Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-10, 17:02   #1301
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Om man rister nøtter etc som har harsknet litt, blir den harske smaken borte. Kanskje man rister dem på forhånd for at de skal holde seg bedre?
Dessuten er det ekstra godt, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 10-02-10, 21:22   #1302
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vel, de harske solsikkekjernenen ble ikke bedre etter å ha blitt stekt i ovnen på Oopsier! Måtte pille de av, hehe!

Men smaker det annerledes med ristede fremfor ikke ristede?? Hm! Må testes ut tror jeg. Jeg pleier jo bare gjøre som oppskriften sier jeg.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 10-02-10, 21:41   #1303
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor ofte er det "vanlig" at man bruker ketostixen? Hver dag? En gang i uka?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-02-10, 21:50   #1304
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Hvor ofte er det "vanlig" at man bruker ketostixen? Hver dag? En gang i uka?

jeg tester hver dag, flere ganger om dagen, helt til boksen tar slutt da er det nok. Tror ikke det finnes noen oversikt over hvor ofte det er vanlig å bruke dem. Egentlig er det jo ikke nødvendig å bruke den i det hele tatt. Lag en spørreundersøkelse?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 10-02-10, 21:51   #1305
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

flere ganger om dagen,

Siden det bare er på kvelden, ca 2 timer etter siste måltid som gir et utslag man kan stole på, er vel flere ganger om dagen å kaste penger ut av vinduet?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-02-10, 22:04   #1306
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Siden det bare er på kvelden, ca 2 timer etter siste måltid som gir et utslag man kan stole på, er vel flere ganger om dagen å kaste penger ut av vinduet?

Jeg er dårlig på å formulere meg skriftlig, skjønner jeg trodde liksom det kom tydelig frem at jeg tester bare for å teste. Tester og tester og tester også når ikke det er noe mer igjen av boksen, så tester jeg ikke mer og kjøper ingen ny boks. Testesyken ala veiesyken. De 80 kronene har jeg ikke så store problemer med å kaste ut av vinduet altså.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 10-02-10, 22:10   #1307
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Siden det bare er på kvelden, ca 2 timer etter siste måltid som gir et utslag man kan stole på, er vel flere ganger om dagen å kaste penger ut av vinduet?

Hvorfor er det sånn egentlig? At den bare gir utslag på kvelden?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-02-10, 22:33   #1308
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Hvorfor er det sånn egentlig? At den bare gir utslag på kvelden?

Det er noe med det at det skal være et par timer etter at du har spist dagens siste måltid, fordi at det tar litt tid før blodsukkeret reagerer etter at du har spist. Men jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan teste 2 timer etter lunch om spiste for mye karbohydrater da f.eks
Sikkert noen som har et fornuftig svar på det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 11-02-10, 00:19   #1309
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mange som ikke er på ketolyse vil ha ketoner i urinen om morningen fordi det er så lenge siden de har spist/drukket.

Etter en hel dag med mat, og noen timer etter siste måltid, vil man være heeeelt sikker på at de ketonene man kan måle, kommer fra kroppens fettforbrenning og ikke noe annet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 11-02-10, 06:39   #1310
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for svar Kitt

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-02-10, 21:14   #1311
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hvordan jeg kan bli kvitt tilbaklevendene bronkitt??

Også lurer jeg på om jeg skal si opp gamlejobben min før helga, eller vente til mandag... Hvis jeg sier opp før blir sjefen glad, og jeg er ikke sikker på om jeg unner han en god helg...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-02-10, 22:46   #1312
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg lurer på hvordan jeg kan bli kvitt tilbaklevendene bronkitt??

Også lurer jeg på om jeg skal si opp gamlejobben min før helga, eller vente til mandag... Hvis jeg sier opp før blir sjefen glad, og jeg er ikke sikker på om jeg unner han en god helg...

Ang. bronkitten, aner jeg ikke...

ang. jobben: Vent til mandag

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 11-02-10, 23:36   #1313
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg lurer på hvordan jeg kan bli kvitt tilbaklevendene bronkitt??

Røyker du, Carisma? Hvis ja, så ville jeg ha sluttet (eller i alle fall kuttet kraftig ned)
Hvis du ikke røyker, er det mye luftforurensing der du bor? Slik det f.eks har vært i Bergen i vinter?
Er du allergisk mot noe? Jeg var allergisk mot katt og fikk bronkitt av min daværendes samboers katter...
Hvordan er luftkvaliteten på jobb og hjemme?

Jeg synes du bør snakke med en lege om det hvis du er ofte plaget og du ikke kan finne noen eksterne årsaker. Lungene er ikke noe man bør ta lett på...

Edit:
(og ja, enig med Gerd! Vent til mandag, hehe)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 12-02-10, 00:19   #1314
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Røyker du, Carisma? Hvis ja, så ville jeg ha sluttet (eller i alle fall kuttet kraftig ned)

Nope, sluttet for snart 3 år siden.

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

er det mye luftforurensing der du bor?

Jeg bor i Oslo sentrum så ja, det er nok endel.

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Er du allergisk mot noe? Jeg var allergisk mot katt og fikk bronkitt av min daværendes samboers katter...

Stakkars pusen vår, jeg håper det ikke er hennes feil!

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Hvordan er luftkvaliteten på jobb og hjemme?

