjør det som passer for deg å blås i de som ikke skjønner bedre.
pleier å si "kost foran din egen dør før du koster hos andre"
hun er med stor sannsynlighet misunnelig for at du klarer dette.

stå på, ikke la andres meninger stå i veien for deg.

  Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 10:56   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forbanna

Det kan både være snakk om misunnelse, men mest sannsynlig en stor dose uvitenhet. Det er fortsatt mange som har dømt lavkarbo etter krigstyper på forsiden av Dagbladet, og lettbeinte artikler på Klikk.no og så videre.
Det beste du egentlig kan gjøre er å prove them wrong! Fortsett med kostholdet ditt, les deg opp og bli kunnskapsrik, og så vil jo de rundt deg etterhvert faktisk få synlige bevis på at dette fungerer for deg! Jeg har gjort en del skeptikere til skamme selv, ikke at jeg noen gang har giddi å bry meg om hva andre mener om kostholdet mitt, men det er morsomt å se hvordan holdningene endrer seg når jeg står der med fem klesstørrelser mindre og ingen spor av migrene og allergi, f.eks . Mennesker er visuelle vesener og trenger synlige bevis for å virkelig tro på noe .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 10:56   #10
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Forbanna

HVEM skulle ha kjøpt oss?

Her deler vi erfaringer og oppskrifter helt gratis, så hvem skulle tjene på oss egentlig?
Morsom tanke igrunn...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!


Sist redigert av Charlott : 09-02-11 kl 11:05.
Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:02   #11
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Forbanna

Nå skal jeg være litt "slem" med venninna di her...

Let me guess: enten så er hun tynnere enn deg, og takler ikke at DU også blir slank. Det er jo HUN som skal være den slanke venninna.

Eller så er hun også overvektig, og misery loves company. Går du ned i vekt så tror hun enten at hun mister deg, eller hun blir sint og misunnelig for at DU klarer det.

Dessverre utrolig vanlig problemstilling, har lest utallige poster her inne som handler om det samme. Og som en over her sa, det er blant annet når man forsøker å ta tak i livet sitt og endre på ting at man får se hvem som er ens virkelige venner. De som støtter deg og heier på deg UANSETT, eller de som trenger at du fortsetter som før. Hadde du vært alkoholiker så hadde dine drikkevenner blitt dritsure på deg hvis du sluttet å drikke...på spissen da, men lell?

Ta vare på kroppen og helsa di du, og se litt kynisk på hvilke "venner" som ikke støtter deg i dette. Kan være en interessant observasjon, dessverre.

Klem! Og masse lykke til videre!

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:32   #12
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Forbanna

Jeg er ikke helt sikker på om reaksjonen hennes handlet spesifikt om lavkarbo, jeg.

Altså, om hun ikke hadde annen kjennskap til ketolysekuren/LCHF, oppfattet det som en sånn "mirakelkur" (med anførselstegn så det holder) og dømte det deretter? For det finnes jo diverse slankemiddelprodusenter og lignende som helt sikkert bruker kjøpt og betalt omtale for å markedsføre seg selv.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 12:00   #13
Coockie
Medlem
 
Coockie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 146
Coockie har en fantastisk aura rundt segCoockie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forbanna

Haha. Vil si det er nokså tankeløst å uttale noe slikt. Logikk ftw.

Hvem tror hun har dypest lommer? Staten, sukkerindustrien og legemiddelindustrien eller de stakkars få forskerene, legen og ernæringsfysiologene som kjemper for lavkarbo?

__________________
Livet er en dans på roser, men hvem sa at dansing på roser var lett?
Leter du etter noe? Det er ikke noe her. Hvorfor titter du her egentlig?.
Startvekt: 103,6 kg – Mål: -32 kg – Fremgang: -16 kg
Coockie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det meste med måte Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 12:14   #14
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Forbanna

Jeg har hørt om at enkelte er veldig hissig på lavkarbo... Jeg synes ikke kommentaren til venninnen din var annet enn en uvitende kommentar, og kanskje du bare kunne sagt: "Vent og se"?

