Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Anbefalt drikke med 0 karb?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-01-09, 20:56   #1
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Anbefalt drikke med 0 karb?

åh, det er så vanskelig å finne drikke uten 0 karb!
halvparten er umerket også! er ikke det ulovlig eller noe?

btw, jeg liker ikke vann uten kulsyre (helst med smak også)

til daglig drikker jeg pepsi max og farris bris (mango papaya)

er det mange som merker "stangering" i vektnedgangen pga søtstoffet i feks pepsi max?

takk

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:01   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Hva med å investere i en slik brusmaskin og ha en dasj sitronsprut oppi?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:02   #3
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Har samme problem som deg. Sliter veldig med å drikke vann. Tvang i meg vann under et svangerskap så nå blir jeg kvalm av vann med mindre jeg er veldig tørst. Håper liksom på at det skal gå over.

Drikker Pepsi Max jeg også og stagnerer heldigvis ikke på grunn av det. Drikker også litt Fun light peach icetea. Ellers har jeg blandet litt fun light saft inn i vann for å få en liten bismak. Skulle ønske jeg fant drikke uten aspartam for det vil jeg egentlig ikke drikke.

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:21   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Opplever ikke vektstagnasjon pga. pepsimax, men jeg får et vannvittig søtbehov ved inntak av søtstoffer. Vi bare ha mer

Hva med å ha i f.eks: sitronskiver, limeskiver, agurk osv. i vannet. Det blir en ekstra piff på vannet da.

Husk at dere ikke skal styrtdrikke, men supe jevnt utover dagen. Og så kan dere øke litt etterhvert.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:29   #5
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Om du har ei stor vannmugge kan du putte alle mulige greier oppi vannet Hel chili eller jordbær er heller ikke så dumt
Ville investert i brusmaskin om jeg var deg, QueenConnie

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 22:31   #6
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Prøver ut agurk nå... takk for tipset Gerd

Liker ikke sure ting i vannet, men agurk var faktisk ikke så ille. Kanskje jeg får i meg litt mer vann nå

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 22:35   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Fersk ingefær og pæreskiver er også godt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 23:10   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Og ha en sånn stor imsdalflaske stående ved der du befinner deg. Ta en slurk i ny og ne bare, så får man i seg utrolig mye over tid. Også blir man avhengig, tro det eller ei

Har dere borrevann? Der jeg vokste opp hadde vi det, og jeg klarte virkelig ikke å drikke vannet hjemme. Så flyttet jeg for meg sjøl, og oppdaget at vannet der smakte mye bedre. Så om dere bare har borrevann eller annet "flatt" vann, finn noen som har bedre og få fyllt opp en kanne eller to. Eller kjøp en fem-liter. Det billige på rema er ikke så ille.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 07:42   #9
manikken
Medlem
 
manikken sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: østlandet
Innlegg: 150
manikken er ny på veien

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

BonAqua med sitronsmak eller bringebær er godt og uten søtningsstoff...

__________________

start: 28.nov 2008

manikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 09:41   #10
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Det finnes en blåbærjuice LIGHT på Coop Obs, som har 0gr

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 09:47   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Det finnes en blåbærjuice LIGHT på Coop Obs, som har 0gr

Coop fikk endel pes for noen måneder siden for å ikke oppgi rett sukkerinnhold i jucene sine, er det rettet nå? hvis ikke vet jeg ikke om det som står på den er helt til å stole på...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 10:10   #12
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Coop fikk endel pes for noen måneder siden for å ikke oppgi rett sukkerinnhold i jucene sine, er det rettet nå? hvis ikke vet jeg ikke om det som står på den er helt til å stole på...

