Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-11, 03:06   #6976
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Spørsmål til dere med tickere..
Når dere går opp i vekt, oppdaterer dere da? eller bare venter dere til vekten er slanket bort igjen og dere kan oppføre et lavere tall?

Jeg er jo på vei ned uansett. Om jeg har gått opp, så er det bare noe gjenstridig vann. Så jeg ser ikke poenget med å oppdatere tickeren med oppgang. Jeg oppdaterer kun med minstenoteringene mine, jeg.

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Et annet spørsmål;
Det er mange som merker at når man skifter kosthold, så får man mens. Eller syklusen endrer seg.
Er det fler som har oppdaget at syklusen har blitt lengere? eller at blødningsperioden varer lengere? eggløsning uteblir? Er det vanlig?

Jeg har alltid hatt stabil syklus, men den har forandret seg litt. Jeg har fått to ekstra med nesten ingenting blødning før og etter det jeg normalt hadde. Mønsteret er likt ellers av dagene, det er bare de ekstra dagene med blødninger. Men jeg har gått fra fem dager til ni dager. Hvis man kan regne med de ekstra dagene da fordi det er minimalt med blødning. Det er bare noen få dråper til dagen.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 06-04-11, 08:31   #6977
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Linn H, her.

Har myeeeeee fløte jeg trenger å få brukt. Har laget en porsjon pannacotta og skal ha laks i fløte i dag. Noen andre gode tips som forbruker ca en liter. Gjerne noe som kan fryses.

Du kan fryse fløten Gjerne i isbitformer, så blir det lett å ta opp litt om gangen for å bruke i sausar osv. Det er veldig lenge sidan eg har prøvd å piske krem av fryst-og-opptint fløte, så der kan eg ikkje innestå for kvaliteten, men for bruk i matlaging går det heilt fint. Og så kan du lage mokkalikør (bytt ut sukkeret m sukrin) etter oppskrift her: http://www.tine.no/7537.cms .

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 06-04-11, 14:45   #6978
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Og så kan du lage mokkalikør (bytt ut sukkeret m sukrin) etter oppskrift her: http://www.tine.no/7537.cms .

Åh, jeg som har savnet baileys i kaffen min - tror du denne kan brukes?

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)
Gammel 06-04-11, 15:25   #6979
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har ikkje smakt Bailey's på så innmari lenge, så eg kan ikkje seie heilt korleis dei er i samanlikning, men det er vel berre å prøve?
(Denne likøren skulle eigentleg bli julepresang, men eg fikk det ikkje gjort i tid til jul, hehe.)

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 06-04-11, 15:35   #6980
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Det er mange som merker at når man skifter kosthold, så får man mens. Eller syklusen endrer seg.
Er det fler som har oppdaget at syklusen har blitt lengere? eller at blødningsperioden varer lengere? eggløsning uteblir? Er det vanlig?

Selve blødningsperioden endrer seg hos meg har jeg lagt merke til. Når jeg er konsekvent på lavkarbo spotter jeg litt i noen dager før og så varer selve mensen bare 3-4 dager og så ferdig. Men om jeg havner på karbokjøret (*host*) så kommer mensen riktignok til vanlig tid, men da kan den være helt på villspor og fossblø et par dager, så en dag oppholds, så en dag med fossblødning igjen og deretter noen dager med spotting før det kommer nok en større blødning f.eks. Forholdsvis upraktisk.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 06-04-11, 18:55   #6981
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har vært 100% sykemeldt i ca et halvt år nå. Jeg har de siste 6 ukene gått til manuellterapi og det kan virke som om det var det som skulle til for at jeg skal bli frisk. Men hvordan trapper man opp jobbinga?? Jeg har lyst å begynne jobbe sist i april. Gjerne begynne med 20%. Men setter jeg arbeidsgiver i ei klemme ved å begynne med såpass lite?? Samt at jeg vet jo ikke om det går bra eller ikke? Jeg føler bare at jeg strutter av pågangsmot og tiltakslyst og vil gjerne tilbake til det normale så fort som mulig.

