Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Armour?

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-01-07, 11:05   #1
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Armour?

Er det noen som bruker eller har erfaring med stoffskiftemedisiene Armour? (Ser av tidligere innlegg at noen bruker/brukte det tidligere!)

Jeg startet med det for en mnd. siden og er litt usikker på om det var så veldig lurt å bytte fra Levaxin/liot. Regner med at det må prøves i 3-4 mnd. før jeg kan "uttale" meg, men foreløpig har det ikke vært noe pos!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 15:34   #2
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Armour?

Oppdaterer litt her jeg Etter snart 2 mnd. på Armour har jeg kommet opp i 120 mg (2 grain) - og endelig begynner formen å komme seg. Startet på en veldig lav dose (30 mg.) i 3 uker før jeg begynte å trappe opp - og tror kanskje det var grunnen til at formen ble så elendig!! Skal ta nye prøver til mandag å håper de går rette vei nå!!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 13:11   #3
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Armour?

Hei!

Denne har jeg ikke sett før ... Hvordan går det nå?

Jeg har prøvd Armour før, og kom akkurat over en gammel dagbok fra da. Jeg fikk også en veldig lav dose i starten, og gjorde meg vel de samme erfaringene som deg. Jeg fikk heller ikke noen merkbar (for meg) virkning etterhvert, men det har vist seg at jeg har ME også, så sånn sett var ikke det så rart.

Nå vil jeg veldig gjerne prøve Armour igjen, så erfaringer tas imot med takk!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 21:01   #4
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Armour?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hei!

Denne har jeg ikke sett før ... Hvordan går det nå?

Jeg har prøvd Armour før, og kom akkurat over en gammel dagbok fra da. Jeg fikk også en veldig lav dose i starten, og gjorde meg vel de samme erfaringene som deg. Jeg fikk heller ikke noen merkbar (for meg) virkning etterhvert, men det har vist seg at jeg har ME også, så sånn sett var ikke det så rart.

Nå vil jeg veldig gjerne prøve Armour igjen, så erfaringer tas imot med takk!


Joda Frøy, det går "greit"!

Har nå gått på Armour i snart 1 år - og formen har vært opp og ned. Fant fort ut at jeg hadde behov for en liten dose med Levaxin i tillegg til Armour for å komme "opp" iform igjen. I sommer brukte jeg 62,5 mg Levaxin i tillegg til 2,5 grain Armour men har nå justert dosen litt - så nå bruker jeg 3 grain Armour og 25 mg Levaxin.Problemet er at jeg blir så mye fortere trøtt, sliten og ukonsentrert uten Levaxin samtidig som jeg får mye muskel og leddsmerter med Levaxin. Holder derfor på med å finne en dose som gir "overkommelige" bivirkninger.

Jeg føler meg nok bedre denne høsten enn jeg gjorde ifjord - men fremskrittene er små og tar så lang tid så det er så vanskelig å merke dem. Men konklusjonen min er at Armour fungerer bedre enn Levaxin FOR MEG. Bestemte meg for å prøve dette i 1 år for å se om jeg ble noe bedre (Armour er jo mye dyrere enn Levaxin så det er jo ingen vits i å bytte dersom det ikke fungerer bedre) - og jeg kommer til å fortsette




Hvordan er det med deg da, Frøy??

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 16:58
Atkins & Armour mam Fysisk og mental helse 20 09-02-05 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no