Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Takk - Støttemedlem

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-04-07, 09:02   #126
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Takk - Støttemedlem

Jeg er positiv til å bli støttemedlem hvis dere er litt tålmodige med meg (1-2 måneder)

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 10:32   #127
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Syns fortsatt det er veeeldig tungvint å betale her jeg Mulig jeg har veldig vanskelig for det da men syns ikke paypal er enkelt heller... har brukt den før, men finner ikke helt ut av det plutselig.

Håper på enklere betalingsmåte snart, så jeg kan bli støttemedlem igjen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 12:31   #128
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takk - Støttemedlem

Jeg fulgte fremgangsmåten beskrevet tidlig i tråden her (burde kanskje lest flere sider først?) og betalte inn i midten av august (14. eller 15). Det ser ikke ut som støttemedlemsskapet mitt er registrert ennå. Kan noen ta en titt og finne ut hvorfor?

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 12:37   #129
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Fint at denne tråden kom opp igjen, da fikk jeg en liten påminnelse..

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 22:23   #130
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Dytter igjen på denne tråden jeg.... vil så GJERNE bidra litt! men... syns det er vanskelig og tungvint. Ønsker meg fortsatt en enklere måte å betale på. Nå er det så mange nye medlemmer også, innbiller meg flere hadde betalt litt hvis det var enklere.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 22:38   #131
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takk - Støttemedlem

Jeg bruker Paypal mye til forskjellige ting på nettet, så i kveld har jeg også blitt støttemedlem.

Takk for påminnelsen, Distrea

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 13:24   #132
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Dytter igjen på denne tråden jeg....
Nå er det så mange nye medlemmer også, innbiller meg flere hadde betalt litt hvis det var enklere.

Synd om det er det som hindrer noen i å bli støttemedlem. Noen har kanskje problemer med Paypal..

Send en PM til HP/Lise, så kanskje det finnes en enklere måte å gjøre det på...
De kan ikke å lese alle innlegg, så ikke sikkert de ser dette...

PS.Eller les de første innleggene i denne tråden, så finner du bla et ktonr. Antar det fortsatt kan brukes.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 02-10-07 kl 13:43.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 13:48   #133
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Synd om det er det som hindrer noen i å bli støttemedlem. Noen har kanskje problemer med Paypal..

Send en PM til HP/Lise, så kanskje det finnes en enklere måte å gjøre det på...
De kan ikke å lese alle innlegg, så ikke sikkert de ser dette...

PS.Eller les de første innleggene i denne tråden, så finner du bla et ktonr. Antar det fortsatt kan brukes.

Jeg bruker Paypal kun til dette forumet, så når jeg skal betale igjen har jeg glemt hvordasn det var igjen.... derfor er det enklere å la det være
HP- var for en stund siden inne på tanken og drev å skjekket ut muligheten for å betale med SMS.. det hadde vært topp om det ble så enkelt

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 13:51   #134
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Dette kontonr. brukte jeg da jeg betalte via nettbank.Enkelt nok det.
Send en PM til Lise eller HP når dere har betalt. Da ordner de med støttemedlemsfunksjonen.

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP
Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.

Mottaker:

Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen

--

Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.

Beløpet er helt valgfritt.


Sist redigert av HP : 13-02-18 kl 19:44. Årsak: Byttet kontonummer, nevnt vipps
Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 13:59   #135
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Dette kontonr. brukte jeg da jeg betalte via nettbank.Enkelt nok det.
Send en PM til Lise eller HP når dere har betalt. Da ordner de med støttemedlemsfunksjonen.

takk snuppa skal gjøre det neste gang jeg er inne på nettbanken.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:14   #136
Esselte
Juniormedlem
 
Esselte sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Norge
Innlegg: 12
Esselte er på en erverdig vei

Sv: Takk - Støttemedlem

Hvor mye betaler dere da?