Jeg HAR to avdelinger til på sykehuset jeg skal innom før de vil sette noen diagnose (lunge og reuvmatisk avdeling), men jeg føler meg jo såpass bra nå at jeg TROR de har funnet ut hva som var gærnt! Fullstendig låsning i muskler og ledd grunnet stress. Må snakke med putten når jeg drar til ham i morgen. Skal forresten innom jobb i morgen og jeg GLEDER meg!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-04-11, 19:55   #6982
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har vært 100% sykemeldt i ca et halvt år nå. Jeg har de siste 6 ukene gått til manuellterapi og det kan virke som om det var det som skulle til for at jeg skal bli frisk. Men hvordan trapper man opp jobbinga?? Jeg har lyst å begynne jobbe sist i april. Gjerne begynne med 20%. Men setter jeg arbeidsgiver i ei klemme ved å begynne med såpass lite?? Samt at jeg vet jo ikke om det går bra eller ikke? Jeg føler bare at jeg strutter av pågangsmot og tiltakslyst og vil gjerne tilbake til det normale så fort som mulig.

Jeg HAR to avdelinger til på sykehuset jeg skal innom før de vil sette noen diagnose (lunge og reuvmatisk avdeling), men jeg føler meg jo såpass bra nå at jeg TROR de har funnet ut hva som var gærnt! Fullstendig låsning i muskler og ledd grunnet stress. Må snakke med putten når jeg drar til ham i morgen. Skal forresten innom jobb i morgen og jeg GLEDER meg!

Du kan ikke tenke på arbeidsgiver i en slik situasjon, du må nesten tenke etter hva som vil fungere for deg
Når jeg skal begynne igjen vil jeg gjerne noen timer hver dag i starten, og heller gå hjem tidligere - og så øke på etterhvert.
Har heldigvis en flott sjef og arbeidsgiver, så jeg får den støtten jeg trenger
Føler du at du kan jobbe litt mer eller må jobbe litt mindre så ringer du bare legen din, dette må du ta etter DIN feeling
Håper du nå har funnet ut hva som er problemet, og kanskje lært litt om hvordan håndtere stress så det ikke setter seg i kroppen igjen!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 06-04-11, 20:13   #6983
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva betyr uttrykket "Det er en lukket bok for meg" ?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 06-04-11, 20:15   #6984
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hva betyr uttrykket "Det er en lukket bok for meg" ?

At du kjenner til/har erfart innholdet i "boken" (dvs en hendelse eller lignende), men vil ikke snakke om det.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-04-11, 20:29   #6985
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

At du kjenner til/har erfart innholdet i "boken" (dvs en hendelse eller lignende), men vil ikke snakke om det.

... og har lagt det bak deg?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-04-11, 20:33   #6986
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

... og har lagt det bak deg?

Kanskje ikke nødvendigvis lagt det bak seg, eller lagt det bak seg på den måten at man ikke snakker om det.. Men det kan kanskje lure i bakhodet??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-04-11, 20:33   #6987
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kanskje ikke nødvendigvis lagt det bak seg, eller lagt det bak seg på den måten at man ikke snakker om det.. Men det kan kanskje lure i bakhodet??

Jo.. Man har lagt det bak seg.. Mener det blir mest rett.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-04-11, 20:47   #6988
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Men setter jeg arbeidsgiver i ei klemme ved å begynne med såpass lite??

De vil vel bare være glad for at du kan avlaste de om det bare er litt? Bedre for de også det, å se hva de får enn om du går på for fullt i to uker og blir borte et år.

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hva betyr uttrykket "Det er en lukket bok for meg" ?

En lukket bok vil jeg tolke som noe man ikke har tilgang til, kan tilegne seg. "Hun er som en lukket bok" mao vanskelig å komme innpå.
Et lukket kapittel er derimot noe en har lagt bak seg.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 06-04-11 kl 21:52.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-04-11, 20:49   #6989
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Et lukket kapittelk er derimot noe en har lagt bak seg.

