Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Utrenselseskurer

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-08-10, 23:19   #26
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Utrenselseskurer

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

...Nei det er mulig..men jeg håper! Jeg er jo helt ubrukelig når jeg blir nysgjerrig på sånne ting og må teste med en eneste gang! Nå står jo boksene bare der i posen sin og ser dumt på meg.. Hehe... Jeg kan jo ringe leverandøren og høre med de i morgen.

Det er et kjent syndrom

Men det kan jo hende du får lettere svar hvis du lager en tråd med Dr Gray's i tittelen, kanskje?

Del veldig gjerne erfaringer med kuren, hvis du har lyst! Har tenkt å ta den en gang, men tåler ikke for kraftig rens for øyeblikket ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 23:22   #27
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Utrenselseskurer

Hehe..jeg vurderte at jeg skulle det, men så tenkte jeg at jeg sikkert bare ble henvist til linkene under med tilsvarende tema. Men what the heck, I do it!!

Og jeg skal hvertfall teste den, erfaring kommer!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 23:36   #28
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Utrenselseskurer

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Hehe..jeg vurderte at jeg skulle det, men så tenkte jeg at jeg sikkert bare ble henvist til linkene under med tilsvarende tema. Men what the heck, I do it!!

Og jeg skal hvertfall teste den, erfaring kommer!

Do it

Ikke lett å vite om man skal tørre å starte ny tråd alltid, nei . Men det er vel helst der det er svart på tilsvarende ting flere ganger før man henviser til tidligere tråder. Det blir jo lett oversett hvis man bare føyer på et spørsmål på en gammel tråd, så det må være greit å starte en ny en da synes jeg

Lykke til! Jeg fikk forresten en bok om detox fra biblioteket i går, av en svensk dame som heter Ulrika Davidsson. Synes det står mye lærerikt og fornuftig der, og jeg tenkte kanskje å ta en mindre radikal variant av den hun beskriver, tilpasset meg. Hun har skrevet lavkarbobøker også, for øvrig, og har selv gått ned 30 kg med lavkarbo.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 23:41   #29
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Utrenselseskurer

I did it! Crazy woman!! Hehe....

Oi, spennende bok, syns det er litt gøy og lese om dette tema jeg da, selv om det er mye av det som selges sikkert bare er svada. Men man føler seg hvertfall litt sunn syns jeg, og for meg er det hvertfall en kjempe motivasjon! Og om det i bunn og grunn bare er fordi man kanskje drikker mer vann i en periode, så hva så lissom.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 00:01   #30
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Utrenselseskurer

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

I did it! Crazy woman!! Hehe....

Oi, spennende bok, syns det er litt gøy og lese om dette tema jeg da, selv om det er mye av det som selges sikkert bare er svada. Men man føler seg hvertfall litt sunn syns jeg, og for meg er det hvertfall en kjempe motivasjon! Og om det i bunn og grunn bare er fordi man kanskje drikker mer vann i en periode, så hva så lissom.

Good for you!

Ja, det kan jo ha en effekt i seg selv som du sier med motivasjonen, og det er jo kjempeviktig

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 00:18   #31
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Utrenselseskurer

Jepp helt klart!

Ikke akkurat stormende jubel i den nye tråden min, så da er det bare og legge seg og vente på at butikken åpner og ringe dem..

....To be continued..

Natti!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 10:12   #32
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Utrenselseskurer

Har noen hørt av "Clear Start" av Bio Life? Den skal være veldig bra, men jeg prøver å finne ut om det er ketosekuren vennlig? Det står ikke noe om karbs men samtidig står det litt råd om spisinga - for eks spise en lav karb frokost osv...

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 11:21   #33
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Utrenselseskurer

Den har jeg ikke hørt om...men nå er jeg i gang med Dr Gray her! Har snakket med den koselige damen i butikken og det var ingen problem og ta det med vann. Grunnen for juice var bare pga smaken ikke var så god, og det hadde hun vel rett i. Men dette skal gå bra. Heavy stuff da, man må trappe opp og greier så det ikke blir for voldsomt i starten - kjenner at dette er blir spennende, men også litt nervøst..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 23:35   #34
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Utrenselseskurer

Så bra da!

Kjempespennende - lykke til!

PS: Du kan jo bruke den tråden du startet som rapporteringstråd også? Så får du samlet alt på ett sted, og kanskje flere dumper innom her via f eks google og forteller etterhvert. Bare en idé, du gjør jo som du vil


Sist redigert av Huldr : 11-08-10 kl 23:43.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 08:22   #35
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Utrenselseskurer

Det var planen!
Akkurat tatt dagens første shot nå, mmmmm....snadder! Hehe...

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 20:44   #36
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Utrenselseskurer

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Har noen hørt av "Clear Start" av Bio Life? Den skal være veldig bra, men jeg prøver å finne ut om det er ketosekuren vennlig? Det står ikke noe om karbs men samtidig står det litt råd om spisinga - for eks spise en lav karb frokost osv...

Hei!

Jeg har ikke hørt om den, men det kan nok være vanskelig å kombinere en rensekur med en ketogen diett, spesielt i starten. Under rensekurer bør man helst ikke spise så mye kjøtt, meieriprodukter osv., så da kan det bli litt vanskelig å kombinere med det "typiske" ketosekostholdet. Det kan tilpasses, men det er mer krevende.

Det er jo mye omlegging med begge deler, og mye å sette seg inn i, så jeg ville nok gått for én av delene hvis du er ganske fersk i dette kostholdet, og evt tatt rensen senere hvis du tenker på å gå over på mer generell lavkarbo senere, hvor variasjonsmulighetene er større. Ikke gjør det for vanskelig for deg selv

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 22:20   #37
Tomsverden
Medlem
 
Tomsverden sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Asker/Oslo
Alder: 41
Innlegg: 190
Tomsverden er på en erverdig vei

Sv: Utrenselseskurer

Hoho! Jeg prøvde C24 en gang, etter å ha blitt anbefalt dette av min personlige trener. Og HAHA! Den gjorde at jeg satt på do... og det luktet harfarge.... bare hyggelig å komme med informasjon

__________________
Min Journal -> http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35177 Min blogg -> http://Tomsverden.blogg.no
Tomsverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PSFM - Egen definert! Svar med sitat
Svar

Emneord
rensekur, tarmrens


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no