Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Nybegynner

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-09, 08:27   #1
Karo6
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 1
Karo6 er på en erverdig vei
Smile

Nybegynner

Hei!

Jeg er ny, og håper noen kan svare meg på et par ting.

Når man er i de første 14 dagene, har man ødelagt alt hvis man drikker noen lavkarbo øl? Har man ødelagt alt hvis man kommer over 20 karbs en dag?
Og hva med Pepsi-max, som jeg er fullstendig avhengig av...må dette kuttes helt også?

Jeg følger mat-planen til punkt og prikke, men som dere kanskje skjønner er det drikken jeg har litt problemer med..;o)

Håper på svar.

Karo6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 13:27   #2
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Nybegynner

Svarer deg i rødt

Opprinnelig lagt inn av Karo6, her.

Hei!

Jeg er ny, og håper noen kan svare meg på et par ting.
Ok
Når man er i de første 14 dagene, har man ødelagt alt hvis man drikker noen lavkarbo øl? Har man ødelagt alt hvis man kommer over 20 karbs en dag?
Spørs hva du mener med noen? 3 eller 6? Og det spørs hvor mye over 20 karbs du er. 25 eller 30 har kanskje ikke så mye å si, men mye høyere enn det ville jeg ikke lagt meg på. Men alt avhenger på hva du spiser. Består karbsene av grønnsaker og salat er det greit, men ikke så greit hvis det er mørk sjokolade og lavkarbo øl . Bare glem hva du har spist/drukket og prøv sunnere vaner. Alt går bedre med trening.
Og hva med Pepsi-max, som jeg er fullstendig avhengig av...må dette kuttes helt også?
Spørs på mengdene igjen. Drikker du 1/2 l pr. dag eller 2 liter? Begge er ille. Men 1/2 l eller 1 l pr uke kan være ok. Men husk at kunstig søtning senker vektnedgang. Høres ut som du drikker mer enn 1 l i uka da, så det beste er nok å prøve uten noen dager. Det er vanskelig men etter noen dager så blir ikke suget så stort.
Jeg følger mat-planen til punkt og prikke, men som dere kanskje skjønner er det drikken jeg har litt problemer med..;o)
Øl er som å drikke brød så det er ikke så bra, selv om det er lavkarbo.
Håper på svar.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nybegynner Jordbæret Dr Lindbergs 1 07-05-08 16:21
Nybegynner t4x4o Spørsmål og svar 6 14-02-06 20:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no