Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Frisk og Funksjonell

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-10-11, 15:20   #1
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Frisk og Funksjonell

Hei

Da har jeg også tatt steget og startet en blogg, som jeg kommer til å drive sammen med min bror.

Bloggen finnes på www.friskogfunksjonell.wordpress.com, og kommer til å omhandle kosthold, trening og helse. I første omgang blir det mye informasjon om de ulike næringsstoffene.

Ser fram til mange besøk fra brukerne her inne og interessante diskusjoner i kommentarfeltene

Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 16:57   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Frisk og Funksjonell

Jeg kan komplementere med og si at Heipådu har vært engasjert i lavkarbodebatten og er aktiv kommentator på flere gode blogger

Jeg gleder meg til å se hvordan bloggen din/deres utvikler seg!

Ps - det kan hjelpe om du deler navnet ditt - siden det er ganske kjent blant engasjerte lavkarbere... finnes jo bla en link i arnakristins nybegynnertråd til en god artikkel om lavkarbo som du har skrevet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 17:36   #3
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Frisk og Funksjonell

Vegard Lysne er da meg, og forumnavnet er et navn jeg begynte å bruke på forumer som fjortis, og som bare har blitt værende

Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbobrød - helsekost, Funksjonell Mat jonibulda Bakst 22 09-02-19 18:25
Lavkarbobrød fra Funksjonell Mat? Ninisen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 07-08-11 22:16
Noen som har prøvd Bakepro fra Funksjonell mat? MoaMoa Ketolysekuren 5 04-02-11 21:54
Nye produkter fra Funksjonell mat Lisbeth Lavkarbo generelt 3 05-01-11 21:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no