Det kan jo være irriterende med folk som ikke har peiling, men det blir jo mest synd for de, liksom. Og det er nå heller ikke sånn at lavkarbo passer for absolutt alle heller.

Hvis det i tillegg var en kommentar hun kom med fordi hun selv ikke har så høyt selvbilde, så er det jo ekstra trist for henne. Du blir nok 'seierherren' i denne saken før eller siden allikevel. Etterhvert som kiloene forsvinner så øker sikkert interessen til venninnen din. Ellers så er det jo selvsagt kjekkest at familie og venner er støttende når man vil ned i vekt, men det er sjelden at man får 100 prosent backup, uansett hvilket opplegg man følger.

Bare stå på du, og du vil få den støtten du trenger her inne av de som vet hva de snakker om. Tilgi venninnen din, kanskje hun har andre gode sider du setter pris på og som kan være viktig for trivselen i livet ditt. Trivsel er også viktig når man skal ned i vekt. Hvis ikke hun har andre gode sider så er det jo like greit å ikke ha henne som venninne mer, men det finner du jo ut av selv.

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 13:46   #15
sam03
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: skien
Innlegg: 28
sam03 er på en erverdig vei

Sv: Forbanna

måtte begynne å le når jeg leste kommentaren hun kom med.kjøpt og betalt,he he. jeg har ikke fått noen penger for den lille tiden jeg har vært medlem iallefall.kan være missunnelse, at hun er redd for du blir mere venn med dette forumet enn henne, og at hun ikke sitter på den kunnskapen som mange her inne gjør om slanking :-)
ikke bry deg om hva hun mener, du vet bedre :-)

sam03 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 06:05   #16
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Forbanna

Hvor skal jeg sende kontonummeret mitt???

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 09:15   #17
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Forbanna

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, jeg er selvfølgelig kjøpt og betalt av smør-, brokkoli- og nakkekotelettindustrien .

Eller ... nei! Jeg har vært her og gitt råd om lavkarbokosthold i over fire år, nå, til og med vært moderator i tre av dem. Hvor er spenna mine? .

Du vil få din lønn i himmelen Photo

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 09:15   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forbanna

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Du vil få din lønn i himmelen Photo

Dæng, jeg er jo ikke religiøs! Jaja. .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 11:00   #19
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Forbanna

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dæng, jeg er jo ikke religiøs! Jaja. .

de blir nok ettersendt dit du kommer ,,,hehe

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 11:11   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forbanna

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

de blir nok ettersendt dit du kommer ,,,hehe

Karma, baby .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 22:29   #21
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Forbanna

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Hvor skal jeg sende kontonummeret mitt???

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 00:55   #22
Mear
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 100
Mear er ny på veien

Sv: Forbanna

Lurer på om veninna di har forvirret Lavkarbo.no med VG og vektklubben, jeg...

Mear er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 01:17   #23
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Forbanna

Hmm jeg leste dette innlegget og funderte egentlig ikke så mye over om hun var sur for at du slanket deg, men at hun ikke likte nettfora? Leste jeg helt feil da? Virker på meg som hun har et merkelig syn på nettet kanskje og ikke helt vet hva et nettforum er for noe? Det er kanskje ikke så lett å vite dersom en aldri har vært på et for eksempel. Men kan være jeg missforstod innlegget ditt og at hun angrep lavkarbo generelt og det er jo ikke bra. Da ville nok jeg også ha blitt fornærmet

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forbanna søtsug! Minusnoenkg Lavkarbo generelt 9 13-09-10 12:50
Jeg blir så forbanna (Du er hva du spiser) Iset Lavkarbo generelt 24 12-12-05 21:13
Jeg er forbanna... cathrine Induksjonen 9 04-03-04 14:59
nå er jeg så forbanna at jeg kunne drept Iset Induksjonen 4 24-02-04 23:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no