__________________



Esselte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:19   #137
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Jeg betalte 100 kr og ble støttemedl for et år.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:23   #138
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

hehe, Det var ikke mye Gerd Men du bidrar med så mye her inne at du fortjener litt rabatt

Jeg kommer til å betale etter satsene som er : 50 kr, kvartalet... syns nå det var billig å jeg.. 200 for ett år? betaler til uka

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:32   #139
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

hehe, Det var ikke mye Gerd Men du bidrar med så mye her inne at du fortjener litt rabatt

Jeg kommer til å betale etter satsene som er : 50 kr, kvartalet... syns nå det var billig å jeg.. 200 for ett år? betaler til uka

Jeg visste ikke hvor mye jeg skulle betale, så jeg heiv inn 100 kronasjer.. Men jeg står registrert for et år... Skulle bare vært en halvår egentlig... Hmmm... Jeg burde jo betalt dobbelt,jeg da... Som omtrent har flytta inn

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 14:01   #140
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

da har jeg rota meg til å betale litt igjen. fra nettbanken denne gang... da jeg ikke liker paypal

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 12:38   #141
mocca75
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 48
Innlegg: 43
mocca75 er på en erverdig vei

Sv: Takk - Støttemedlem

ja flott tilbud....

__________________


mocca75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 12:01   #142
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Obs...dette har jeg glemt, men nå kommer det litt til "julepynten" her inne

Vet ikkke hva jeg skulle gjort uten forumet...Lise og HP; TAKK!Og moderatorer; TAKK!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 09:05   #143
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Dette er noe jeg mer enn gjerne støtter opp om - hva skulle vi gjort uten dette forumet???

Takk for super innsats til HP, Lise og alle moderatorene

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 11:31   #144
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Nytt år og nye muligheter, for gamle og nye medlemmer.

Skal vi støtte opp om forumet litt igjen?

Mange er støttemedlemmer, og mange har sikkert lyst til å bli det. Det koster helt sikkert litt å drive dette, både av personlig innsats og andre ressurser....

Og setter vi pris på Forumet? JAAAA....!!!!

Takk igjen til ledelsen og moderatorene for super innsats til felles glede.

Noen som har problemer med innbetalingsmåten? Spør da vel...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 01:22   #145
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Takk - Støttemedlem

Takker HPW og dere andre som står på.
Har akkurat betalt inn et beløp som tilsvarer 1 kr pr dag .
Og oppfordrer alle til å gjøre det samme.
Har lest mye bra her inne, og er det en dårlig dag så tar jeg en tur inn og leser innlegg. Folk her inne er så steika trivelig, vennlig og oppmuntrende med hverandre.
Og er det en skikkelig dårlig dag så blar jeg litt på vitsesida.

Ha en fin dag
Mvh Grovsus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 21:05   #146
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

som lavkarbo.no-avhengig så måtte jeg jo bare støtte!
Helt supert å få snakke med folk som er i/har vært i samme båt!!
For ikke å snakke om støtten og alle tipsene man får her inne!!
Kunne ikke vært uten

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 23:42   #147
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Takk - Støttemedlem

Regner med at kontonummeret som er opplyst her fungerer enda... eller?
Må bare vente på lønninga den 30., så er jeg med!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 23:48   #148
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Regner med at kontonummeret som er opplyst her fungerer enda... eller?
Må bare vente på lønninga den 30., så er jeg med!

Brukte pay-pal, det gikk av seg selv egentlig...

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 22:58   #149
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

skal få somlet meg til å betale jeg og... snart

BUMP

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 16:04   #150
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Fikk en melding for en stund siden med påminnelse ... og endelig i dag har jeg fått betalt støttemedlemskap for nok et år
God følelse!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Takk Drs. Atkins and Agatston Nille Artikler 0 25-05-04 13:04
Takk til HP, Lise og Fedonisten for åndelig påfyll! Zoë Livets lyse side 4 13-05-04 11:29
Takk!! Nooria Generell diskusjon 1 23-04-04 23:23
Må bare si Tusen takk!!! cathrine Induksjonen 1 03-03-04 19:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no