*skrape, skrape*

Jeg hadde det i høst (fikk det av å ta dampbadstu med forkjølelse), og trodde det hadde gått over, men nå når kulda kom så klemmer det ganske bra i brystkassa. Men det kan være stress relatert også, blir litt lite søvn for tida.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-02-10, 01:14   #1315
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Også lurer jeg på om jeg skal si opp gamlejobben min før helga, eller vente til mandag... Hvis jeg sier opp før blir sjefen glad, og jeg er ikke sikker på om jeg unner han en god helg...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

ang. jobben: Vent til mandag

Enig med Gerd! vent til mandag
Bronkitt.. vet ikke, eldste datter fikk det ofte før, men vokste det heldigvis av seg.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 14-02-10, 11:28   #1316
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg lurer på hvordan jeg kan bli kvitt tilbaklevendene bronkitt??

"Bronkitten" forsvant (sammen med nakke i ferd med å låse seg) da jeg hadde fått vært innom gamlejobben og hentet de siste tingene mine derfra på torsdag.... Tror det var rimelig psykisk gitt! Og et tegn på at det er greit å move on!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-02-10, 18:12   #1317
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

"Bronkitten" forsvant (sammen med nakke i ferd med å låse seg) da jeg hadde fått vært innom gamlejobben og hentet de siste tingene mine derfra på torsdag.... Tror det var rimelig psykisk gitt! Og et tegn på at det er greit å move on!

Det var da godt å høre

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 14-02-10, 21:46   #1318
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

"Bronkitten" forsvant (sammen med nakke i ferd med å låse seg) da jeg hadde fått vært innom gamlejobben og hentet de siste tingene mine derfra på torsdag.... Tror det var rimelig psykisk gitt! Og et tegn på at det er greit å move on!

Bra det da! Snakk om veldig klart teikn! No er det berre å vende nasen framover og kose deg i nyejobben!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-02-10, 22:26   #1319
Fanteri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 49
Innlegg: 15
Fanteri er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om man nødvendigvis går ned når man er i ketose? *dum nybegynner som er fornøyd med åvære i ketose*

__________________


Fanteri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-02-10, 22:27   #1320
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sorry! Ketose betyr ikke automatisk vektnedgang!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 15-02-10, 22:51   #1321
dimetrodon
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 7
dimetrodon er på en erverdig vei
Question

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Heisann. Jeg er ganske fersk med lavkarbo, og jeg lurte egentlig på produkter med en del karbohydrater (f,eks fedon brød), men hvor en god del av karbohydratene ikke er sukkerarter. Hvordan skal man lese dette? Skal man kun regne med de karbohydratene som er sukkerarter, eller vil alle typer telle likt? Og hvordan er det med karbohydrater mot fiber? Vil et gram fiber utligne et gram karbohydrater, slik at disse kan tas bort fra regnestykket?
Setter pris på svar, ettersom jeg er litt forvirret

dimetrodon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 15-02-10, 23:17   #1322
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av dimetrodon, her.

Heisann. Jeg er ganske fersk med lavkarbo, og jeg lurte egentlig på produkter med en del karbohydrater (f,eks fedon brød), men hvor en god del av karbohydratene ikke er sukkerarter. Hvordan skal man lese dette? Skal man kun regne med de karbohydratene som er sukkerarter, eller vil alle typer telle likt? Og hvordan er det med karbohydrater mot fiber? Vil et gram fiber utligne et gram karbohydrater, slik at disse kan tas bort fra regnestykket?
Setter pris på svar, ettersom jeg er litt forvirret

Kort fortalt: Alle karbohydrater teller med, med unntak av sukkeralkoholer som (i hovedsak) ikke påvirker blodsukkeret.
Fiber telles ikke med, men i Norge skal fiber IKKE være medregnet i karbohydratene.
Fiber utligner ikke karbohydrater (tenker du sammenblander med at i andre land og også tidligere i Norge var fiber tatt med som en del av karbohydratene, og altså skulle man trekke fra fiber for å få netto karbohydrater).

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 15-02-10, 23:22   #1323
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

KOSTfiber er alt trukket fra på varedeklarasjonen på norske matvarer, for å være presis

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-02-10, 12:52   #1324
Cami
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Evenes
Innlegg: 1
Cami er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Heisan.
Jeg lurer på om noen vil være mine hjelpe/støtte venner når jeg nå skal gjennoppta denne ketolysekuren. Begynte så fint her i november med å ta av 8kg til jul, men så skulle jeg ha et lite opphold i jula for å kunne unne meg litt godt. Siden da har jeg ikke klart å kommet meg igang igjen. Nå ser jeg vektnålen kryper sakte oppover med gru. Klarer ikke helt å finne tilbake til samme inspirasjonen å iveren til å holde på. Så vis noen kunne hjelpe meg med et lite spark bak?

Cami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lavkarbo
Gammel 16-02-10, 12:55   #1325
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cami, her.

Heisan.
Jeg lurer på om noen vil være mine hjelpe/støtte venner når jeg nå skal gjennoppta denne ketolysekuren. Begynte så fint her i november med å ta av 8kg til jul, men så skulle jeg ha et lite opphold i jula for å kunne unne meg litt godt. Siden da har jeg ikke klart å kommet meg igang igjen. Nå ser jeg vektnålen kryper sakte oppover med gru. Klarer ikke helt å finne tilbake til samme inspirasjonen å iveren til å holde på. Så vis noen kunne hjelpe meg med et lite spark bak?

*spark*
Anbefaler deg å lage en journal, føre opp dagens mat, opplevelser osv.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no