Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvor mye karbo er det i mørk sjokolade? Noen som vet?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-05, 12:17   #1
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Hvor mye karbo er det i mørk sjokolade? Noen som vet?

Jeg så mørk sjokolade i hyllen på Ultra, både 70% og 86%. Det sto ikke noe om karbohydratinnhold på pakkene. Er det noen som vet hvor mye sjokoladene inneholder?

Husker ikke merket, da, men de var pakket inn i brun papp (nesten som en flat eske) og så sto merkenavnet med hvit skrift.

Noen som kan hjelpe?

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 16:41   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

De fleste ligger på rundt 39 karber pr 100 gram. Iallefall Freia sine Dark sjokolader. Lindt ligger litt lavere. De bruker mindre tilsetningstoffer enn Freia og er mindre "søt".

Her er næringsinnhold Lind Excellence Madagaskar 70% - 100 gram

Total: 550 Fat:43 383 71% Sat:25 225 41% Poly:2 14 2% Mono:14 128 24%Carbs:38 130 24% Fiber:5 0 0%Protein:8 30 6%Alcohol:0 0 0%

Dvs. 550 kalorier, 33 netto karber, 43 gram fett 8 gram protein.
Det er 3.3 karber pr 10 grams rute.

Her er data på Lindt Excellence 85%

Total: 525 Fat:45 405 77% Sat:28 248 47% Poly:2 16 3% Mono:15 135 26%Carbs:28 80 15% Fiber:8 0 0%Protein:10 40 8%Alcohol:0 0 0%

Dvs. 525 kalorier, 20 netto karber, 45 gram fett 10 gram protein.
Det er 2 karber pr 10 grams rute.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 20:01   #3
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Freia har også kommet med en 86% mørk sjokolade som inneholder 19 gram karber per 100g, og den smaker ikke så verst heller, og er halvparten av prisen til Lindt excellence (selv om denne er noe bedre på smak). Hadde den på Maxi i Olso (bjølsen).

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 20:05   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av dingpot

Freia har også kommet med en 86% mørk sjokolade som inneholder 19 gram karber per 100g, og den smaker ikke så verst heller, og er halvparten av prisen til Lindt excellence (selv om denne er noe bedre på smak). Hadde den på Maxi i Olso (bjølsen).

Hva heter den?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 20:11   #5
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Freia Premium DARK 86% cocoa


__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 20:49   #6
Roy82
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 67
Roy82 er ny på veien

hvor mange ruter tar dere om dagen? (freia dark 70% 3.9 karb pr rute)

Roy82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 21:13   #7
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Prosentandelen som blir reklamert med er andelen kakaostoffer, altså rene kakaobønner. Det er nok litt karbohydrater i bønnene, men dette er forsvinnende lite. Derfor kan du gå ut fra at med 70% sjokolade vil det være 30% sukker - altså 30 gram på 100 gram. Hvis du på Atkins ikke skal spise mer enn 20 gram karber i løpet av en dag (er det riktig tall?), kan du altså spise 2/3 av sjokoladen hvis du er helt sikker på at du ikke får i deg kabohydrater av noe annen mat.

Hvor mange biter du kan spise avhenger altså av hva annet du spiser i løpet av dagen, og hva din diett tillater.

Og når Freia ligger på nesten 40% karber (se nilles post), betyr det at deres 70% egentlig ville være mer korrekt kalt 60%.

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 13:48   #8
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Takk for svarene!

Takk skal dere ha! Tror jeg holder meg unna den som ikke hadde innholdsdeklarasjon. Fant sukkerfri belgisk sjokolade på en helsekostbutikk i går, og den var ganske god. Regnet ut at den inneholdt 1,6 karber pr. rute. Fant også en liten mørk sjokoladebar med appelsinsmak, og den inneholdt 8 karber totalt (veide 20 gram).

Skal spare karber til en slik nå på lørdag. Tenk å få spise en HEL sjokolade helt alene, da!

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 13:54   #9
Pianoman
Medlem
 
Pianoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bærum
Alder: 48
Innlegg: 102
Pianoman har en fantastisk aura rundt segPianoman har en fantastisk aura rundt seg

Atkins sjokolade da?

Fant et par utgaver av Atkinssjokolade på 7 eleven. Er de skumle? Den ene som bare var ren sjokolade var ganske god..

Pianoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 16:13   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det eneste som er skummelt med de er at man kan bli litt løs i magen men du skal ikke spise de på induksjonen, men en innimellom etter induksjon er vel ikke så ille?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 19:47   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Pianoman

Fant et par utgaver av Atkinssjokolade på 7 eleven. Er de skumle? Den ene som bare var ren sjokolade var ganske god..

Den som er "ren sjokolade" (Endulge) passer ikke for fase 1, - men for 2,3 og 4.
De andre "advantage" er OK.

Men så var det maltitolen da... Nå er tålegrensen min så lav at jeg ikke kan spise 1/2 Hazelnut Crunch uten å få vondt i magen .....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-03-05, 01:23   #12
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Den med mint er helt nydelig,men til den prisen kjøper jeg heller Freia Dark,og ikke minst pga maltitolen..Men innstillingen min nå er,keine sjokkis!Når tante rød kommer kan det diskuteres,men ser at isbilen selger sukkerfri is..Vel og merket søtet med aspartame..Men jeg reagerer ikke på det,sånn sett,men e-stoffer er ikke bra.Synes nå jeg da..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-03-05, 02:29   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille


Men så var det maltitolen da... Nå er tålegrensen min så lav at jeg ikke kan spise 1/2 Hazelnut Crunch uten å få vondt i magen .....

