Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Velkommen til spørsmål & svar

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-11, 20:45   #676
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Og hos meg skjer det kun en sjelden gang!
Bruker FF.

Var snakk om at om man skrev det siste innlegget på en side, ville neste side dukke opp uansett om det sto noe på den eller ikke. Men det er jo i så fall ikke konsekvent, for det var det jo ikke her, eller?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 20:54   #677
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Og hos meg skjer det kun en sjelden gang!
Bruker FF.

Var snakk om at om man skrev det siste innlegget på en side, ville neste side dukke opp uansett om det sto noe på den eller ikke. Men det er jo i så fall ikke konsekvent, for det var det jo ikke her, eller?

Men NÅ har jeg ikke ekstra side lengre! Kitt fiksa det!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 20:55   #678
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Men NÅ har jeg ikke ekstra side lengre! Kitt fiksa det!

For nå eksisterer jo denne siden faktisk!
Utrolig hva jeg kan brukes til, altså!

Men jeg hadde jo ingen ekstra side!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 18:30   #679
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hei. når folk bruker bakepulver her inne holder det med freia bakepulver? og er det karber i dette? eller skal man velge noe annet?
og vaniljesukker er vel heller ikke så lurt, erstatter man med vaniljepulver da?

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 18:32   #680
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av lizliz, her.

Hei. når folk bruker bakepulver her inne holder det med freia bakepulver? og er det karber i dette? eller skal man velge noe annet?
og vaniljesukker er vel heller ikke så lurt, erstatter man med vaniljepulver da?

Matvareguiden er fin til å finne innhold av karber: http://www.matvareguiden.no/sokemask...r&type=matvare

Vaniljepulver malt med sukrin/sukrinmelis er lavkarbo-vaniljesukker

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 13:44   #681
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

jeg kupper visst denne tråden med alle mine spm jeg .. men her kommer ett til.. har prøvd å søke litt men synes ikke denne søkefunksjonen er så mye å skryte av..

om en hvitvin har 2 g sukker pr liter. hvor mange kh blir det da pr liter??

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 14:15   #682
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av lizliz, her.

jeg kupper visst denne tråden med alle mine spm jeg .. Men her kommer ett til.. Har prøvd å søke litt men synes ikke denne søkefunksjonen er så mye å skryte av..

Om en hvitvin har 2 g sukker pr liter. Hvor mange kh blir det da pr liter??

Ikke så innviklet osm det kan virket!
Riktig svar er 2!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 14:43   #683
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ikke så innviklet osm det kan virket!
Riktig svar er 2!

Men der det ikke mye karbo i druer da?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 14:55   #684
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Men der det ikke mye karbo i druer da?

Mye av det forsvinner i gjæringsprosessen. Det er nærliggende å tro at restesukkeret er det sukkeret som er i vin. Jeg har søkt mye om akkurat dette på nettet, men aldri funnet noe som egentlig motsier at restsukkeret tilsvarer antall karbohydrater.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 15:03   #685
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Mye av det forsvinner i gjæringsprosessen. Det er nærliggende å tro at restesukkeret er det sukkeret som er i vin. Jeg har søkt mye om akkurat dette på nettet, men aldri funnet noe som egentlig motsier at restsukkeret tilsvarer antall karbohydrater.

Åh Men jeg drakk vin i går og føler meg ikke helt god i dag Enda jeg ikke drakk så mye heller. Så er kurert for en stund
Hvorfor tåler man mindre alkohol på lavkarbo?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 15:27   #686
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

spm ang lanlord hermetiske tomater:

Jeg var innom REMA i går og fikk da vite at de skal slutte og føre lanlord, og kun ta inn rema100 merket som sitt billigmerke. Dette er jo da litt kjedelig ettersom det eneste merket jeg har funnet med så lavt kh innhold er lanlord. 1,5 g pr 100 g .. alle andre merkene har jo minst 3 g.. noen som vet om andre butikker som fører lanlord?? middager blir litt snauere uten tomaten

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 19:14   #687
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hmmm, jeg trodde Landlord var Rema sitt billligmerke som nå skiftet navn til Rema, jeg! Må sjekke litt med "min" butikksjef, skjønner jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 19:36   #688
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hmmm, jeg trodde Landlord var Rema sitt billligmerke som nå skiftet navn til Rema, jeg! Må sjekke litt med "min" butikksjef, skjønner jeg!


