Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 18-08-13, 08:26   #9826
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Fiibii, her.

I går nøt jeg et helt nett med blåskjell, med chili, hvitløk, sjalottløk og fløte. Himmelsk!
I dag blir det kylling og blomkålmos med salat og sopp.

Blåskjell

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-08-13, 15:57   #9827
Gekke83
Medlem
 
Gekke83 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 118
Gekke83 er ny på veien

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Idag blir det pizza med laks.

__________________




Gekke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, fase 1
Gammel 18-08-13, 20:10   #9828
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag er det blitt ytrefile med wokgrønnsaker

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 18-08-13, 20:48   #9829
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Sommerkoteletter med hjemmelaga potetsalat og ris

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-08-13, 12:55   #9830
Gekke83
Medlem
 
Gekke83 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 118
Gekke83 er ny på veien

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Kyllingwok, vi må få opp grønnsaksnivået!

__________________




Gekke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, fase 1
Gammel 19-08-13, 13:00   #9831
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag blir det klippfisk med smelta smør, potetsalat og brokkoli

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-08-13, 16:27   #9832
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Fiskesuppe av kokosmelk. (Som jeg vet langaard er så fan av.)

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 19-08-13, 16:34   #9833
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Fiskesuppe av kokosmelk. (Som jeg vet langaard er så fan av.)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-08-13, 18:18   #9834
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Nesten klassisk mozarellasalat:
Bøffelmozarella
Hjemmeavlet tomat
Serranoskinke
Grovkvernet pepper
E.V.O.

Basillikumen glimret med sitt fravær, men jeg ble både mett og fornøyd.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 19-08-13, 20:06   #9835
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Brokkoli/blomkålsuppe med laks.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 20-08-13, 05:31   #9836
Fiibii
Juniormedlem
 
Fiibii sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2013
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 20
Fiibii er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I går ble det lavkarbofisert brennende kjærlighet. Blomkålmos med stekt sopp og bacon. Og rester til lunch i dag.

__________________
*Soon to be formerly fat person*

2003 og 2008
Fiibii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig egenkomponert
Gammel 21-08-13, 15:22   #9837
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I går moussaka med sellerirot og i dag skal vi ha grilla kylling. Kål og løk til begge deler.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 21-08-13, 16:09   #9838
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Jeg hadde ment å lage mandelpanert sei, men det jeg trodde var seifilet, var faktisk seibiff. Aner ikke hvor lenge den pakka har ligget der,lenge siden vi har spist noe slik.. Men jeg fant kyllingfilet i stedet. Så da blir det woket kylling og blomkålris med purre og paprika og chili. Mulig jeg lager noe saus til kyllingen, ellers er smør godt det og.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
Gammel 21-08-13, 16:44   #9839
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

En pakke karbonadedeig og en pose brokkoli ble middagen min i dag

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 21-08-13, 21:48   #9840
Gekke83
Medlem
 
Gekke83 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 118
Gekke83 er ny på veien

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Igår ble det squashpasta med kjøttsaus, idag ble det stekt torsk, imorgen blir det hjemmelaget blomkålsuppe med bacon!

__________________




Gekke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, fase 1
Gammel 25-08-13, 13:41   #9841
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Her blir det helstekt lammelår, dampa grønnsaker, fløtesaus og nypoteter til de som vil ha det.
Til dessert blir det nyplukka jordbær fra egen hage servert med fløte, enkelt og veldig godt.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 25-08-13, 15:13   #9842
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Blomkålsuppe med pepperost og masse vårløk.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 25-08-13, 17:49   #9843
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Grillet hamburger og grønnsaker på spyd.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
Gammel 25-08-13, 18:16   #9844
Gekke83
Medlem
 
Gekke83 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 118
Gekke83 er ny på veien

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Skinkestek med brokkoli og soppstuing

__________________




Gekke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, fase 1
Gammel 25-08-13, 18:24   #9845
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Klippfiskwok

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 25-08-13, 18:26   #9846
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Stekt torsk med ei salig blanding av grønnsaker, hvitløk, chili, fiskesaus og ananas.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 25-08-13, 20:11   #9847
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Laks, reker, løk, kikerter og erter + en sausv soyasaus, østerssaus, sitronsaft og chili.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 25-08-13, 20:36   #9848
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Svinemørbrad, tomater og paprika..

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 25-08-13, 21:49   #9849
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Tacokjøttdeig og guacamole.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 26-08-13, 18:59   #9850
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av smosje, her.

Siden vi noen ganger har litt probs med å finne nye retter/ spennende retter/ raske retter/ enkle retter/ rimelige retter/ flotte retter/ restemat-retter så starter jeg en tråd hvor vi kan fortelle hverandre hva vi skal ha til middag!

Så selv om du en dag synes du er kjedelig i matveien, så sleng inn likevel, for kanskje andre får en kjempegod ide!

Siden det er langt over (normal...) middagstid for de fleste, så begynner jeg tråden med å si hva jeg HADDE til middag

Idag, mandag:

* Hamburger (uten brød!) med smeltet ost, stekt løk, friske grønnsaker, en dæsj tacosaus og noen råstekte tomatskiver med basilikumdryss
* Dessert: Lavkalori/lavfett vaniljeyoghurt med div nøtter på toppen

Håper noen henger seg på fra i morgen!

Høres deilig ut

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no