Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

En hyllest til kroppen

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-05-08, 09:27   #1
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

En hyllest til kroppen

Hva vil DU takke kroppen din for?? Hva er du glad i ved den?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 09:30   #2
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: En hyllest til kroppen

At den klarte å bære fram, og føde, min fantastiske, vidunderlige sønn! Min takknemlighet er grenseløs.

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 09:32   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

JEG vil takke kroppen min for at den er frisk!

Fader så rask den kan være, hvis den bare vil!

Og for at jeg har kiloene mine plassert på de beste stedene,
Rumpa, hoftene og puppene:
THÆNK you, mr body!!

Kroppen min hjelper meg med å stå opp hver dag. Det er jo en bragd i segselv innimellom! Hodet sier NEINEINEI, men kroppen sier JO!

Den sier alltid i fra når jeg gjør noe som ikke er bra for den!
ÆRLIGHET er noe jeg setter stort her i verden se, og der er kroppen min utroooolig flink av seg!

Den er med på stortsett ALT! Utrolig medgjørlig er den.

Nå skal kroppen min bære meg ut av døra og til sykkelbutikken og det må jeg bare si et svæææææææært TAKK og AMEN for!

kroppen!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 10:21   #4
Solstråle
Juniormedlem
 
Solstråle sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Nord-Troms
Alder: 40
Innlegg: 21
Solstråle er ny på veien

Sv: En hyllest til kroppen

Jeg vil takke kroppen min for at den klarer å holde ut med meg uten å bryte helt i sammen... Jeg lover å skjerpe meg og begynne å behandle den bedre. My body is my tempel burde vel være en passende filosofi å leve etter

Så er jeg evig takknemlig for at den har klart å bære frem, og sette til verden mine to flotte jenter.

__________________
Solstråle

...straks klar for Ketolyse...
(må bare avslutte amminga først)
Solstråle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 11:49   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

I dag vil jeg takke kroppen for at den skal være med meg på sykkeltur etterpå
Heia kroppen liksom!!!
Prepare for a nice ass!!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 12:28   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Prepare for a nice ass!!

Sykkelbukse for å hjelpe kroppen litt? God tur!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 14:49   #7
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

jeg vil bare takke kroppen for at den klarer mer enn jeg selv tror.... blir stadig mer overrasket over kroppen jeg....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 17:12   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

kroppen er pretty amazing!!!
verdens smarteste omtrent

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 18:52   #9
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: En hyllest til kroppen

Jeg vil takke kroppen min for at den holder seg gående! Jeg har et helt utrolig immunforsvar, som jeg ikke selv forstår! En liten forkjølelse er borte neste dag, uansett!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 21:38   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

Jeg takker kroppen min for at den er så vakker om dagen
Jeg blir helt forelska, jeg

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 21:50   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

Jeg har sexappeal om dagen, en sprø mann jeg kjenner sa til meg i dag "I'm in love with your boobs" i dag da jeg traff han på gata Hohoho, takk fine kroppen, for at du er så fiiiin!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 07:09   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

De siste dagene så har jeg godtatt kroppen min for det den er. Og da blir den bare enda finere! Rart liksom..
Føler meg fin og flott og jeg er ikke tjukk, sånn som jeg har trodd i alle år
Og det finnes faktisk andre folk enn jeg som synes at kroppen min er attraktiv!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 10:18   #13
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

Såååå flott
Jeg har også en faboulus kropp for tiden (men stavingen min er det verre med )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:35   #14
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

Må ikke stave for mye da blir vi FOR fine liksom!! ajaj.
det er ikke trygt

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 13:56   #15
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: En hyllest til kroppen

Jeg vil takke kroppen min for at den har hjulpet meg fra syk til frisk! på gode, flinke og samarbeidsvillige kroppen

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 19:40   #16
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: En hyllest til kroppen

Jeg vil takke kroppen min for at den fortsatt er der jeg...Etter at jeg har neglisjert den, slengt dritt til den i speilet hver dag, og hata den i alle år....

Det gjør jeg ikke lenger

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:03   #17
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: En hyllest til kroppen

Åå Hyper!

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:02   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Jeg vil takke kroppen min for at den fortsatt er der jeg...Etter at jeg har neglisjert den, slengt dritt til den i speilet hver dag, og hata den i alle år....

Det gjør jeg ikke lenger

Dette var godt å lese

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:59   #19
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

YEAH!! go hyper, sier jeg da!!
Amazing

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 00:16   #20
Ninetter
Juniormedlem
 
Ninetter sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 41
Ninetter er på en erverdig vei

Sv: En hyllest til kroppen

Jeg vil takke kroppen min for at den finnes der under hodet mitt Uten den kunne jeg ikke gjort tingene jeg elsket, eller kjærtegnet de jeg er glad i.. uten kroppen finnes ikke jeg, uten kroppen finnes ikke mine følelser mot de jeg elsker..

Jeg vil takke kroppen min fordi den gir meg mulighet til å elske min neste..

Klissete, men kroppen min er fantastisk uansett om jeg hater hvordan den ser ut, jeg elsker kroppen min!^^

__________________
Lykkelig



Ninetter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 00:44   #21
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: En hyllest til kroppen

Ernte no klissete med det!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Tror du det finnes engler? mofe Generell diskusjon 302 20-08-07 08:09
Om idiot-kurer, og hvorfor en tyr til sånne. musikeren Lavkarbo generelt 22 28-03-06 20:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no