Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Afrikansk Mango + metasomething

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-02-12, 12:33   #1
irene2503
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 3
irene2503 er på en erverdig vei

Afrikansk Mango + metasomething

Jeg greide å være dum å bestille afrikansk mango og noe metabeta greier på nettet i dag! Selvom det allerede har vært avslørt lenge at hele greia er en stor scam, hvor de sender deg masse greier som du må betale for selvom du egentlig bare ville ha en gratisprøve måned. Fikk ikke med meg det før etter jeg hadde bestilt så revet med som jeg ble.
Har seff allerede sperret kortet og avbestilt videre produkter.
Men det jeg lurer på er om selve pillekuren fungerer? Og er det noen som har bestilt dette og faktisk fått pillene i posten? Har dere prøvd kuren? og fungerer det? Eller er aaalt snakket om afrikansk mango bare en eneste stor scam?
Er fortsatt nysgjerrig

irene2503 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spiser det jeg vil Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 16:23   #2
milla84
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 26
milla84 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk Mango + metasomething

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44913

milla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 17:16   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Afrikansk Mango + metasomething

Afrikansk mango selges faktisk på iherb.com også og der omtales den som fungerende for noen og ikke-fungerende av andre. Jeg lurer på hvorfor afrikansk mango liksom skal være så mye mer spesiell enn annen mango/frukt, jeg. Jeg vet Noni er litt spesiell, det tror jeg faktisk den er, men når denne markedføres så slibrig tviler jeg på at denne har noe for seg ellers ville den blitt solgt uten behov for reklame. Jeg kjøper ikke "slike ting" uten å ha lest mye først fra forskjellige kilder og blitt overbevist, av reelle erfaringer og fakta, ikke reklame.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 18:54   #4
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Afrikansk Mango + metasomething

Verden vil bedras..

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 20:49   #5
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Afrikansk Mango + metasomething

Ingen vil bedras. Men noen vil bedra de godtroende fordi de synes penger er viktigere enn ærlighet.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 02:19   #6
karo04
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 1
karo04 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk Mango + metasomething

Opprinnelig lagt inn av irene2503, her.

Jeg greide å være dum å bestille afrikansk mango og noe metabeta greier på nettet i dag! Selvom det allerede har vært avslørt lenge at hele greia er en stor scam, hvor de sender deg masse greier som du må betale for selvom du egentlig bare ville ha en gratisprøve måned. Fikk ikke med meg det før etter jeg hadde bestilt så revet med som jeg ble.
Har seff allerede sperret kortet og avbestilt videre produkter.
Men det jeg lurer på er om selve pillekuren fungerer? Og er det noen som har bestilt dette og faktisk fått pillene i posten? Har dere prøvd kuren? og fungerer det? Eller er aaalt snakket om afrikansk mango bare en eneste stor scam?
Er fortsatt nysgjerrig

hva het siden du bestilte fra?? redd for at jeg kan ha gått i samme fella..

karo04 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: grete rode Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 02:09   #7
Naiv
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 2
Naiv er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk Mango + metasomething

Hei.
Jeg er redd for at jeg er gått i samme felle selv! Burde skjønt at man ikke skal bestille ting fra nettet....

Har ikke fått noen varer i posten enda, men er blitt trukket for produktene på kontoen min. Fikk aldri noe kvittering etter bestillingen, finner ikke nettsiden lengre, og har heller ikke noen e-mailadresse eller et telefonnummer jeg kan ringe til.
Hvordan avbestiller man hele greia? Og er det mulig å få pengene tilbake?

Naiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 15:42   #8
viva-64
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 1
viva-64 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk Mango + metasomething

hej på dig ! sitter i sverige och känner mig dum!!
Har också köpt detta paket afrikansk mango och ngt metabil...
Har tappat bort telefonnummert dit och företagets namn...
De har börjat dra pengar från mitt visa och utan att jag har fått en enda sak . Du vill möjligtvis inte hjälpa mig med företagets telenummer dit du ringde och avböjde vidare beställningar och vad de heter??? snälla!!
Ska aldrig mer gå på ngt sådant.
hilsen fra viva-64

viva-64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 18:18   #9
snne
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 2
snne er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk Mango + metasomething

Har også prøvd å bestille dette! fikk en forsendelse, men etter dette stanset det! har nå sperret mitt mastercardm der jeg fortsatt blir trekt 1100,- i mnd og mer! hva skal man gjøre? hva gjorde du?

snne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 18:24   #10
snne
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 2
snne er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk Mango + metasomething

hei! ser et tlf nr på boksen med afrikansk mango, dette kan kanskje hjelpe? 1-888-563-0374! og www.africanmango.com.

snne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
afrikansk mango, funksjon, piller, svindel, vektreduksjon


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Afrikansk mango Lunaluna Generell diskusjon 112 01-06-12 13:17
Mango-is! Sivensvans Kake/dessert og snacks 6 16-06-10 22:37
Afrikansk lammegryte trillian78 Middag 4 26-12-08 13:48
Hva er GB på mango? Lollypop! Dr Lindbergs 4 18-11-07 01:46
Mango-ostekake? nalana Kake/dessert og snacks 0 29-07-06 17:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no