Oi.... Det vet jeg ikke.... Har heldigvis ikke drukket noe særlig av den....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 10:31   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

De unnskyldte seg med at de med karbohydrater mente rent sukker.. Noe mattilsynet naturlig nok ikke syns var en holdbar unnskyldning
Hvis den er light og har mest blåbær er det vel ikke den væreste siden blåbær ikke har så mye karber. De værste var vel de tropiske.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 12:30   #14
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

De unnskyldte seg med at de med karbohydrater mente rent sukker.. Noe mattilsynet naturlig nok ikke syns var en holdbar unnskyldning
Hvis den er light og har mest blåbær er det vel ikke den væreste siden blåbær ikke har så mye karber. De værste var vel de tropiske.

De har to forskjellige blåbær juicer. EN med ca 10gr tror jeg og den light-varianten med 0gr... Men det er ille hvis man ikke kan stole på den da....

Vi skulle hatt en sånn karbomåler... En slags alkotest hvor vi kunne puste i et rør og få svar på hvor mange karber vi har i magen

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 12:51   #15
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

De har to forskjellige blåbær juicer. EN med ca 10gr tror jeg og den light-varianten med 0gr... Men det er ille hvis man ikke kan stole på den da....

Tøv uansett. Blåbær inneholder 10 gram sukker per 100 gram uansett. Det er ikke mulig å komme unna.

danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 12:53   #16
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Tøv uansett. Blåbær inneholder 10 gram sukker per 100 gram uansett. Det er ikke mulig å komme unna.

Spørsmplet da er vel om det er blåbær eller bare smakstilsetning i den lighten.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 12:59   #17
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Spørsmplet da er vel om det er blåbær eller bare smakstilsetning i den lighten.

tviler veldig sterkt på at de har pressa ekte blåbær og hatt oppi

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 13:01   #18
Kathrine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 12
Kathrine er på en erverdig vei

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Jeg sliter med det samme... Kan man drikke fun light saft? Helt avhengig av det

Kathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 13:24   #19
klarasophie
Juniormedlem
 
klarasophie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ålesund
Alder: 54
Innlegg: 49
klarasophie er på en erverdig vei

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Jeg drikker fun light saft, har gjort det hele tida, som regel flere glass om dagen, har ikke stagnert for det.

klarasophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 13:37   #20
Kathrine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 12
Kathrine er på en erverdig vei

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Ok, tusen takk

Kathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 14:14   #21
Lines
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 26
Lines er på en erverdig vei

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

Vann med vaniljestang oppi er kjempegodt,litt søtt
Vet ikke hvordan det er med karb.innhold da
Men trengs ikke mye så ille kan det uansett ikke være. Fikk det hos frisøren min en gang,kjempegodt.
Ha deti en stor mugge og setti kjøleskap,la vaniljestangen(innholdet) ligge en stund og trekke inn i vannet

__________________


Lines er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 16:47   #22
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

tusen takk jenter i boka til torkil, står det att det er fullt lov å drikke pepsi max. osv..

skal prøve å ikke drikke pepsi max en stund, og så gradvis putte det inn i hverdagen. for å se om det blir noe stangering i vekttapet

hvor får man tak i sånn brusmaskin da? og hvor mye koster det?
mener jeg har sett en reklame en stand..

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 00:45   #23
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

finner virkelig ikke sånn maskin jeg altså! haha^^
jeg må virkelig søke feil på kvasir/google.

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 09:12   #24
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

har det på el-kjøp hvertfall..

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 09:38   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Anbefalt drikke med 0 karb?

http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/sea...ery=sodastream

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...0AAAEVPMkcpvAs

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
15 karb per dag? LilNoor Ketolysekuren 11 07-01-10 18:15
Karb. i Cappuccino? Gunhild Ketolysekuren 13 14-01-08 21:10
Hva er anbefalt fettprosent? KrissiFontaine Lavkarbo generelt 3 21-11-07 10:15
Angående spisedag...anbefalt i artikkel i M & H. Borealis Lavkarbo generelt 8 12-11-06 10:14
Karb i hjertesalat? nita58 Ketolysekuren 2 04-10-06 12:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no