Er hvertfall 3 g kh pr 100 g i rema100 merket, så om det er tilfellet så har de sluttet å lage den på lanlord måten :P og det er jo litt synd, eller kanskje lanlord sin er feilmerket?

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 19:46   #689
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av lizliz, her.

Er hvertfall 3 g kh pr 100 g i rema100 merket, så om det er tilfellet så har de sluttet å lage den på lanlord måten :P og det er jo litt synd, eller kanskje lanlord sin er feilmerket?

Tomatpureen var jo det, så.....

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 20:45   #690
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av lizliz, her.

Er hvertfall 3 g kh pr 100 g i rema100 merket, så om det er tilfellet så har de sluttet å lage den på lanlord måten :P og det er jo litt synd, eller kanskje lanlord sin er feilmerket?

De har nok tilsatt mindre vann....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 20:54   #691
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tomatpureen var jo det, så.....

Er tomatpurèen feilmerket? :O

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 21:48   #692
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tomatpureen var jo det, så.....

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Er tomatpurèen feilmerket? :O

Her er mailen jeg fikk:

Hei Kitt!

På vårt eksisterende produkt på glass er karbohydratverdien på 12 gram pga en høyere tomatkonsentrasjon enn våre øvrige tomatpureer.
Vi har byttet leverandør for 140 g nå, og vi har nylig deklarert varen på nytt. Karbohydratinnholdet på vårt nye produkt er på 20 g.

Med vennlig hilsen / Best regards

Jeanette Johnsen
Designkoordinator EMV
REMA 1000 Norge AS

Gladengveien 2
0661 OSLO
NORWAY

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 10:37   #693
Sorella
Medlem
 
Sorella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 261
Sorella er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hei dere, og god søndag

Jeg har søkt og søkt, og lest og lest, men finner ikke helt det jeg leter etter
Det er brød/muffins uten meieriprodukter, eller nærmere bestemt kremost eller cc/rømme ol. Har dog litt revet ost.
Men vil likevel bake. Har også "bakepro" og det meste av "lovlig" mel og frø og mandler da

og så må det helst ikke smake eggete

Så, kan dere hjelpe?

__________________
Sorella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 11:39   #694
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Sorella, her.

Hei dere, og god søndag

Jeg har søkt og søkt, og lest og lest, men finner ikke helt det jeg leter etter
Det er brød/muffins uten meieriprodukter, eller nærmere bestemt kremost eller cc/rømme ol. Har dog litt revet ost.
Men vil likevel bake. Har også "bakepro" og det meste av "lovlig" mel og frø og mandler da

og så må det helst ikke smake eggete

Så, kan dere hjelpe?

Leter du etter en spesiell oppskrift eller lurer du på om det du leter etter finnes?
Her er i hvert fall en oppskirft!
Bare gikk inn i oppskriftsforum og så under bakst, jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 12:10   #695
Sorella
Medlem
 
Sorella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 261
Sorella er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Leter du etter en spesiell oppskrift eller lurer du på om det du leter etter finnes?
Her er i hvert fall en oppskirft!
Bare gikk inn i oppskriftsforum og så under bakst, jeg!

Takk!!

Fant den, men lignet litt på en frokostmuffin jeg laga som blei svampete..
Men det var ikke akkurat denne oppskrifta da.
Har funnet et brød av div nøtter, har peanøtter (usalta) og mandler så skal se hva det blir til

__________________
Sorella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 18:05   #696
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hei, håper noen svarer kjapt..

denne sjokoladen, hvor mange karbo inneholder den? noen som tidligere har skrevet at denne innehilder 6,4 g pr 100 gram.. men jeg ser kun 4 kh pr 100 gram.. hvor er de resterende 2,4 grammene som noen andre har funnet?