Jeg tok en bit på 1/5 eller der omkring her om dagen... ble kjempekvalm og ble skikkelig rar i magen! Jeg skulle på date... han hadde lagd mat, men jeg greide ikke å spise noe... ALDRI mer Advantage Bar... tror jeg... (toleransen min har blitt bedre før etter en "nulltoleranse"-periode, men akkurat nå orker jeg ikke tanken på en Atkinsbar...)

Jeg spiser heller litt Lindt 70% eller Confecta sin 70% som er veldig god den også - og så tar jeg noen valnøtter til. NAM!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 09-03-05, 06:54   #14
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Aline

det eneste som er skummelt med de er at man kan bli litt løs i magen men du skal ikke spise de på induksjonen, men en innimellom etter induksjon er vel ikke så ille?

Aha! Det var DET som gjorde at jeg ble kjempe kvalm og måtte på do 3 ganger før jeg gikk og la meg! Jeg var trøtt i gårkveld, og gnoflet i meg en halv Freia Dark. Det gjør jeg altså ALDRI mer!

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-05, 08:23   #15
lillemy
Medlem
 
lillemy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 98
lillemy er ny på veien

Freia sin 70% er ikke det bare 70% i det laget rundt sjokoladen og 30% inni?

Synst det er ganske villedende å skrive 70% utenpå pakken da.

Jeg merker at jeg stopper å gå ned i vekt når jeg spiser sjokolade eller bars. Så jeg prøver å holde meg unna, men i helgene blir det litt.

__________________
lillemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 09-03-05, 08:32   #16
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Det er villedende av Freia å kalle den 70% ja, helt enig. Jeg synes 86% sjokolade smaker overraskende godt nå, før syntes jeg den var så bitter og ekkel...Rart hva man venner seg til. To ruter sjokkis og en neve peanøtter er jo himmelsk!

  Svar med sitat
Gammel 09-03-05, 09:39   #17
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Stakkars dere som reagerer så vanvittig. Jeg reagerer veldig på Cavalier-sjokoladen, men kan spise en halv stor plate (50 gram) før jeg merker noe. Advantage barsene har jeg ikke merket NOE på, spiste 2 stk på samme dag en gang, og de små sjokoladene merker jeg heller ikke noe på, om jeg spiser en hel.

Freia 70 % har vært oppe i forbrukerrådet, de fikk beskjed om å endre på pakken. Men så langt tror jeg ikke det er blitt gjort...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-03-05, 12:16   #18
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Vil bare tipse om en mørk sjokolade som jeg synes er veldig god og som såvidt jeg ser inneholder under 2 karber per plate (75 gram): Dietorelle Light, Dark. Vet ikke hva den koster i Norge, men i Sverige koster den 11,90 SEK.

Den er søtet med maltitol og inulin så den er sikkert ikke særlig gunstig for de som reagerer på det... Men for oss andre
Smaken er som Freia kokesjokolade så den passer fint for meg som er relativt kresen på sjokolade (Advantage barene er gode, men ikke Endulge synes jeg)

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 14-03-05, 13:39   #19
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe

Vil bare tipse om en mørk sjokolade som jeg synes er veldig god og som såvidt jeg ser inneholder under 2 karber per plate (75 gram): Dietorelle Light, Dark. Vet ikke hva den koster i Norge, men i Sverige koster den 11,90 SEK.

Den er søtet med maltitol og inulin så den er sikkert ikke særlig gunstig for de som reagerer på det... Men for oss andre
Smaken er som Freia kokesjokolade så den passer fint for meg som er relativt kresen på sjokolade (Advantage barene er gode, men ikke Endulge synes jeg)

Hei
Kan jeg spørre hvordan du "leser" 2 karber?
Jeg leste bakpå denne sjokoladen tidligere i dag og så følgende info: 75g: Kolhydrater: 26,2 g varav of which. Leser man ikke 26,2g karbo?

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-03-05, 15:42   #20
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Nei... så vidt jeg har fått med meg så kan man trekke fra sukkeralkoholene (polyalcohols)... og da blir det lite igjen Men for all del, hvis jeg tar feil; correct me anyone!! Men jeg tror det er sånn altså...

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 14-03-05, 15:51   #21
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Stemmer det

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 14-03-05, 16:37   #22
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

*puster lettet ut*

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 14-03-05, 17:30   #23
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Så flott dah! Men hvordan regner man du dette?
Kjøpte m en sjokolade for sikkerhets skyld kan du si

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-03-05, 17:43   #24
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Det står bak på pakken:

Carbohydrates: 26,2 of which
Sugars: 1,5 g
Polyalcohols: 24,7 g
Og det betyr at en sjokoladeplate = 1,5 g kh (26,2 - 24,7)
Enjoy...

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 14-03-05, 17:48   #25
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

WOW!! Å dermed åpner det seg flere muligheter innen Lavkarbo. Tuuusen takk for at du tok deg tid å svarte meg. Glad jeg nå skal du vite

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
noen som vet noe.. sommerfugl Fysisk og mental helse 31 02-07-05 17:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no