Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Sjokolade 70% +

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-11, 20:29   #201
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Sjokolade 70% +

Er det sant at sukkerfritt sin mørke sjokolade inneholder 1-2 karber pr plate? høres rart ut. hvilke mørke sjokolader (merker) inneholder minst karber? jeg bryr meg ikke om sukkerfrie, vil helst ha minst mulig karber.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 20:50   #202
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

Er det sant at sukkerfritt sin mørke sjokolade inneholder 1-2 karber pr plate? høres rart ut. hvilke mørke sjokolader (merker) inneholder minst karber? jeg bryr meg ikke om sukkerfrie, vil helst ha minst mulig karber.

Jeg tror det stemmer, men det er fordi den er søtet med sukkeralkoholer, som i vanlige fall ikke blir tatt opp i tarmen og blir til glukose. Men det gjelder visst ikke alle, gitt. Og skal jeg være ærlig så er sukkerfritt den dårligste unnskyldninga av en sjokolade i universet! Jeg spiser heller brukte skosåler! Ut fra min smak finnes det to spiselige sukkerfrie sjokolader (av hva jeg har prøvd), og det er Cavaliér sine belgiske, og de DeBron.

Du må nesten gå etter en sjokolade med høy kakaoprosent. Jeg har pleid å kjøpe 86%, men jeg liker ikke disse fra Freia Premium, av en eller annen grunn, de har mye sukker i forhold til kakaomengden synes jeg også. Jeg er veldig glad i Lindt sine sjokolader, Black and Greens, og Max Havelaar er sjokolader som jeg synes har kvalitet og god fyldig smak. Du kan også sjekke hvor mye fett det er i sjokoladene. Min smak tilsier at jo mer fett det er i de mørke sjokoladene, jo bedre er de! De er også såpass mektige i smak, at man sjelden orker mer enn noen ruter.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:29   #203
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tror det stemmer, men det er fordi den er søtet med sukkeralkoholer, som i vanlige fall ikke blir tatt opp i tarmen og blir til glukose. Men det gjelder visst ikke alle, gitt. Og skal jeg være ærlig så er sukkerfritt den dårligste unnskyldninga av en sjokolade i universet! Jeg spiser heller brukte skosåler! Ut fra min smak finnes det to spiselige sukkerfrie sjokolader (av hva jeg har prøvd), og det er Cavaliér sine belgiske, og de DeBron.

Du må nesten gå etter en sjokolade med høy kakaoprosent. Jeg har pleid å kjøpe 86%, men jeg liker ikke disse fra Freia Premium, av en eller annen grunn, de har mye sukker i forhold til kakaomengden synes jeg også. Jeg er veldig glad i Lindt sine sjokolader, Black and Greens, og Max Havelaar er sjokolader som jeg synes har kvalitet og god fyldig smak. Du kan også sjekke hvor mye fett det er i sjokoladene. Min smak tilsier at jo mer fett det er i de mørke sjokoladene, jo bedre er de! De er også såpass mektige i smak, at man sjelden orker mer enn noen ruter.

takk! personlig elsker jeg freia sin 70% dark premium, men skal teste 86%. mer kakao, mindre karber right?

hvor kjøper man de sistnevnte sjokoladene du nevnte? og hvilke inneholder hva av karber? er ikke opptatt av sukkerfriheten eller ikke, men karbene! masse kakao, fett og lite karber er jo best

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 22:27   #204
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

takk! personlig elsker jeg freia sin 70% dark premium, men skal teste 86%. mer kakao, mindre karber right?

hvor kjøper man de sistnevnte sjokoladene du nevnte? og hvilke inneholder hva av karber? er ikke opptatt av sukkerfriheten eller ikke, men karbene! masse kakao, fett og lite karber er jo best

Vel, karboinnholdet i selve kakaoen er jo konstant, men det er gjerne mindre sukker jo mer kakao. Husker ikke i hodet hvor mye det er i hver enkelt.
Du får kjøpt Black and Greens på Deli de Luca, og sikkert mange andre steder, Lindt selges på litt mer velassorterte butikker som f.eks Meny, samme med Max Havelaar. Er så innmari sjeldent jeg kjøper at jeg ikke sitter inne med så mange detaljer, dessverre.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 14:01   #205
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

Nå er jeg hekta på Lindt 70 % med cherry og chili. Herrefred så god den er!
Cloettas melkesjokolade er og god, men föler den er for god til å väre sann.

Hvorfor ofte spisere dere sjokolade?

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:55   #206
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Bindi, her.

Nå er jeg hekta på Lindt 70 % med cherry og chili. Herrefred så god den er!