Ja! Enig!

Se bort fra det jeg skrev..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-04-11, 20:59   #6990
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.


En lukket bok vil jeg tolke som noe man ikke har tilgang til, kan tilegne seg. "Hun er som en lukket bok" mao vanskelig å komme innpå.
Et lukket kapittelk er derimot noe en har lagt bak seg.

Takk! DER var det eg rota det saman med.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-04-11, 21:00   #6991
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hva betyr uttrykket "Det er en lukket bok for meg" ?

Høres jo ut som at man ikke kjenner til situasjonen..? Når noe er som en åpen bok, så er det jo lett forståelig, eller helt opplagt, men en lukket vil jo være motsatt.
Litt sånn som; Det er helt gresk for meg.

Kanskje dette bare er et utsagn jeg ikke har hørt om før, eller at det er fra en dialekt jeg ikke kan, så jeg sier ikke noe sikkert, bare hva jeg synes det hørtes ut som...

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 06-04-11, 21:06   #6992
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

En lukket bok vil jeg tolke som noe man ikke har tilgang til, kan tilegne seg. "Hun er som en lukket bok" mao vanskelig å komme innpå.
Et lukket kapittelk er derimot noe en har lagt bak seg.

Hvis noen har lagt NOK mange ting bak seg (kapitler) blir det jo tilslutt en hel bok.
Furine og jeg hadde kanskje LITT rett vi også.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-04-11, 21:15   #6993
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

den likøren såg god ut !!!!! *sikle*

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 06-04-11, 21:46   #6994
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor i word finner jeg symbolene til bruk i statistikk, f.eks alle de rare x'en, u'ene og diverse? Og hvor var det man gikk for å kunne lage en brøk?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 06-04-11, 22:05   #6995
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis jeg ser på diagrammet at jeg ligger litt lavt på prosentene for protein, hvordan øker jeg da mengden protein? Proteintilskudd? jeg spiser jo kjøtt hver dag, men kanskje ikke nok da til at diagrammet blir riktig.

dagens fordeling viste 13 % protein og 85 % fett og 2 % karbo

proteinene bør vel ligge på rundt 20 % ?

har spist 66 gram protein, og veier selv 113 kg hvis det har noe å si

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 06-04-11, 22:09   #6996
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Er med i en konkurranse og må gjette hva dette er......jeg sår fast! Hjeeeelp... :-)
http://www.flust.no/Global/FB/dk4d2.jpg

Javel - det hadde jeg nok aldri gjettet......

http://www.flust.no/ImageStore/11173...500&height=500

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 07-04-11, 00:49   #6997
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurte på en ting.. Jeg ser mange unngår fun light saftene, er dette fordi noen ikke tåler søtstoffene?
Jeg kan drikke pepsi max og andre drikker med søtningsmiddel uten å stoppe vektnedgangen, kan jeg da drikke fun saft? Eller lage brus slik jeg gjorde før ved å blande saft og kullsyreholdig vann..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 07-04-11, 09:43   #6998
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De som unngår fun light unngår vel og som regel sukkerfri brus. Mye av de samme søtstoffene. Om folk unngår det pga uheldige søtstoffer, at det gir søtsug eller at de føler det er vektbrems blir veldig individuelt...

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 07-04-11, 11:13   #6999
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor har de bare sånne teite avocadoer på butikken nå? Sånne knallharde det ikke går an å spise!!! Jeg vil ha litt mykere avocado NÅ! Tenk å nekte en hormonell frøken avocado

Og hvorfor koster den 18.90 kr stykket på rema og 12.90 på ica? Og hvorfor koster den så sinnsykt mye i det hele tatt? Og hva er egentlig kalorinnholdet i avocadoen? En plass står det 398 og en annen plass 195!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 07-04-11, 11:34   #7000
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det hjelper ikke å la de ligge i romtemperatur heller?

og karboinnholdet kommer at av der finnes 2 stk på markedet.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no