Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Frukt

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-06-11, 10:47   #1
ibsan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 38
ibsan er på en erverdig vei

Frukt

Er det noen frukt man i det hele tatt kan spise?

Ser at det meste har ganske mye karbo i seg. Skal snart på togferie i 3 uker så trenger liksom noen raske og billige løsninger når jeg ikke har tilgang til kjøkken hele tiden.

Brokkoli er selvsagt godt. Det samme er blomkål. Jeg spiser også litt bær hver dag, men dette er ikke like lett å transportere med seg på togreiser rundt omkring i Europa...

Har dere noen tips til enkle og rimelige løsninger som fyller dere opp (og som nødvendigvis ikke behøver et velfylt kjøkken for å lage)?

ibsan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo- under 40 g karbo dagen Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:55   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Frukt

Du har egenkomponert som filosofi og bestemmer helt selv om du vil spise frukt, men særlig lavkarbo er det ikke! Ikke noen av dem, desverre!

Det skal finnes noen tråder her inne om laaaange togturer etc og hva man evnt kan ha med seg.

Lang busstur
Lang togreise
Lang togtur
Telttur
Camping
Turmat
Fjelltur

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 11:01   #3
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Frukt

Jeg spiser en grapefrukt av og til, 6,8kh per 100g. Ellers er rabarbrastilker greie å ha med

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 12:11   #4
ibsan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 38
ibsan er på en erverdig vei

Sv: Frukt

Jeg har helt glemt å legge inn hvilken diett jeg går på! Jeg går på lavkarbo- fikset det nå!! Takk for påminnelsen!

Tenkte at det nok ikke var noe frukt jeg kunne spise, men men!
Tusen takk for linkene! Her skal det leses og planlegges!

ibsan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo- under 40 g karbo dagen Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 12:57   #5
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Frukt

Hei,
Lavkarbo er en paraplybetegnelse på karboreduserte kosthold med ett inntak fra tilnærmet null til 150 g kh pr dag.
I nybegynnertråden finner du en utdypet definisjon på lavkarbo samt link til en genial brosjyre ’LCHF på 3 minutter’ - mange printer ut og henger den på kjøleskapet. Den minst restrektive lavkarboretningen, Frdon Lindberg, tillater noe frukt.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
frukt, grønnsaker, mellommåltid


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk! Iset Lavkarbo generelt 94 18-09-10 00:36
Frukt? kamp Lavkarbo generelt 3 11-04-10 23:14
Frukt anette76 Fase II 0 18-01-10 09:29
ja og nei frukt? leni Spørsmål og svar 4 23-05-07 12:39
Frukt nøtta Lavkarbo generelt 30 25-05-06 14:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no