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 15:29   #697
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Ser ikke noe bedre sted enn å poste spm mitt her jeg.. ( i steden for å starte en ny nråd mener jeg.. selv om jeg spammer denne tråden veeeldig mye for tiden )

jeg har opplevd en del halsbrann eller sure oppstøt om du vil de siste to dagene.. jeg har da spist to ting som jeg tror kan være synderen men likhetstrekkene mellom disse to tingene er ikke sååå mange

ting en dag en: iskrem! laget av eggeplomme, sukrin, vaniljepulver, litt revet tagtose sjokolade og fløte.

dag to ting nr to: boller! lagde fotballfruen sine boller for å teste.. og spiste en liten en, men så kom disse sure oppstøtene igjen.. ganske ubehagelig..
i disse bollene er det en del fiber.. brukte : mandelmel, sukrin, fiberhusk,kardemomme,vaniljepulver,rømme,fløte,smø r,bakepulver

ser jo at begge to har sukrin i seg, men har ikke reagert på dette før. kan det være to helt forksjellige ting? spist for mye is dag en, og masse fiber dag to??

hva tror folk? begge deler var ganske godt altså. men ikke en nødvendighet ( bollene kan jeg fint kutte ut, men ville bare prøve de.. isen derimot!!! nam! flott lørdagsgodt)

så spm her for å oppsummere er igrunn: er det noen ingredienser i disse to oppskriftene som skaper sure oppstøt for noen andre?
( reagerer vanligvis på fet fisk som makrell og sild, men det er jo milevis unna disse oppskriftene :P )

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 19:31   #698
Norway
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 1
Norway er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Jeg vet ikke om dette er det rette stedet å poste dette så flytt det gjerne

Heisann
Jeg har et spørsmål som jeg håper noen her kan svare for meg

Jeg reiser mye til England og skal denne gangen være vekke i ca 3 måneder og pga det så lurer jeg på om det er noen som vet hvor (matvare kjeder) man kan kjøpe lavkarbo mat/ingredienser og hva de heter??
Her hjemme kjøper jeg gjerne "Mølleren's" lavkarbo brød og baker det, men har prøvet å finne (på nettet) tilsvarende i England uten hell.. jeg MÅ ha litt brød hver dag, så jeg har sendt et par poser over sånn at jeg ikke er helt hjelpeløs hehehe

Kan man feks bruke Canderel istedenfor Sukrin?

På forhånd takk for svar

Norway er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 20:43   #699
_sweetie_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: vestlande
Alder: 37
Innlegg: 18
_sweetie_ er på en erverdig vei

trenge hjelp...

hei!

lært ei lekse no ja....

begynnte å bake ei oppskrift her inne, va såsikker på at eg hadde bakro.. men da hadde eg ikkje..
ka annet kan eg bruke i stede???

på forhånd takk fra ei stresset jente..

_sweetie_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 21:01   #700
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg lager dem med philadelfia, synes de blir litt bedre, og holder seg bedre.
Jeg har nå regna nøyaktig ut (gikk til kilden, ikke bare mat på data) fordi jeg også lurt på det selv.
Med philadelfia i røren, så inneholder en porsjon 6,6 g karbohydrater. Det vil si 0,7 gram per lapp om du får ni stykker Det er ganske nice!!

Hei, er det mulig å få en oppskrift på denne?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Svar

Emneord
oppbækking


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pannekaker (og inspirasjon til bruk) dingpot Middag 35 05-01-12 00:46
Påstand Summer Fysisk og mental helse 46 29-04-05 22:36
5 spørsmål, håper på mange svar *Tussi* Ketolysekuren 5 16-04-05 23:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no