Ja, den er for god til å være sann Det cherry-fyllet er fullt av sukker....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 08:38   #207
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

I går laga eg meg sånn smash-sak med cavalier og bacongull. tenkte eg ville smake den i går kveld og tok litt. Heile natta har vore grusom, med kvalme, superdiarè og kjempevondt i magen, kan eg skylde dette på sjokoladen? Skal på sånn undersøkelse av tarmen i dag, så tok 4 tablettar med tanke på det i går, men eg trur det er sjokoladen...kva trur du? Totalt utslitt i dag, straks på vei til sjukehuset. Småkvalm og uggen enda, mens magen er vond

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 22:45   #208
HappyMe
Medlem
 
HappyMe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Skottland
Alder: 34
Innlegg: 91
HappyMe er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

Kan jeg få påpeke at damen som i Supernature-butikken i Oslo som sa at "Mulu Raw Chocolate" var den beste sjokoladen som finnes, aldri kan ha smakt ordentlig, norsk melkesjokolade? Eller den sukkerfrie varianten for den saks skyld. Det var noe av det verste jeg har smakt. Er av den oppfatning at sjokolade skal smelte i munnen, men den her ble bare porøs, delte seg opp og bare lå på tunga.
Kostet svimlende 66 kroner for 68 gram(hadde gavekort i butikken, heldigvis), så styr unna!!!

HappyMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 10:39   #209
bittersweet
Medlem
 
bittersweet sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 105
bittersweet er ny på veien

Sv: Sjokolade 70% +

Truffettes... Mmmmm.... De smelter deilig på tungen, er søtet med maltitol, men det står IKKE oppgitt karbsinnhold i de.. Selv om det ikke er noe som tilsier at det burde være fy.
Veldig mørk sjokolade som har rullet i kakaopulver...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 218-271-thickbox.jpg (50,2 KB, 10 visninger)
__________________


bittersweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: selvkomponert, nesten induksjon Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 21:56   #210
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av HappyMe, her.

Kan jeg få påpeke at damen som i Supernature-butikken i Oslo som sa at "Mulu Raw Chocolate" var den beste sjokoladen som finnes, aldri kan ha smakt ordentlig, norsk melkesjokolade? Eller den sukkerfrie varianten for den saks skyld. Det var noe av det verste jeg har smakt. Er av den oppfatning at sjokolade skal smelte i munnen, men den her ble bare porøs, delte seg opp og bare lå på tunga.
Kostet svimlende 66 kroner for 68 gram(hadde gavekort i butikken, heldigvis), så styr unna!!!

Jeg liker den Mulu Raw :P

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 12:51   #211
tuttalutta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 3
tuttalutta er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

Syns også det er deilig med mørk sjokolade! Men føler at hvis jeg tillater meg det daglig, så trigger mitt søtsug, og min vektnedagang stagnerer.... Ingen andre som føler dette?

tuttalutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 14:03   #212
Puzn81
Juniormedlem
 
Puzn81 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 27
Puzn81 er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

Jeg er ikke noe fan av mørk sjokolade, men den er grei som en avveksling Men er det noen her som kan fortelle meg om Coletta sin melkesjokolade uten sukker er ok og spise når en er på lavkarbo?
Det står at det er ganske mye karbo i den, men at dette er for det meste er søtningsstoff, å sjokolademons som jeg er så leter jeg febrilsk etter en sjokolade jeg kan spise, da med måte selvfølgelig, og i helgene, som er tilnærmet lik vanlig sjokoladesmak, å denne har nesten det

Noen som kan noe om dette?

__________________
Puzn

De sier jeg må ha tålmodighet...jeg skjønner ikke hva de snakker om...
Puzn81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Dr. Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 11:40   #213
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Puzn81, her.

Jeg er ikke noe fan av mørk sjokolade, men den er grei som en avveksling Men er det noen her som kan fortelle meg om Coletta sin melkesjokolade uten sukker er ok og spise når en er på lavkarbo?
Det står at det er ganske mye karbo i den, men at dette er for det meste er søtningsstoff, å sjokolademons som jeg er så leter jeg febrilsk etter en sjokolade jeg kan spise, da med måte selvfølgelig, og i helgene, som er tilnærmet lik vanlig sjokoladesmak, å denne har nesten det

Noen som kan noe om dette?

Det kommer vel an på hva slags søtning som er brukt?

*

Coop Änglamark sin 70% er ganske god, synes jeg. Fet og smelter ganske fort, fruktig smak. Mangler kanskje litt tyngde, men den er ikke bitter.

Og så blir jeg varm inni meg av at den er økologisk og fairtrade

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 13:40   #214
Linda C.
Juniormedlem
 
Linda C. sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 13
Linda C. er på en erverdig vei
Talking

Sv: Sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Håper det ikke allerede finnes en anmeldelsestråd, for det har jeg lyst til å starte nå!

Sitter her med en 77% Haches, cocoa D'Arriba, produsert i Tysklad. Innholdsfortegneslen sier:
fett 22 g
mettet fett 14 g
kolestrol 15 mg
totalt karbohydratinnhold 10 g
sukker 9 g
fiber 3 g
protein 3 g

Med første bitt har denne en viss vokskonsistens - den er like glatt og har omtrent samme motstand som å bite i et stearinlys (ikke spør hvorfor jeg vet det). Kald er den veldig fast og frigir lite smak. Men den smelter lett i munnen, og er da en glatt, finkornet, relativt mild mørk sjokolade. Sammen med te er den VELDIG god, men kraftig!

