Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Fråtsing

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-09, 22:17   #51
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Fråtsing

Dette med hypoklykemi har jeg prøvd og det er leeeenge siden jeg måtte passe meg for rene karbemåltider. Alltid fett eller protein med! Jeg hadde nøtter i veska, proteinbar etc. For g-b jeg krasher med et smell og er ikke noe hyggelig for meg selv eller andre. Og kan ellers konsumere en hel pose snadder på rappen ja.

Ellers om det "hvem må jeg være for å være tynn" tingen har jeg vel opplevd den omvendte siden av. Når man opplever uønsket oppmerksomhet fra det annet kjønn, blir fortalt at man "bare er pen og blond" på jobb og blunker meg til ting (det skal sies at jeg har doktorgrad). DA da hadde jeg en periode da jeg vurderte å "gi meg hen" til de store vektøkningene... Heldigvis fant jeg ut andre måter å takle sånt. Man MÅ ikke være sånn eller sånn, eller gå med utringninger/skjortene åpne eller bli bli knipt i baken av slibrige typer. Man kan faktisk være seg sjøl. Hvem nå det er.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no