Muskat

Noen andre sjokoladetråder:
85% sjokolade: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=sjokolade
70% kontra 85% sjokolade: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=sjokolade
70% kontra kunstig søtet: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=sjokolade

Ha hahahahahaa der fikk jeg et utolig flashback!! Jeg ELSKET smaken av stearinlys når jeg var liten, jeg pleide å spise lysene som mamma hadde satt i lysestaker men jeg spiste dem alltid fra undersiden så det gikk en stund før hun fant ut hvorfor lysene ble mindre selv om hun ikke hadde tent på dem..Den sjokoladen må være PERFEKT til meg

Linda C. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 09:14   #215
Bjørnegutt
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Jessheim
Innlegg: 5
Bjørnegutt er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

Sjokolade er deilig. Sjokolade er jo både sunt og usunt men når vi spiser kun to ruter til ettermiddagskaffen blir det ikke mange karber. Kanskjenoen bør holde seg unna om man ikke har blitt kvitt sukkeravhengigheten sin? Heldigvis kjenner jeg ikke noen. Jeg bruker 86% sjokolade i Lavkarbokaker. Mange gode på sunnfamilie.net

Bjørnegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 10:17   #216
Isola76
Juniormedlem
 
Isola76 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sverige
Innlegg: 10
Isola76 er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

Er det sant at sukkerfritt sin mørke sjokolade inneholder 1-2 karber pr plate? høres rart ut. hvilke mørke sjokolader (merker) inneholder minst karber? jeg bryr meg ikke om sukkerfrie, vil helst ha minst mulig karber.

Jeg lurer også på hvilken "normal" sjokolade man kan kjøpe som inneholder minst mulig karber.

__________________


Isola76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 06:40   #217
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Isola76, her.

Jeg lurer også på hvilken "normal" sjokolade man kan kjøpe som inneholder minst mulig karber.

Jeg spiser jo ikke sjokolade, men mener å ha lest noe om nye Bocca 70%? Ikke ta det som god fisk, eller sjokolade da, uten å sjekke altså

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 12:15   #218
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Sjokolade 70% +

Dagens innkjøp;

Cloetta Mjølk choklad
53 gram kh per 100. 40 av disse er sukkeralkaholer, dvs net carbs = 13 per 100 gram.
Som noen har skrevet før, detter er malitol med sjokoladesmak

Plamil Mørk sjokolade, 72 %
41,4 gram kh per 100. Bare 0,4 av disse er sukker.
Søtet med xylitol.
Denne innholder ikke melk, egg, animalske produkter, hvete, gluten eller stivelse.

Begge er kjøpt på Mega.

Har ikke smakt disse men av en eller annen grunn så er jeg stadig på jakt etter "lovlig" godteri. Har gått på lavkarbo over en måned og enda ikke spist opp min første plate med Freia 86 %.

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 18:15   #219
bliss
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 25
bliss er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

Er det noen som vet antall karb i Lindt sin 99% sjokolade ? Jeg leter og leter og finner ikke - ikke engang på Lindt's hjemmesider

bliss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 13:10   #220
chbbe
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 64
chbbe er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av bliss, her.

Er det noen som vet antall karb i Lindt sin 99% sjokolade ? Jeg leter og leter og finner ikke - ikke engang på Lindt's hjemmesider

Er det den sjokoladen på linken?

http://www.lindtusa.com/product-exec...e_99_Cocoa_Bar

Klikk der det står "nutritional info (pdf)"

__________________


chbbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 16:51   #221
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Sjokolade 70% +

Jeg skal være bra på felgen før jeg spiser 86% sjokolade, langt mindre 99% sjokolade

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 02:57   #222
bliss
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 25
bliss er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

Mange takk for info om link
Haha Cherry - selvplaging ! nei da, det er bare sådan at jeg fyser aldri på noe søtt men vet at mørk sjokolade er godt for kroppen - i små porsjoner. Syns ikke det er sååå ille da.

bliss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 14:06   #223
Isola76
Juniormedlem
 
Isola76 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sverige
Innlegg: 10
Isola76 er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade 70% +

Fant en test av Plamil. Den fikk ikke spesielt bra kritikk. Syntes du den var god?

http://www.klikk.no/mat/spise/article548850.ece

__________________


Isola76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 14:11   #224
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Sjokolade 70% +

Har ikke smakt på min enda.

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 19:23   #225
Zuma
Medlem
 
Zuma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Der ingen skulle tru... at nokon kunne bu
Alder: 44
Innlegg: 202
Zuma er ny på veien

Sv: Sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg skal være bra på felgen før jeg spiser 86% sjokolade, langt mindre 99% sjokolade

Eeenig!

__________________

Vendepunktet...
- Zuma -
Zuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
85% sjokolade dingpot Atkins kosthold 24 06-08-08 22:35
70 % sjokolade eller kunstig søtet sjokolade? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 11 21-06-07 01:11
Delikat varm sjokolade sufflè Siljevanilje Kake/dessert og snacks 2 17-11-06 22:31
Sjokolade- og mandelkake alá silje Siljevanilje Kake/dessert og snacks 2 17-11-06 20:41
7 gode grunner til å spise sjokolade! Summer Livets lyse side 0 17-09-04 11:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no